Zowel (een deel van) Kaap Verdië en Denemarken hebben wij bezocht en beiden waren het waard.witte angora schreef: ↑27 jun 2020 21:07Eerlijk gezegd mis ik er niks aan.
Vind andere onbekende landen altijd mooi,want anders en "nieuw"
Zowel (een deel van) Kaap Verdië en Denemarken hebben wij bezocht en beiden waren het waard.witte angora schreef: ↑27 jun 2020 21:07Eerlijk gezegd mis ik er niks aan.
Ik ken het effect, maar dan van stevig wandelen. Heb deze week zo’n 40 km gewandeld, met gemiddeld 7,2 km/u, en een gemiddelde temperatuur van zo’n 27 graden. Dan gaan de kilo’s er hard afwitte angora schreef: ↑28 jun 2020 09:57Kijk eens aan, zwemmen helpt echt. Afgelopen vrijdag voor de 4e keer baantjes gezwommen. Er is inmiddels ruim een kilo af, maar vet wordt ook omgezet in spieren. Merkte het vanmorgen met aankleden: een t-shirt zat beter, het overhemd erover heen zat ook wat ruimer.
Kan het iedereen aanbevelen. Maar niet teveel, anders worden de kleren veel te groot. Is ook geen gezicht.
Via facebook ken ik iemand die jaren geleden een hartinfarct heeft gekregen. Gevolg: haar mobiliteit werd enorm beperkt. Uiteindelijk besloot ze niet te treuren om wat niet meer kan; ze besloot op te pakken wat ze wél kan. Dat werd een facebookgroep waarin ze haar verslagen van korte wandelingen deelde. Niet alleen de route, maar ook de dingen die ze ziet. Vaak zijn het kleine dingen, dingen die je normaal niet zou zien. Maar zij ziet ze wel. Iedere dag weer, met haar hondje. In het begin was het niet meer dan een blokje om in een zeer rustig tempo; Nu, na enkele jaren, is een kilometer of zeven haalbaar. Zonder hondje weliswaar, want dat is er niet meer.
Ben ik het helemaal mee oneens!juliomariner schreef: ↑29 jun 2020 19:52Wat is er mis met Denemarken als vakantieland? (Behalve dan de hoge prijzen in de supermarkt en de stugge, bijna onvriendelijke bevolking?)
ik herken dat,misschien op een iets ander vlak.Jablan schreef: ↑29 jun 2020 18:387,2 km/u of 5 km/u ... te snel
Vandaag een beetje gewerkt. Nieuw personeel roddelt over de collega's met buitenlandse wortels, die daardoor dubbel zo kritisch worden beoordeeld en niet meer lekker in hun vel zitten. De één uit de slachtofferrol terug te halen was nog makkelijk. Het duurde langer om de bron van de roddels ervan te overtuigen, dat hij teveel vanuit zijn vooroordelen reageert. Iemand met een accent is niet automatisch dom en omdat dit niet de eerste keer is, nu een officiële waarschuwing ervan gemaakt.
Er zijn dagen, dat ik mij afvraag wat nu productief personeelswerk is.
Dat een drankje in de kroeg daar zo duur is. Aan de andere kant staan daar wel een hoop mooie blondines tegenover, dus zoveel drankjes zijn er niet nodig.juliomariner schreef: ↑29 jun 2020 19:52Wat is er mis met Denemarken als vakantieland? (Behalve dan de hoge prijzen in de supermarkt en de stugge, bijna onvriendelijke bevolking?)