Huiskamer
Re: Huiskamer
En moeder zei dat ik niet in de schuur mocht komen
En als ik lief ging spelen dat ik dan wat lekkers kreeg
En als ik lief ging spelen dat ik dan wat lekkers kreeg
-
Of eerder van het slechte nieuws. Met het nieuws mag u mijn deur voorbijgaan, u mag binnenkomen voor een goede cognac of malt whisky, en dat andere forumlid voor een glas geitemelkMoneyman schreef: ↑03 dec 2020 08:06Ah, gelukkig dat we blijkbaar ook zo’n forumlid hebben. Zelf ben ik vooral bedreven in het van deur tot deur brengen van slechts nieuwsJ. Deltoer schreef: ↑02 dec 2020 23:18Ik stel voor dat we de stichtelijke woorden aan dat ene forumlid overlaten wat zeer ervaren is om van deur tot deur Het Enige Ware Geloof te promoten.
gosewijn
vindt dit leuk
Kijk. Wordt het toch nog gezellig
En als de dw geluk heeft wordt hij met vuurwerk ontvangen.
Als de boeder van Broeder Meinaard belooft niet te gaan voorlezen, kom ik wel lang voor een cognacje. Kunnen we daar ook het konijn mee flamberen?
-
Daar is Weinbrand goed genoeg voor.
Erthanax
vindt dit leuk
-
@Breien , vanavond het slot van Klem! Zit je er klaar voor?
-
Klaar voor de teevee zitten. Da's lang geleden. Jammer eigenlijk.
-
Jammer Bob, want een avondje TV kan best lekker ontspannend zijn .
Even niet swipen en op kleine schermpjes turen
Even niet swipen en op kleine schermpjes turen
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Zijn er nog forummers onder ons die " gelovige " kinderen of " gelovige " kleinkinderen hebben of misschien zelf nog geloven en nog gezellig ouderwets een " Sinterklaasavondje " hebben?
Dan wens ik jullie een heel fijn weekend!
Erthanax
vindt dit leuk
-
Een gelovige schoonmoeder, telt dat ook?
-
Tuuuurlijk telt een gelovige schoonmoeder ook mee .
Rond deze tijd bedriegen alle ouders met veel plezier hun onschuldige kindertjes. Zo leert elke generatie al heel vroeg dat je niemand kunt vertrouwen .
-
Vanmiddag dus in Tilburg; gekeken voor een stereosetje. Dan ga je ook even de MM binnen. Tot mijn verbazing hebben ze daar geen luisterhoek. Sowieso erg weinig klassieke hifi-apparatuur, en boxen al helemaal niet.
Dan loop je toch even naar de telefoontjes, omdat 'appen' tegenwoordig op sommige momenten wel makkelijk is. Al zie ik nog steeds niet goed in waarom ik een toestel voor een paar honderd euro moet kopen met besturingssystemen waar ik (nog) niks van snap
Afijn, bij de MM hebben ze eigenlijk exact wat ik zoek, en niet alleen bij de MM: een Gsm inclusief whatsapp en nog wat dingen, gewoon met druktoetsen. Een toestel waarmee je kan bellen en sms-en, maar echt internetten zit er niet in. Geschikt om mee te nemen op lange wandelingen, ook als het vochtig is. En bestand tegen valpartijen. Dit is hem, de Nokia 800 Tough. Even de gegevens laten zakken, en dan een knoop doorhakken.
https://www.belsimpel.nl/nokia-800-toug ... BwE&cntd=1
Dan loop je toch even naar de telefoontjes, omdat 'appen' tegenwoordig op sommige momenten wel makkelijk is. Al zie ik nog steeds niet goed in waarom ik een toestel voor een paar honderd euro moet kopen met besturingssystemen waar ik (nog) niks van snap
Afijn, bij de MM hebben ze eigenlijk exact wat ik zoek, en niet alleen bij de MM: een Gsm inclusief whatsapp en nog wat dingen, gewoon met druktoetsen. Een toestel waarmee je kan bellen en sms-en, maar echt internetten zit er niet in. Geschikt om mee te nemen op lange wandelingen, ook als het vochtig is. En bestand tegen valpartijen. Dit is hem, de Nokia 800 Tough. Even de gegevens laten zakken, en dan een knoop doorhakken.
https://www.belsimpel.nl/nokia-800-toug ... BwE&cntd=1
-
Voor fietsen en wandelen heb ik zelf erg veel profijt van de gratis GPS Viewranger app. Daar heb je wel een smartphone voor nodig. Nooit meer verdwalen. Eigenlijk de ouderwetse stafkaart op je schermpje. Maar wel een die ook nog eens precies aangeeft waar je bent en in welke richting je gaat.
-
Jazeker!.moederslink schreef: ↑04 dec 2020 20:24Zijn er nog forummers onder ons die " gelovige " kinderen of " gelovige " kleinkinderen hebben of misschien zelf nog geloven en nog gezellig ouderwets een " Sinterklaasavondje " hebben?
Vanmiddag/avond met de kinderen.
ik hoefde geen cadeau`s te kopen ,maar moest wel alle gedichten maken
Sinterklaas is hier Sveti Nikola en we doen de cadeaus op 6 december. Was geslaagd dit jaar, alleen tevreden gezichten gezien (naast een hele dag beeldbellen met de familie).
Alternatief voor Zwarte Piet op deze foto. In Midden-Europa zijn dit de helpers van Sankt Nikolaus, die op 5 december 's avonds rondgaan en de 'boze' kinderen zoeken.
Alternatief voor Zwarte Piet op deze foto. In Midden-Europa zijn dit de helpers van Sankt Nikolaus, die op 5 december 's avonds rondgaan en de 'boze' kinderen zoeken.
Ja, maar die Krampus is een negatief figuur. Dat is zwarte Piet al jaren niet meer, dus een goed alternatief in Nederland en België is dat dus ook niet.
Ik snap de commotie ook wel rond zwarte Piet. Dat geeft een veel te stereotype beeld dat alle gekleurde personen aardig zijn, cadeaus brengen en snoep aan kinderen geven. Maar wie opsporing verzocht kijkt, weet dat dit niet voor allemaal geldt. Overigens ook niet alle blanke personen hebben schimmel tussen hun benen, voordat we dadelijk de discussie krijgen dat Sinterklaas niet meer mag.
Ik snap de commotie ook wel rond zwarte Piet. Dat geeft een veel te stereotype beeld dat alle gekleurde personen aardig zijn, cadeaus brengen en snoep aan kinderen geven. Maar wie opsporing verzocht kijkt, weet dat dit niet voor allemaal geldt. Overigens ook niet alle blanke personen hebben schimmel tussen hun benen, voordat we dadelijk de discussie krijgen dat Sinterklaas niet meer mag.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Nee, alleen die van volgend jaar.
-
Die van mij waren al door de katten uitgebroed.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk