LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bad experience als HUURDER bij Rotsvast

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
WINNEN

bad experience als HUURDER bij Rotsvast

Ongelezen bericht door WINNEN »

Ik wou ieder vragen om niet nog erger gemeen te reageren op mijn relaas
Ik heb door mijn gruwel ervaringen uit Utrecht moeten verhuizen
vanwege een te zware criminele man waar menigeen last van heeft gehad.

Ik ben toen naar rotterdam verhuist naar een huurwoning op deXXXstraat
en daar heb Ik i.v.m. een fout van een bank een x aantal maanden geen
huur afschrijving gehad wat gelukkig niet te zwaar werd aangerekend
en Ik heb deze nog niet betaald huur alsnog met spoed betaald aan de verhuurder.
Je huur moet je naar beste weten kunnen betalen- Ik denk ook dat Ik door manipulatie geen huur afboeking had begrijp je om ook zo n probleem nog te moeten hebben.
Op gegeven moment nadat Ik gelezen had dat je een kamer mocht verhuren als je zelf huurt heb Ik een advertentie geplaatst voor de huur van een kamer
aan een zekere heer XXX een indische crimie figuur- Hij zou dus 1een kamer huren van mij maar hij probeerde de hele flat te pakken met streken
en hij liet me er niet meer in hij heeft de beneden buurvrouw voorgelogen
dat hij 400euro aan mij betaald had wat niet waar was en deze beneden buurvrouw bedreigde me dat ze alles aan rotsvast had gezegd - dat Ik de hele woning aan die meneer had verhuurd en dat Ik vertrokken zou zijn.
Deze gemene criminele drugsgebruiker heeft me tijden achtervolgd met gemene
zinnen en me de trap afgegooid. de politie heeft hier fotoos van mijn blauwe
plekken.
Ik denk niet meer dat Ik ooit nog huur bij Rotsvast.
Ik heb hulp nodig om niet meer in de narigheid te zijn t.a.v.
een gewone branche
waar geen onenigheid voor nodig is.
Die XXX bleef in mijn gehuurde flat zitten waar Ik zelf tapijt gelegd had
en de gordijnen zelf gemaakt en Ik geschilderd heb en mijn eigen witte kasten
kon Ik niet meenemen en Ik heb alles grondig gereinigd en vogeldoppen op de schoorstenen laten plaatsen- en een boiler close up in de keuken laten installeren
met installatiekosten van meer dan 1500gulden en het putje in de douche geheel
ontstopt van jaren viesigheid en een nieuw rooster geplaatst
en geschilderd in de kamer voorzijde(toen nog niet ecologische verf)
NIET MEER HUREN BIJ ROTSVAST IN ROTTERDAM DUS

Berenice

Re: bad experience als HUURDER bij Rotsvast

Ongelezen bericht door Berenice »

Wat heeft Rotsvast er precies mee te maken dat u een kamer onderverhuurd en dat die onderverhuurder niet zo betrouwbaar lijkt te zijn. Ik neem aan dat de onderverhuur niet via Rotsvast is gegaan maar dat u dat zelf geregeld heeft. Nu moeten zij problemen oplossen die u zelf veroorzaakt heeft.

ikmirjam

Ongelezen bericht door ikmirjam »

Ahaa, ik denk dat ik t begrijp :shock: . Door je slechte ervaringen met een criminele man is het niet meer je eigen verantwoording om te kijken of de huur wel automatisch wordt afgeschreven en kun je "omdat je dat ergens hebt gelezen" een kamer onderverhuren.
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga zeggen tegen instanties en mn rekeningen niet meer ga betalen. En als ik dat heb gedaan ga ik hier op t forum een topic openen waarin in andere mensen oproep om nooit meer zaken te doen met die betreffende bedrijven.
Heb ik t zo goed begrepen?? :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Winnen,

Ik denk dat ik begrijp waarom je jezelf zo noemt. Je hebt heel wat achter de rug, maar je knokt ervoor om er uit te komen. Ik heb veel respect voor mensen die niet bij de pakken neer zitten, maar zelf moeite doen om hun sores achter zich te laten en te kiezen voor een leven waarin ze gelukkig kunnen zijn.

Mag ik je een eerlijke suggestie geven? Want daar is dit topic voor. Ik merk dat je in het oerwoud van regels en wetten niet altijd goed weet welke weg je moet volgen, wat wel, en wat niet kan. Zou je het niet verstandig vinden iemand te zoeken, of het nu een vriend/vriendin is, of het maatschappelijk werk of iets, die jou een beetje wegwijs kunnen maken?

Iemand die eerlijk zijn of haar mening tegen jou zegt kan jou helpen te voorkomen dat je opnieuw in de problemen zit. Want zeg nou eerlijk, je had je huisje met veel moeite naar jouw zin ingericht, en nu heb je weer problemen. Dat wil je toch niet?

Neem eens kontakt op met de huisarts, en vraag of de huisarts iemand weet die als een goede vriend of vriendin jou een beetje kan helpen en steunen. Dan komt het wel goed.

Succes, het zal je heus wel lukken om te WINNEN! :wink:

Gesloten