Ach, dat laatste werd ook tegen de andere WA gezegd. Door zijn eigen vrouw nota bene. Of was het toen nog zijn verloofde?scharrelschipper schreef: ↑14 apr 2020 08:52En,oke,die zin van mij over geen of negatieve respons,was,nu ik het nog eens overlees,wel een beetje dom .
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Komkommertijd
vindt dit leuk
Puzzelen is erg populair tegenwoordig. Nu begrijp ik waarom.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Vroeg me al af waarom mijn vrouw weer aan het puzzelen was geslagen.
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jammer, ik vond de discussie die je af en toe had met anderen op het forum vaak best wel vermakelijk. Ook het stug volhouden van sommigen dat je Atlas was en dat je in Kaapverdië woont, vond ik altijd wel een mooie. Het ga je goed in Gambia (ja, ik denk nog steeds dat je er woont, alles wijst erop, ook al heb je nooit antwoord gegeven op mijn vraag via een privébericht en ik zou nog steeds graag weten of ik het goed heb).
-
Zit u daar nu met z.n tweetjes of met z.n vierenscharrelschipper schreef: ↑13 apr 2020 21:29Wat betreft de "afzondering",daar zijn wij wel aan gewend,we zijn regelmatig weken of maanden op ons "eilandje" met z`n tweetjes .
die volle kar kan van iemand zijn die voor twee weken inkopen doet voor vier mensen
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Aha ! Ik snap het....of u hamstert of u heeft 2 verstekelingen aan boord..of u bedoelt iemand anders
Misschien zit er een matrozenechtpaar aan boord in hun eigen kleine woning in het vooronder? Want het zal wel een spits zijn waarop gevaren wordt.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Wat betreft de "afzondering",daar zijn wij wel aan gewend,we zijn regelmatig weken of maanden op ons "eilandje" met z`n tweetjes .
die volle kar kan van iemand zijn die voor twee weken inkopen doet voor vier mensen
[/quote]
Zit u daar nu met z.n tweetjes of met z.n vieren
.
Aha ! Ik snap het....of u hamstert of u heeft 2 verstekelingen aan boord..of u bedoelt iemand anders![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
[/quote]
Die "volle kar" was niet voor ons maar als voorbeeld voor de grotere schepen waar 4a6 of soms nog meer mensen werkzaam zijn.
Maar ik ga toch eens kijken of er geen ongenode gasten aan boord zijn![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
[/quote]
Zit u daar nu met z.n tweetjes of met z.n vieren
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Aha ! Ik snap het....of u hamstert of u heeft 2 verstekelingen aan boord..of u bedoelt iemand anders
[/quote]
Die "volle kar" was niet voor ons maar als voorbeeld voor de grotere schepen waar 4a6 of soms nog meer mensen werkzaam zijn.
Maar ik ga toch eens kijken of er geen ongenode gasten aan boord zijn
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
-
Ah, dan hebben we hier dus de 'boodschappenjongen'. Kan het zo gauw niet meer terug vinden, ook niet van wie je een boodschappenjongen zou moeten zijn.Nijogeth schreef: ↑14 apr 2020 13:30Jammer, ik vond de discussie die je af en toe had met anderen op het forum vaak best wel vermakelijk. Ook het stug volhouden van sommigen dat je Atlas was en dat je in Kaapverdië woont, vond ik altijd wel een mooie. Het ga je goed in Gambia (ja, ik denk nog steeds dat je er woont, alles wijst erop, ook al heb je nooit antwoord gegeven op mijn vraag via een privébericht en ik zou nog steeds graag weten of ik het goed heb).
Nee, dat weet ik, maar soms zie je ze toch wel, of een kind wat meevaart in de vakantie.
-
Weet er zelfs een die een b&b heeft,daar zou dan tijdelijk wel wat meer volk aan boord kunnen zijn.
-
En, nu ik er over nadenk,door de sluiting van de scholen zitten alle schipperskinderen dus aan boord.
-
Aan boord lijkt me veel leuker dan een flatje op de 16de of zo.
scharrelschipper
en Komkommertijd
vinden dit leuk
In die discussie wil ik me niet eens mengen.witte angora schreef: ↑14 apr 2020 16:35Ah, dan hebben we hier dus de 'boodschappenjongen'. Kan het zo gauw niet meer terug vinden, ook niet van wie je een boodschappenjongen zou moeten zijn.
witte angora
vindt dit leuk
-
Dát herken ik , dat is inderdaad een rot ervaring/ gevoel , maar fijn dat het drankje meeviel en dat het voor nu achter de rug is. Mooi dat je geholpen kon worden ! Vervelend als het infuus aanleggen of bloedprikken zo lastig is , pijnlijk inderdaad . Een heel gedoe met dunne vaten.
Zelf bungel ik ergens op de wachtlijst. ( niet iets acuuts vlg hen) , het kon nog wel maanden duren
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
Ik ga morgen overleggen met de HA. Nú misschien niet acuut , maar dat kan het wel worden.
Plus , het is een dagopname en er is gewoon geen plek !
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Erthanax
vindt dit leuk
-
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik “mis” komkommer......normaal spamt hij overal en altijd, nu zie ik nergens iets?
scharrelschipper
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Vanaf ca 27 maart vermist
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Bestaat er een ban van een maand? Dan zou hij eind april weer " zichtbaar " kunnen zijn .
Hopelijk is ie niet ziek![🥺](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f97a.svg)
Hopelijk is ie niet ziek
Komkommertijd
vindt dit leuk
Mijn afspraken in het ziekenhuis, de eerste as vrijdag, zijn gelukkig in ieder geval niet afgezegd.
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Ik heb niet de indruk dat Komkommertijd "op of omstreeks" een ban verdiend heeft. Misschien is hij naar Rusland, zijn wodka verkopen. In dat geval hoop ik dat hij snel weer terug is.
Komkommertijd
vindt dit leuk