Ik denk dat de afbeeldingen die op die plaats horen niet goed zijn geladen bij je.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Logisch. Daar meten ze de neerslag van drie landen.
hebra98
vindt dit leuk
De reactie van Lady1234 was weliswaar kort, maar bevatte toch een duidelijke vraag?
Daarbij komt dat het gebruik van onnodig lange citaten -- ik aarzel nu om dat "quotes" te noemen, aangezien dat Engels is -- tegen de huisregels is:
• Overmatig gebruik van de citeerfunctie is niet toegestaan. Een quote van een eerder bericht dient dus relevant te zijn voor de nieuwe post waarin deze verwerkt is, en die nieuwe post moet ook inhoudelijk iets constructiefs toevoegen.
Moneyman
, moederslink
, kuklos
en Lady1234
vinden dit leuk
-
>>Bob Schurkjens schreef: ↑29 okt 2020 16:28Welnu, een droge constatering.
Of toch een beetje natte vinger werk.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Ik krijg er tranen in mijn ogen van.Bob Schurkjens schreef: ↑29 okt 2020 16:28Welnu, een droge constatering.
>>witte angora schreef: ↑29 okt 2020 17:32Ik krijg er tranen in mijn ogen van.
Wat hebben uien hier nu weer mee te maken
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Of lig je dubbel?
Ik neem je niks kwalijk hoor, iedereen weet toch dat je uit Engeland komt. Dat Engels heeft wel wat vind ik, erg herkenbaar. Welk deel als ik vragen mag, gewoon uit pure belangstelling hoor. Misschien moet ik daar wel heen om een PUB te openen.Daarbij komt dat het gebruik van onnodig lange citaten -- ik aarzel nu om dat "quotes" te noemen, aangezien dat Engels is
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
Is dat zo, weet "iedereen" dat ik uit Engeland kom? Ik heb werkelijk geen idee hoe u daarbij komt. Ik ben er vaak geweest hoor, daar niet van, dus in zekere zin zou men zelfs kunnen zeggen dat ik vaak uit Engeland ben gekomen. Er zijn tal van mooie of interessante plekken in het hele Verenigd Koninkrijk. Als u écht geïnteresseerd bent, zal ik u graag enkele aanbevelingen doen.
kuklos
vindt dit leuk
@Erthanax, ga er eens over nadenken want Engeland lijkt me erg mooi, Ben wel eens in Schotland geweest en dat is ook super.
-
Ik ken mezelf heel aardig, maar dit wist ik ook niet.
scharrelschipper
, Moneyman
, Meiklokje
en moederslink
vinden dit leuk
Gelukkig heeft onze komkommer er waarschijnlijk wel ervaring mee om er op latere leeftijd achter te komen dat je toch uit een ander land komt. Jammer dat ie dat niet meer kan vertellen.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Schotland is uitstekend om te jagen.
Het Lake District, de Yorkshire Dales en de Cotswolds zijn vooral heel pittoresk, net als grote delen van Kent en Sussex. Cornwall kan ik u ook aanbevelen. Mogelijk vindt u de streek Penwith interessant; daar zijn nogal wat overblijfselen uit de bronstijd te zien (zg. menhirs).
Bob Schurkjens
en eetcafe
vinden dit leuk
Ik heb mijn studie Software Development gevolgd via de John Napier University in Edinburgh. Nooit geweest overigens, Ierland is het enige deel van die eilanden waar ik ben geweest en daar ben ik niet verder gekomen dan Dublin tijdens de finales van het Gaelic Football (aanrader, is alsof Nederland de finale van het WK voetbal speelt, zo groot is die sport).
eetcafe
vindt dit leuk
-
Oxford is een mooie stad die het bezoeken waard is. Als je Inspector Morse hebt gezien, zul je heel wat plekken herkennen. Ten zuiden van Oxford ligt de Ridgeway, een heuvelkam waar over gewandeld kan worden over een van de nationale wandelpaden. Kan ik Breien beslist aanbevelen. Heb 'm zelf gelopen. Erg mooi. Niet zwaar. En het regent er weinig.
Geweldig dat u zoveel mooie plekken weet te vinden, u bent vast wel bekend met meerdere en mooie plekken in Europa of daarbuiten zelfs. Is dat beroepsmatig?Erthanax schreef: ↑29 okt 2020 21:04Schotland is uitstekend om te jagen.
Het Lake District, de Yorkshire Dales en de Cotswolds zijn vooral heel pittoresk, net als grote delen van Kent en Sussex. Cornwall kan ik u ook aanbevelen. Mogelijk vindt u de streek Penwith interessant; daar zijn nogal wat overblijfselen uit de bronstijd te zien (zg. menhirs).
De Brexit wil ik afwachten om daarna een voet aan wal te zetten, ga me er in verdiepen.
Welk land zou u mij kunnen aanbevelen om de horizon te verbreden en om wat te verdienen?
-
Ga eens naar Nieuw-Zeeland. Daar spreken ze dezelfde taal als in Engeland, maar van Coronamaatregelen hebben ze even geen last.
Wordt misschien toch een probleem:witte angora schreef: ↑30 okt 2020 10:01Ga eens naar Nieuw-Zeeland. Daar spreken ze dezelfde taal als in Engeland, maar van Coronamaatregelen hebben ze even geen last.
“Alleen Nieuw-Zeelandse staatsburgers en permanente inwoners van Nieuw-Zeeland mogen Nieuw-Zeeland in en moeten bij aankomst 14 dagen in verplichte quarantaine in door de staat aangewezen hotels. “