Ik vind dit een bijzonder treurige reactie. Beschuldigend. Uit de lucht gegrepen. Onwaar. What's new?Jablan schreef: ↑16 jun 2020 21:22[...]Dat is wel wat jij doet. Staat mijn gebruikersnaam erbij, volgt een andere reactie, dan op een bericht met dezelfde inhoud van een andere gebruiker.
Je bent te bang om iets van jezelf te laten zien, je trekt bij voortduring anderen in twijfel. Dat roept vragen op:
Wie is ttlocke?
Wat drijft tttlocke?
Wat motiveert tttlocke om zich zo intensief met anderen bezig te houden?
Waarom stelt tttlocke de vragen niet gewoon per PB?
Het valt enorm op, dat jij keer op keer zoekt naar een opening en zodra ik erop inga, dan volgt er een reactie van jou, die strikt genomen niets meer met het onderwerp te maken heeft, maar alleen jouw gedachten over mij bevatten. Het roept een heel andere indruk op. Last van een obsessie? [...]
Op de man spelen heet dit toch?
Wie tttlocke is zal voor jou waarschijnlijk altijd een vraag blijven. Wie Jablan is, laat je met dergelijke berichten heel duidelijk zien.
Ik blijf op inhoud reageren, Zonder aanzien des persoons. Dat dat jou niet bevalt, is duidelijk. en begrijpelijk. Het zij zo. Ik vind het niet erg om, op de inhoud, een gevoelige snaar te raken of de spijker op de kop te slaan.