LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 11 woningen onderverhuurd!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
triest

11 woningen onderverhuurd!

Ongelezen bericht door triest »

Ik weet van 11 woningen (in Amsterdam) dat die onderverhuurd worden! En ik nu al 8 jaar wachten om te verhuizen naar een ruimere/betere woning! Aangeven?

joostw

Re: 11 woningen onderverhuurd!

Ongelezen bericht door joostw »

Ja.

boudica

Ongelezen bericht door boudica »

Anoniem een brief sturen dat ze daar en daar moeten gaan kijken bij de gemeente wooncooperaties zin ze heel dankbaar voor en jij wordt niet als veraaier gezien duurt wel nog plus minus 2 maanden want ze moeten welbewijs hebben foto s endergelijke

maar zou het wel doen

Anti NSB-ers

Ongelezen bericht door Anti NSB-ers »

Tja....je weet wat ze doen met verraders.......je hebt toch al een woning!!!!

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

bel misdaad anoniem oftewel, bel M.
0800-7000

en dat ze "Anti NSB-ers" maar snel deporteren van dit forum af.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Daar is het op misgelopen. Dat wanneer mensen dingen signaleren die niet in de haak zijn een andere kant op kijken. Hoeze NSB, volgens mij weet je nog niet eens wat dat betekent anders zou je zulke onzin niet uitkramen.
Gewoon melden, er zijn voor huurwoningen namelijk regels en daar moet iedereen zich aan houden.
Michelangelo zal zo'n onderverhuurder zijn anders had hij niet op deze wijze gereageerd.

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Michelangelo zal zo'n onderverhuurder zijn anders had hij niet op deze wijze gereageerd.
Ik begrijp je niet helemaal, maar ik begrijp dat je mij totaal niet begrepen hebt. Ik geef juist aan dat de topicopener het beste eraan doet door het gewoon te melden. Er is een speciaal nummer voor gemaakt als je niet je gegevens kan of durft te geven en dat nummer zet ik erbij.

Ik reageer op de stoere gast met de gekozen naam "Anti NSB-ers" die een verkapte bedreiging doet naar de topicopener, namelijk in de trand van: "je weet wat we doen met je als je de boel verraad"

Jij geeft aan dat je wil hebben dat mensen dat soort dingen juist vaker melden maar je noemt mij een huisjesmelker als ik zeg dat je dat juist moet doen.... mag ik de draad even kwijt zijn dan? :?

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Inderdaad gewoon melden dat soort dingen, desnoods anoniem. De woningnood is toch al te hoog in bijna alle grote steden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry Michelangelo we zitten op 1 lijn.

Gesloten