Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik selecteer alle tekst en kopieer het dan. Mocht de reactie niet direct geplaatst worden (gebeurd in 75% van de gevallen) plak ik de tekst nogmaal in het venster. Meestal lukt het dan wel.
Komkommertijd
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
Met beton in bodem, dan is het als reddingsbootje, komt weer als duikelaar rechtop.Theotrucker schreef: ↑08 mei 2020 22:22Göteborg tot Gent ben ik eens meegevaren op een grote vrachtboot. Twee dagen in een heftige storm. Daar was je verzopen met de Doerak.
De deur voor had al grendels, dikke sterke ramen en de achterste kajuit deur door betere vervangen, en de besturing, niet meer op achterdek waar ik weg kan spoelen maar draadloos dus ook van binnenuit te doen.
De bolle bodem, rond en glad en geen kiel, ik kan prima lassen en op 't Wad laten droog vallen en je ziet 2 vleugels onder de waterlijn,
daarom is deze stabieler en licht verdacht dieper!
Bekijk eens een Dolfijn of duikboot en ga dat nadoen, dan is deze al waggelende boot bij dwars op de wind veel stabieler.
Sinds 1962 is door vele deze in diverse varianten gebouwd, en worden wel vaker flink aangepast.
"De Doerak" is er dus niet, maar een zeer gevarieerd aanbod met stompe neuzen... de schroef niet achter maar onder de boot,
en via luikje is deze makkelijk schoon te plukken als er een plastic zak omheen ging!
Ik ben niet de enige die vreemde dingen maakte met lasapparaat.
-
Do it yourself? Daar moet je toch al een basis handigheid voor bezitten. En geen internet uitval!
-
Je zou eens kunnen beginnen met je haar via de webcam te laten knippen en verven. Als dat lukt, dan lukt een operatie via de webcam ook wel. Lukt het eerste niet, dan zou ik met het tweede niet beginnen.
Wat langzamer varen ??scharrelschipper schreef: ↑08 mei 2020 22:33
En verder relaxen,ben over niet al te lange tijd aan de aow toe,dus doen we het sowieso rustig aan.
Niet dat we ons bedrijfje willen beeindigen,maar wel nog wat rustiger aan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dat heet een kijkoperatie. Vraag wel eerst welke bundel het ziekenhuis heeft. Als ze over hun datalimiet heengaan, krijg je een torenhoge rekening. Of de operatie duurt drie dagen, omdat ze de snelheid terugbrengen tot 1 Mb/s.
Komkommertijd
en Theotrucker
vinden dit leuk
-
Voor wie het aangaat wens ik een fijne en gezellige MOEDERDAG morgen.
Ik hoop dat er geen oud moedertje nu alleen zit, ergens in een tehuis.
Maak er wat van.
Ik hoop dat er geen oud moedertje nu alleen zit, ergens in een tehuis.
Maak er wat van.
Moneyman
, witte angora
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Natuurlijk zitten die alleen. Er wordt als proef gestart bij 15, dacht ik, tehuizen met één bezoeker.
-
Mijn pedicure had een mobiel spatscherm , zéér goed over nagedacht en uit laten voeren.
Met zo.n ding kun je goed uit de voeten ( leuke beeldspraak bij een pedicure ) en kan massaal gefabriekt worden of gebruik, wat je nu ook ziet, die " praatunits/ keten " .
Mooie oplossingen voor iemand die zijn moedertje wil verblijden.
Met zo.n ding kun je goed uit de voeten ( leuke beeldspraak bij een pedicure ) en kan massaal gefabriekt worden of gebruik, wat je nu ook ziet, die " praatunits/ keten " .
Mooie oplossingen voor iemand die zijn moedertje wil verblijden.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Mij gaat het niet zo aan bij gebrek aan moeder, vrouw en dochter(s), maar ik wens jou morgen ook een fijne dag, moederslink. Er zijn altijd wel dingen waar je van kan genieten, al is het de zon, de poezenzusjes, iets lekkers bij de koffie - je vind vast wel je weg er in!
moederslink
, Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Nou dank je wél, WA.
Het is niet altijd even gemakkelijk, ik mis mijn oude moedertje ook, ik mis mijn dochter die ik niet kan en mag zien, maar ik heb idd de 2 poezenzusjes en mijn lieve zoon natuurlijk.
En iets lekkers ga ik zo halen
En verder ben ik ook blij met de belastingteruggave, gisteren bericht per post gekregen.
Komende week staat het , als het goed is, al op mijn rekening.
Een geweldig douceurtje .
Het is niet altijd even gemakkelijk, ik mis mijn oude moedertje ook, ik mis mijn dochter die ik niet kan en mag zien, maar ik heb idd de 2 poezenzusjes en mijn lieve zoon natuurlijk.
En verder ben ik ook blij met de belastingteruggave, gisteren bericht per post gekregen.
Inderdaad gisteren ook mijn teruggave in de post gehad. Toch een extra opkikkertje met het oog op mijn nieuwe appartement. Kan niet wachten om een groot intrekfeest te geven .
Net even voor Moederdag naar het tuincentrum geweest, maar ik ben het meest blij met mijn eigen aanwinst, namelijk een bonsaiboompje.
Net even voor Moederdag naar het tuincentrum geweest, maar ik ben het meest blij met mijn eigen aanwinst, namelijk een bonsaiboompje.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Waarom mag je wel je zoon op bezoek en niet je dochter? Als het antwoord te privé is, zeg je maar te privé.moederslink schreef: ↑09 mei 2020 13:42Nou dank je wél, WA.
Mooie aanbieding voor degenen die hun belastingteruggave ontvangen hebben https://www.ad.nl/wonen/2-miljoen-euro- ... ~a420e464/
moederslink
vindt dit leuk
-
Inderdaad, té privé, sorry....ZeerPrivé schreef: ↑09 mei 2020 14:07Als het antwoord te privé is, zeg je maar te privé.
Komkommertijd
vindt dit leuk
moederslink schreef: ↑09 mei 2020 14:56Inderdaad, té privé, sorry....ZeerPrivé schreef: ↑09 mei 2020 14:07Als het antwoord te privé is, zeg je maar te privé.
Dus Zeer Privé. Je hoeft daarvoor geen sorry te zeggen, hoor. Alleen maar verstandig van je. In ieder geval een happy mothersday met zoonlief.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Dank je wél. Jij ook morgen een fijne dag!
Ben je een moeder of een vader of is dit óók té privé?
Vanmorgen gecheckt en toen was ik nog moeder.moederslink schreef: ↑09 mei 2020 15:04Dank je wél. Jij ook morgen een fijne dag!
moederslink
vindt dit leuk
-
Áls ik het niet dacht! Leuk!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Jammer dat de betalingstermijn bij de belastingdienst niet optrekt! Het blijft 30 dagen. Maar het staat op de spaarrekening. Het kost meer rente dan ik er voor ontvang dus ik wacht niet op MM.
Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk