Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Als het Duck-Duck Protest doorgaat. Prima idee om de giertank er overheen te laten gaan. Wel zorgen dat de ME-ers aan de andere kant niet natgespoten worden.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Er zitten bij de ME soms boeren dochters die perfect weten hoever ze moeten sproeien en geen schade in de sloot of buren komt....
Die erop en de Mona Keizer van de ME kan haar ervaring van boerendochter perfect laten zien.
Ja, ze lijken sprekend op elkaar, en dat kan nog leuk worden....
Vooral als Journalisten dit niet doorhebben.
Die erop en de Mona Keizer van de ME kan haar ervaring van boerendochter perfect laten zien.
Ja, ze lijken sprekend op elkaar, en dat kan nog leuk worden....
Vooral als Journalisten dit niet doorhebben.
-
Voor jou zitten er misschien ook nog verdiensten aan. Die Oeligans moeten de gierlucht uiteraard kwijt zien te raken. Hoe doe je dat? Door in de sloot te springen. Kunnen ze zwemmen net als eenden. Vandaar de naam: Duck-Duck Protest. Kun jij ze met je Doerak en een schepnetje opvissen.
De augurkjes kun je een koek-en- zoopie tent laten bemannen.
De augurkjes kun je een koek-en- zoopie tent laten bemannen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Fijn. Zullen we Weird Duk als protestleider kiezen?Nijogeth schreef: ↑24 jun 2020 00:47Maak je maar niet druk, Moneyman. Ik heb al een weiland afgehuurd. Komkommertijd maakt al spandoeken en borden die niemand gaat snappen, dus over ruim een week kunnen we gaan demonstreren tegen dit onrecht. Het kan echt niet dat de eenden dit erdoor hebben gekregen!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik lees net de kop:
Bron: https://nos.nl/artikel/2338346-rijkswat ... hitte.html
Zag het al helemaal voor me... tot ik het artikel las, en dan is het wel weer logisch. Alhoewel ik het zelf maar bij mijn hoedje hou. Zie mezelf eerdaags niet met een grote paraplu een rondje over de dijk van Wieringen lopen bij een temperatuur van een graadje of 25 en volop zon.Rijkswaterstaat adviseert paraplu voor automobilisten vanwege hitte
Bron: https://nos.nl/artikel/2338346-rijkswat ... hitte.html
Op zich wel een goed plan, maar helaas moet ik me afmelden. Ik moet eerlijk zeggen dat Dagobert me heeft omgekocht. Jullie zijn dus verraden door mij, zodat ik een keertje door het geldpakhuis kan zwemmen, een droom die in vervulling gaat komen. Mijn excuses daarvoor!Moneyman schreef: ↑24 jun 2020 11:28Fijn. Zullen we Weird Duk als protestleider kiezen?Nijogeth schreef: ↑24 jun 2020 00:47Maak je maar niet druk, Moneyman. Ik heb al een weiland afgehuurd. Komkommertijd maakt al spandoeken en borden die niemand gaat snappen, dus over ruim een week kunnen we gaan demonstreren tegen dit onrecht. Het kan echt niet dat de eenden dit erdoor hebben gekregen!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
En je hoeft na dat zwemmen niet te douchen,want"pecunia non olet"Nijogeth schreef: ↑24 jun 2020 14:01Op zich wel een goed plan, maar helaas moet ik me afmelden. Ik moet eerlijk zeggen dat Dagobert me heeft omgekocht. Jullie zijn dus verraden door mij, zodat ik een keertje door het geldpakhuis kan zwemmen, een droom die in vervulling gaat komen. Mijn excuses daarvoor!Moneyman schreef: ↑24 jun 2020 11:28Fijn. Zullen we Weird Duk als protestleider kiezen?Nijogeth schreef: ↑24 jun 2020 00:47Maak je maar niet druk, Moneyman. Ik heb al een weiland afgehuurd. Komkommertijd maakt al spandoeken en borden die niemand gaat snappen, dus over ruim een week kunnen we gaan demonstreren tegen dit onrecht. Het kan echt niet dat de eenden dit erdoor hebben gekregen!
Moneyman
, Komkommertijd
en JozJan
vinden dit leuk
Als gerechtsdeurwaarder kan ik je verzekeren dat dát absoluut niet waar is. Pecunia olet absoluutscharrelschipper schreef: ↑24 jun 2020 14:15En je hoeft na dat zwemmen niet te douchen,want"pecunia non olet"
Komkommertijd
, scharrelschipper
en sjohie
vinden dit leuk
Misschien niet, dan zullen al die bacteriën erop geurloos zijn. Want er zitten me toch wat bacteriën op, op dat geld. Zou het zo zijn dat mensen met veel geld een betere weerstand hebben opgebouwd?
scharrelschipper
en Frantic2
vinden dit leuk
-
Vergeet niet je handen te ontsmetten vóór het zwemmen in het geld.
-
Als Gekke Henkie thuis zit gaat het inderdaad soms beter op je werk als je er niet bent.
Als ervaringsdeskundige met extreme humor weet ik daar alles van.
Zoals een emmer water op de deur zetten, en dan gewoon erdoor gaan, omdat ik perfecte lijm gebruikte!
Moet je ze zien..... om de volgende dag dit te herhalen zonder de lijm natuurlijk!
Met deze Hitte een prima oplossing om van 't Hitte gezeur af te zijn.
Als ervaringsdeskundige met extreme humor weet ik daar alles van.
Zoals een emmer water op de deur zetten, en dan gewoon erdoor gaan, omdat ik perfecte lijm gebruikte!
Moet je ze zien..... om de volgende dag dit te herhalen zonder de lijm natuurlijk!
Met deze Hitte een prima oplossing om van 't Hitte gezeur af te zijn.
-
Theo?
Welkom thuis in onze huiskamer en hoe was jou vakantie?
Hier echt KKT en nu graag even een leuk vakantie verhaal plaatsen.
Welkom thuis in onze huiskamer en hoe was jou vakantie?
Hier echt KKT en nu graag even een leuk vakantie verhaal plaatsen.
Er werd weer gedemonstreerd op het Malieveld, vanmiddag.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommer heeft concurrentie. Of is het hem toevallig?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06/14 ... -journaal/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06/14 ... -journaal/
Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Goed nieuws ?!
Vandaag over een halfjaar is het 1e Kerstdag en dan zal er vast en zeker geen sprake zijn van het 'hitteplan'.
Vandaag over een halfjaar is het 1e Kerstdag en dan zal er vast en zeker geen sprake zijn van het 'hitteplan'.
Ach, je moet er wat voor over hebben om je belegen kinderen de deur uit te krijgen https://www.telegraaf.nl/nieuws/1422946 ... te-krijgen
Dat hadden ze decennia geleden al moeten verbieden, dat zou o.a. een heleboel reltrapperij en daarmee gemeenschapsgeld hebben bespaard.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Ach, dan zou het niet om voetbal-, maar om schaaksupporters gaan. Of om jeu-de-boules supporters. Mensen die willen rellen gaan toch wel rellen, ongeacht waar ze bij aangesloten zijn.
Of zoals de Heideroosjes al ooit zongen, over damclubhooligans.
https://youtu.be/RpdLCbIHEx0
https://youtu.be/RpdLCbIHEx0
Erthanax
vindt dit leuk
Precies. De dagenlange rellen tijdens het WK Halma staan me nog helder voor de geest. En zoals gebruikelijk waren de autoriteiten weer een "volkomen verrast."
Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk