LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blijstuderen.nl

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Neel

blijstuderen.nl

Ongelezen bericht door Neel »

Ondertussen alweer een jaar geleden heb ik een kamer aangeboden via blijstuderen.nl.
Naast het feit dat ik duidelijk heb aangegeven dat het een tijdelijke kamer was, en dit niet zichtbaar was in de uiteindelijke advertentie, staat de advertentie nog steeds op internet en krijg ik ongeveer dagelijks reacties!
Ik heb al vele malen geprobeerd de advertentie te laten verwijderen door mails te sturen, maar hij blijft rustig staan. Het is dus een stelletje oplichters!
Weet iemand wat ik hieraan kan doen, want het is echt vervelend dat ik steeds mensen moet teleurstellen...

Gast

Re: blijstuderen.nl

Ongelezen bericht door Gast »

www.sgc.nl en kies het gebied waar het over gaat.

Gast

ps:

Aangetekende brief als laatste waarschuwing, daarna rechtsbijstand inschakelen en je kosten bij elkaar optellen en tijd die je verliest om elke keer mensen te woord te staan etc etc

Alleen zo kan het doordringen

Neel

Ongelezen bericht door Neel »

Tja, ik heb helemaal geen adresgegevens van ze, het enige dat ik kan vinden op de site is een mailadres, waarop niet gereageerd wordt.
Ik heb er ook verder niet voor betaald, het gaat dus niet om geld, maar het is gewoon vervelend, voor mij en voor de kamerzoekers die bedrogen uitkomen. Ik zou op de een of andere manier duidelijk willen maken aan hun dat het een oplichter is, maar ik weet niet hoe.
Die geschillencommissie, ik weet ook niet of ik daar dan iets mee kan. Ik had het idee dat het bedrijf dan daarbij aangesloten moet zijn, en dat zijn ze waarschijnlijk niet. Of heb ik het verkeerd begrepen?

Gast

Hiermee kun je ze wel bereiken/bezoeken/bellen etc...

Domain name blijstuderen.nl (next domain)
Status active

Registrant accounts@work promo
Overblaak 104
3011 MH ROTTERDAM
Netherlands
Domicile N/A
Committed to ADR no
Administrative contact c.j.l.l. Lokker
+31 (0)104112279
[email protected]

Registrar Protagonist BV
Overblaak 104
3011 MH ROTTERDAM
Netherlands

Technical contact C.J.L.L. Lokker
+31 (0)104113275
[email protected]
Technical contact C. Coomans
+31 (0)10 4143354
[email protected]

Nameserver ns1.catalog.com 209.217.1.2
Nameserver ns3.catalog.com 209.217.16.2

Date first registered 30-05-2002
Record last updated 30-05-2002
Record maintained by NL Domain Registry

Gast

nou, de eerste twee telefoonnummers zijn niet in gebruik. Bestaan dus niet. Het laatste is van de webhost, die vertelt me er niets aan te kunnen doen. Nu zal ik maar eens brieven gaan sturen dan...
Wel een gedoe allemaal... Ik wilde dat ik mensen kon waarschuwen voor dit soort dingen!

Gesloten