Absoluut. Jij vindt grijs haar niets, ik bekijk het van persoon tot persoon. Je hebt mensen, die tussen hun 20e en 30e er eeuwig jong uitzien en zodra ze dertig zijn, lijken ze heel snel jaren ouder door een snelle vergrijzing.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Bij ons heet dat Costa del voordek!breien schreef: ↑07 mei 2020 19:30Eindelijk ziet men in dat vliegen toch echt zooo 2019 is. Dit jaar zijn Balkonia en Tuinesië de favoriete vakantiebestemmingen.
https://nieuwspaal.nl/klm-diep-in-probl ... reizigers/
Komkommertijd
vindt dit leuk
Waar staat dat ik grijs niets vindt? Ik had het over het "model" wat hij nu heeft.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Oh, blunder, sorry... verwissel ik Breien met jou, Zeerprivé.
-
-
Grijs niet mooi?
Ik weet dat 50% van alle al gelijk grijs zijn afgeleverd.
En mijn huis laat ik ook liever vergrijzen dan elke 4 tot 8 jaren schuren en duur verven dat afbladerde...
Puur natuur als een houten huis grijs werd.... alleen groene aanslag haal ik eraf.
Verder ga ik ook straks voor Costa Del voordekJE.... geen voordek want ik ben ietsje kleinere Doerak.
En ik ga het land uit, op vakantie naar waar ik ooit tevreden woonde, ooit...
En mijn huis laat ik ook liever vergrijzen dan elke 4 tot 8 jaren schuren en duur verven dat afbladerde...
Puur natuur als een houten huis grijs werd.... alleen groene aanslag haal ik eraf.
Verder ga ik ook straks voor Costa Del voordekJE.... geen voordek want ik ben ietsje kleinere Doerak.
-
Wat hebben jullie toch tegen die Rutte?
ik vind hem zo lekker duidelijk,zo weet ik weer waarom ik geen fan van de vvd ben.
En dat kapsel?
Ach,daar zeg ik maar niks over,de laatste keer voor mij bij de kapper was in 2009..........
ik vind hem zo lekker duidelijk,zo weet ik weer waarom ik geen fan van de vvd ben.
En dat kapsel?
Ach,daar zeg ik maar niks over,de laatste keer voor mij bij de kapper was in 2009..........
-
Kan niet,recreatie vaart is in Belgica nog verboden toch?Komkommertijd schreef: ↑07 mei 2020 22:52Grijs niet mooi?
Of mag het alweer
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik heb een ligplaats op paar KM fietsen dus word gedwongen in Nederland vakantie te houden.
Maar ik verwacht enige vrijgave na 1 Juli, maar dat zijn plannen en niets is zeker.
Dan ga ik hier online vanuit de Varende Huiskamer, en ben jij niet meer de enige die het zo doet.
Maar ik verwacht enige vrijgave na 1 Juli, maar dat zijn plannen en niets is zeker.
Dan ga ik hier online vanuit de Varende Huiskamer, en ben jij niet meer de enige die het zo doet.
Een voordeel van wat langer haar, even pony bijknippen en ik kan er weer weken tegen. Ik heb al besloten dat die kapper in het vervolg niet eens per 7-8 maar eens per 16 weken nodig is. Dochterlief hetzelfde verhaal, andere dochter heeft zelfs geen pony.
Dat scheelt straks flink wat knipbeurten per jaar. Al zijn we dat geld natuurlijk straks dubbel en dwars kwijt aan hogere belastingen, hogere ziektekosten. enz. enz.
Dat scheelt straks flink wat knipbeurten per jaar. Al zijn we dat geld natuurlijk straks dubbel en dwars kwijt aan hogere belastingen, hogere ziektekosten. enz. enz.
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Komkommertijd
, Lady1234
, Jablan
, moederslink
, Erthanax
, juliomariner
en Meiklokje
vinden dit leuk
-
En vergeet de WW-uitkering van de kapper niet...mh73 schreef: ↑08 mei 2020 09:19Een voordeel van wat langer haar, even pony bijknippen en ik kan er weer weken tegen. Ik heb al besloten dat die kapper in het vervolg niet eens per 7-8 maar eens per 16 weken nodig is. Dochterlief hetzelfde verhaal, andere dochter heeft zelfs geen pony.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik weet niet welke kapper jullie hebben maar hier in het dorp zijn er +/_ 20 , maar ze kunnen geen van allen bijknippen.
juliomariner
, Lowieze
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Dan heb jij nooit van dreadlocks gehoord, of hoe die dingen ook mogen heten...
Komkommertijd
vindt dit leuk
Zelfs die kunnen niet “bij”geknipt wordenwitte angora schreef: ↑08 mei 2020 12:08Dan heb jij nooit van dreadlocks gehoord, of hoe die dingen ook mogen heten...
gosewijn
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Heb het net geprobeerd ,maar het wordt steeds korter, en dat is niet de bedoeling .toch
Lowieze
, Erthanax
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Dat valt mee. Ze is een officiële thuiskapster, maar ze is aan het overstappen naar de zorg vanwege de onzekerheden van het ZZP bestaan. Ze werkt nu al deels in de zorg. Geen zorgen daar dus.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
en witte angora
vinden dit leuk
-
Vorige week een E mail gestuurd naar een bedrijf wat per telefoon slecht bereikbaar is....
Nog steeds geen antwoord.
Dan ga ik daar wegens garantie risico ook niets bestellen.
Bestellen lijkt tot de betaling wel foutloos te gaan.
En omdat ze de enige zijn met dit model is elders kopen bij fabriek in Estland kopen in dat geval.
Komt dit trage mail afhandelen nu door Corona drukte als ze aangeven?
Even straks herhaal mail sturen dan maar.
Nog steeds geen antwoord.
Dan ga ik daar wegens garantie risico ook niets bestellen.
Bestellen lijkt tot de betaling wel foutloos te gaan.
En omdat ze de enige zijn met dit model is elders kopen bij fabriek in Estland kopen in dat geval.
Komt dit trage mail afhandelen nu door Corona drukte als ze aangeven?
Even straks herhaal mail sturen dan maar.