Haha, herkenbaar. Precies daarom kocht mijn moeder een droger begin jaren ‘70 bij de plaatselijke electronica zaak. Weg met al dat wasgoed binnenshuis.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Dan is de wasdroger al langer op de markt dan ik dacht. En ik heb een beetje gelogen, bedenk ik mij nu, want ik ben op mijn 21e het huis uit gegaan en de eerste jaren had ik geen geld voor een droger. De was hing ik buiten en precies tegen de tijd dat ik thuis kwam uit mijn werk, leek het altijd te gaan regenen.
Ik herinner me nog dat ik op maandag altijd zo lang mogelijk buiten bleef spelen, enkel en alleen om die wasrekjes ellende zo kort mogelijk mee te maken.
Ik herinner me nog dat ik op maandag altijd zo lang mogelijk buiten bleef spelen, enkel en alleen om die wasrekjes ellende zo kort mogelijk mee te maken.
Lowieze
vindt dit leuk
-
-
Nee hoor.
Die andere droogrekken heb ik niet eens gezien in de winkel. Die ene voor aan de deur nog wel geloof ik, maar zoiets heb ik al. En dat is veel te klein. Overigens zijn die van Ikea stabieler dan wat ik eerst had, en daar was ik redelijk content mee. Tenzij er buiten weer eens wind stond, dan lag alles door de hele tuin heen. En hier waait het vaak. Te vaak, en te vaak te hard.
Zet ze met een lijntje en haring vast.
witte angora
vindt dit leuk
Of koop een wasdroger, die hoef je niet met lijntjes en haringen vast te zetten.
Corona kan toch ook nog heel wat leuks opleveren https://www.telegraaf.nl/nieuws/7382196 ... ier-ton-op
-
De verhuizing is inmiddels in volle gang. Tot nu toe loopt het erg goed; morgen in de keuken en gang het laatste behang er afkrabben, en dan de volgende stap. Het oude was er vandaag voor een groot deel rap af: het zat voor een groot deel nagenoeg los. Alleen de laatste stukken... dat is wel even werk.
De eerste 2 kuub aan dozen en spullen zijn al over; er past best wel veel in mijn karretje. Straks na het eten de boel weer volgooien. Ben niet eens echt moe, maar wel tevreden. Het gaat lekker zo. Veel vriendelijke mensen in de flat; het blijft me verbazen. Tussen de middag lekker in mijn luie stoel in het zonnetje gezeten; heerlijk.
De eerste 2 kuub aan dozen en spullen zijn al over; er past best wel veel in mijn karretje. Straks na het eten de boel weer volgooien. Ben niet eens echt moe, maar wel tevreden. Het gaat lekker zo. Veel vriendelijke mensen in de flat; het blijft me verbazen. Tussen de middag lekker in mijn luie stoel in het zonnetje gezeten; heerlijk.
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Goed bezig, WA!
witte angora
vindt dit leuk
-
Lekker in het zonnetje gezeten???witte angora schreef: ↑26 sep 2020 18:04De verhuizing is inmiddels in volle gang. Tot nu toe loopt het erg goed; morgen in de keuken en gang het laatste behang er afkrabben, en dan de volgende stap. Het oude was er vandaag voor een groot deel rap af: het zat voor een groot deel nagenoeg los. Alleen de laatste stukken... dat is wel even werk.
Iedereen gunt je dat natuurlijk,zeker na een dag sjouwen,maar ik ben wel jaloers.
Hier zijn we gister bijna weg gewaaid en vandaag weg gespoeld.
Succes verder met de verhuizing,blijft toch altijd een hoop gedoe.
Bob Schurkjens
en witte angora
vinden dit leuk
Ik pak het hier kort verder op
Voor deze site is het belangrijker om te blijven beseffen, dat de complete wereld een stuk groter is dan je eigen wereld. ik zie hier te vaak afwijzende reacties op echte ervaringen langskomen.
In het topic 'bankcontroles schieten door' hebben veel mensen moeite met de ervaring van Wim2007. Toch werkt het al jaren zo. Stapsgewijs heeft de overheid zichzelf steeds meer bevoegdheden gegeven om direct je privéleven binnen te dringen. Of het in zijn geval een melding, een automatische signalering of iets anders is geweest, dat maakt niet uit. De man is overduidelijk als 'verdachte' aangemerkt in een politie-onderzoek en aangezien hij er losjes over vertelt, ga ik ervan uit, dat het onterecht was.
In zekere zin hoort zijn verhaal niet in dat topic thuis, maar dat maakt het niet minder waar. Het gebeurt veel vaker, dat overheidsfunctionarissen op basis van vooroordelen ageren. Het aantal tandenborstels in een badkamer is een bekend voorbeeld uit de sociale hoek. Geautomatiseerde controles leiden tot een smallere blik op de wereld en dat zie je in tal van andere onderwerpen terug, onder andere in het item over de bankcontroles.
Jij en anderen missen het punt. Zet je alleen 'onzin' neer, dan komt dat minimaal vervelend, maximaal aanvallend over. Zet je 'onzin + reden' neer, dan hou je het bij jezelf, loopt de discussie door met veel minder irritaties, daarmee ook veel minder gebruik van de meldknop.
Voor deze site is het belangrijker om te blijven beseffen, dat de complete wereld een stuk groter is dan je eigen wereld. ik zie hier te vaak afwijzende reacties op echte ervaringen langskomen.
In het topic 'bankcontroles schieten door' hebben veel mensen moeite met de ervaring van Wim2007. Toch werkt het al jaren zo. Stapsgewijs heeft de overheid zichzelf steeds meer bevoegdheden gegeven om direct je privéleven binnen te dringen. Of het in zijn geval een melding, een automatische signalering of iets anders is geweest, dat maakt niet uit. De man is overduidelijk als 'verdachte' aangemerkt in een politie-onderzoek en aangezien hij er losjes over vertelt, ga ik ervan uit, dat het onterecht was.
In zekere zin hoort zijn verhaal niet in dat topic thuis, maar dat maakt het niet minder waar. Het gebeurt veel vaker, dat overheidsfunctionarissen op basis van vooroordelen ageren. Het aantal tandenborstels in een badkamer is een bekend voorbeeld uit de sociale hoek. Geautomatiseerde controles leiden tot een smallere blik op de wereld en dat zie je in tal van andere onderwerpen terug, onder andere in het item over de bankcontroles.
-
Jos B was ook erg "losjes" in zijn verklaring voor de rechtbank, en toch is hij wel degelijk verdachte in een moordonderzoek, en is zijn DNA zowel op de voor- en achterkant, én binnen- en buitenkant van de onderbroek van Nicky verstappen aangetroffen. Kortom, wat iemand zegt, strookt lang niet altijd met de feiten, die we in het geval van dat topic Wim2007 duidelijk allemaal niet weten.Jablan schreef: ↑29 sep 2020 07:52Ik pak het hier kort verder opJij en anderen missen het punt. Zet je alleen 'onzin' neer, dan komt dat minimaal vervelend, maximaal aanvallend over. Zet je 'onzin + reden' neer, dan hou je het bij jezelf, loopt de discussie door met veel minder irritaties, daarmee ook veel minder gebruik van de meldknop.
D34M0N
vindt dit leuk
Grappig... want Lady deed exact dat wat jij hier al gewenst gedrag neerzet. Ze schreef namelijk niet alleen "onzin", maar ze gaf daar ook een hele verklaring bij.Jablan schreef: ↑29 sep 2020 07:52Ik pak het hier kort verder opJij en anderen missen het punt. Zet je alleen 'onzin' neer, dan komt dat minimaal vervelend, maximaal aanvallend over. Zet je 'onzin + reden' neer, dan hou je het bij jezelf, loopt de discussie door met veel minder irritaties, daarmee ook veel minder gebruik van de meldknop.
Voor iemand die zelf de koning van het stellige reageren is, is het wat vreemd om anderen te verwijten als ze stellig zijn. En zeker met een kromme, onjuiste argumentatie als hierboven.Lady1234 schreef: ↑27 sep 2020 21:29“Als het overschrijvingen zijn naar bekende rekeningnummers, zal de digitale waakhond niet aanslaan. Bekend betekent hier: in de afgelopen 12-18 maanden al eerder geld naar toe overgemaakt.”
Onzin.
Als je iets verkoopt en het transport wordt verzorgd door een notaris, slaat die waakhond echt niet aan op je rekening.
Als je geld uitleent en dat overmaakt, blijft die waakhond ook slapen. Als je geld schenkt idem dito.
U denkt toch niet werkelijk dat bijvoorbeeld al die geschonken jubeltonnen gevolgd worden door de waakhond?
Maar afgezien van dat alles prefereer ik zelf nog steeds cash.
-
Mag ik de geachte afgevaardigden er even aan herinneren waar de huiskamer voor bedoeld is?
Juist ja.Nieuw: de Huiskamer!
Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.
Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.
Erthanax
, Lady1234
en witte angora
vinden dit leuk
-
Is dat die serie met knappe Barry?
-
Penoza vond ik levensgevaarlijk om naar te kijken dus ben na de eerste serie afgehaakt.
Trouwens, nu we het toch over goeie crimeseries hebben zou ik het Britse (ITV) "White House Farm" genoemd willen hebben. Gebaseerd op ware gebeurtenissen. Terug te vinden in de NPO app.
Trouwens, nu we het toch over goeie crimeseries hebben zou ik het Britse (ITV) "White House Farm" genoemd willen hebben. Gebaseerd op ware gebeurtenissen. Terug te vinden in de NPO app.
-
De stiefzoon Jeremy B. zit levenslang in het gevang. Maar heeft een fanclub die in zijn onschuld blijft geloven. Youtube staat er vol mee. Het is een eng verhaal.
Stellig, helder, concreet taalgebruik helpt zeker tegen het diepere wantrouwen, wat velen hier keer op keer etaleren