LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bureau Woon & Werk Bemiddeling

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Mr. Floppy

Bureau Woon & Werk Bemiddeling

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Onderstaande is gekopieerd van een topic dat binnenkort verwijderd gaat worden door de redactie.

@redactie,
Waarom verwijderen?
Zo kan er niemand meer gewaarschuwd worden voor een dubieus bedrijf! (het desbetreffende bedrijf hoeft alleen maar te schreeuwen, en zijn negatieve publiciteit wordt zomaar verwijderd door de redactie. :roll:
Zo help je dit soort bedrijven juist, terwijl Tros Radar volgens mij toch een consumentenprogramma is.

jebenttopbob

Geplaatst op 04 Jan 2008 22:14 door jebenttopbob

--------------------------------------------------------------------------------

Gegevens de heer xxxx
Naam xxxx
E. xxxxx
T. xxxxx
Rekeningnummer xxxxx

Gegevens Bureau Woon & Werk Bemiddeling
Bedrijfsnaam Bureau Woon & Werk Bemiddeling (Woon en Werk)
Adres Boelstraat 26B 3081 TH Rotterdam
T. 010-8427572
KvK 24426410

Oplichting
Deze oplichtingszaak heeft plaatsgevonden in week 52 van het jaar 2007. De heer xxxx adverteert op diverse websites, waaronder www.marktplaats.nl met zijn eigen bedrijfje genaamd Bureau Woon & Werk Bemiddeling, vaak ook gewoon Woon & Werk genoemd. Hierin kondigt hij aan dat hij diverse woningen in Rotterdam (daarnaast ook in Den Haag) bezit en dat hij op zoek is naar geschikte huurders. Opvallend is dat hij steeds dezelfde opmaak gebruikt, ongeacht de plaats van de woning, voor deze advertentie en wel;

STUDIO'S GESCHIKT VOOR STUDENTEN EN/OF WERKENDEN

Momenteel beschik ik over enkele studio's in het centrum van Den Haag, deze zijn allen voorzien van
centrale verwarming, laminate vloerbeddeking, dubbel beglazing etc. Winkelcentra is op een loopafstand
van circa 2 min. openbaar vervoer stopt voor de deur. Douche, WC en Keukenblok apart
Geheel gemeubileerd of/ alleen Gestoffeerd

Grote 65 m2

Intresse!!!!

en voldoet u aan de volgende eisen:

-U bent 18 jaar of ouder
-U Werkt of studeert
-U beschikt over een inkomen( studiefinanciering) min 900eu p/m

Neem dan contact op, dit kan via mail of telefonisch

Bureau Woon & Werk
xxxx
xxxxx

Als je contact met hem opneemt nodigt hij je uit voor een zogenaamd intake-gesprek in een lokaal café. De reden voor dit gesprek is zogenaamd dat hij graag van te voren een beeld bij de huurder ziet. Hij vraagt je tevens een kopie van je paspoort en een bewijs van inkomen mee te nemen (loonstrook). Ter plekke vul je een overeenkomst acceptatie- en bezichtigingskosten formulier in waarmee je akkoord gaat met de betaling van € 25,- bezichtigingskosten. Dit bedrag dient vooraf contant of giraal te worden overgemaakt (t.a.v. Woon en Werk rekeningnr xxxxx). Vervolgens plan je een afspraak en mailt hij je de specificaties van de woning toe (onder andere het adres). Toen ik vervolgens naar de afgesproken plek ging, bleek het opgegeven adres helemaal niet te bestaan! (de straat wel, maar het huisnummer bestond niet!). Toen ik hem vervolgens belde nam hij in eerste instantie niet op. Toen ik met een ander nummer belde nam hij wel op en gaf hij aan vertraagd te zijn (druk met intake-gesprekken) en dat ik hem wel zou zien verschijnen! Hij is niet op komen dagen.

www.internetoplichting.nl
Ik wil graag verwijzen naar de website www.internetoplichting.nl waarop deze zaak (en andere oplichtingszaken) van de heer xxxx worden besproken.

Naar boven

MLF

Geplaatst op 05 Jan 2008 09:41 door MLF

--------------------------------------------------------------------------------

Ten eerste mag hij de € 25,- bezichtigingskosten niet eens vragen en jullie moeten samen naar de woning.

Naar boven

paco84

Geplaatst op 09 Jan 2008 00:43 door paco84

Bij mij was het zo dat ik hem moest ontmoeten in een cafe te den haag. Ik moest 25 euro betalen voor inschrijving.
Daarna moest ik een (woning) gaan bezichtigen. Een paar uurtjes voor de afspraak stuur hij een sms (wat informeel is, want hij moest bellen) dat de woning is geaccepteerd door een andere kandidat.
Terwijl hij tegen me zei van dat ik de enige serieuze kandidat ben.

Toen ik hem belde verwijsde hij me naar zijn website die niet eens in de lucht is!

Nu heeft hij weer een paar advertenties geplaats op de marktplaats!!! TRAP NIET IN, WANT STRAKS BEN JE JE 25 EURO KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ECHT ZIELIGGGG.

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 14 Jan 2008 15:28 door woon & Werk

BESTE LEZERS,

BIJ DEZE ZAL IK ADVISEREN OVER HET GENE

- U VOELT ZICH OPGELICHT???

NEEM DAN CONTACT OP MET BUREAU WOON & WERK

- U HEEFT EEN BEZICHTIGING TEGOED

MAAK DAN EEN AFSPRAAK MET BUREAU WOON & WERK

-U WILT GEEN BEZICHTIGING MEER

DAN BENT U UW GELD KWIJT ( U ONTBINDT OVEREENKOMST )

WIJ ZIJN EEN KLEINSCHALLIG BEMIDDELINGSBUREAU GEVESTIGD IN ZUIDHOLLAND, GESTART IN DEC 2007 EN ZOALS ELKE STARTEND BEDRIJF MAKEN WIJ BEGINERS FOUTEN, IEDERGEVAL IS OPLICHTING
NOOIT DE BEDOELING GEWEEST. IN NEDERLAND WERKEN WE VOLGENS DE CIVIELE RECHT EN STRAFRECHT VOELT U ZICH BENADEELD, VRAAG U ZELF DAN AF WAAROM U DE OVEREENKOMST HEBT ONDERTEKENT, BENT U DAARUIT DAN KUNT U OF GEWOON VOLWASSEN OPBELLEN, OF U GAAT EEN PROCEDURE AAN, HET ROEPEN VAN IK BEN OPGELICHT IS VRIJ CLICHE, VOORAL ALS WIJ ALS STARTENDE ONDERNEMING DE INSTEEK HEBBEN WONINGEN AAN TE BIEDEN VOOR LAAG GEMIDDELD EN BOVEN MODAAL BURGERS, VOOR DE LAAGSTE PRIJS MOGELIJK

VOOR VRAGEN BEN IK BEREIKBAAR xxxxx

VRIENDELIJKE GROET,

WOON & WERK

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 14 Jan 2008 15:38 door woon & Werk

zie ook: ONJUIST BEJEGEND DOOR JEBENTTOPBOB

zie ook: ONJUIST BEJEGEND DOOR JEBENTTOPBOB

zie ook: ONJUIST BEJEGEND DOOR JEBENTTOPBOB[/b]
[/b]

Naar boven

roro25

Geplaatst op 14 Jan 2008 18:25 door roro25

een dubbelpost is absoluut niet nodig. Schreeuwen hoeft ook niet. Sluikreclame hoeft ook niet.
Lees eerst de gedragsregels voor aanmelding.

Het betreft hier een consumentenforum waarin iedere consument (i.c. bent u geen consument) gerechtigd is om zijn probleem voor te leggen. In dit geval betreft dit een aantal kwalijke zaken. Bijvoorbeeld het vragen om bezichtigingskosten. Volgens u houdt u zich aan het (niet de) civiele recht (en strafrecht; pure onzin, omdat u alleen maar onderworpen kan zijn aan het strafrecht en dit niet kan toepassen), maar dat blijkt niet uit de verschillende gegevens.

Voor een bezichting kan geen geld gevraagd worden ogv titel 4 afd. 2 boek 6 BW

Naar boven

Mr. Floppy

Geplaatst op 14 Jan 2008 21:07 door Mr. Floppy

Het niveau van woon en werk blijkt al duidelijk uit zijn posts.

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 14 Jan 2008 22:03 door woon & Werk

HET NIVO IS NIET VAN TOEPASSING WEL DE INKOMSTEN

VALT JE TEGEN DAT DEZE 21JARIGE KNUL WEL VOOR ZICH ZELF KAN WERKEN EN NIET VOOR EEN BAAS IN DE OCHTEND Z'N BED UIT MOET

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 14 Jan 2008 22:06 door woon & Werk

ENNE DIE BEZICHTIGINGSKOSTEN KUNNEN ZE TERUG KRIJGEN

ALS ER EEN STRAFRECHTELIJKE PROCES OPGANG KOMT ZAL IK JULLIE
AL DE DETAILS DOOR MAILEN

VRIENDELIJKE GROET,

WOON & WERK

Naar boven

roro25

Geplaatst op 14 Jan 2008 22:08 door roro25

Quote:
Schreeuwen hoeft ook niet

Het blijft moeilijk he. Door te schreewen krijg je niet meer gelijk....

Naar boven

vogels

Geplaatst op 15 Jan 2008 02:20 door vogels

Quote:
VALT JE TEGEN DAT DEZE 21JARIGE KNUL WEL VOOR ZICH ZELF KAN WERKEN

Oplichten is niet zo moeilijk; dat kunnen 15 jarigen ook al! Een bemiddelingsbureau???? en afspreken in een cafeetje??? Ja, klinkt echt allemaal betrouwbaar.

P.S. En schreeuwen is niet bepaald beschaafd. Dit alleen al zegt mij genoeg.

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 16 Jan 2008 10:23 door woon & Werk

. ZO HOORT HET OOK CHEF, KIJK IK STRART M'N EIGEN BEDRIJF

DUS DAT HOUDT IN OP EIGEN KRACHT WIJSHEID, EN DOORZETTINGSVERMOGEN

HEB GEEN LENING VAN DE BANK NODIG OM TE BEMIDDELEN

IK VOEL ME NET ***** IN Z'N TIJD

VOLGENS MIJ ZIJN DE PERSONEN DIE REAGEREN. HARDWERKENDE BURGERS, 1 KEER PER JAAR OP VAKANTIE, EN VOORAL HYPOTHEKEN AFLOSSEN, MIJN RESPECT VOOR JULLIE IS AANWEZIG

IK WERK NIET MEER VOLGENS BEZICHTIGINGS KOSTEN BEDANKT VOOR DE TIP

K ZIE JULLIE WEL AAN DE TOP CIAOU WOON & WERK

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 16 Jan 2008 10:32 door woon & Werk

WAAR IS HET RESPECT GEBLEVEN VOOR DE STARTENDE ONDERNEMER

WIE NOOIT FOUTEN HEEFT GEMAAKT MAG DE EERSTE STEEN GOOIEN

MIJN INSTELLING IS NOOIT GEWEEST IEMAND OF IETS OPLICHTEN, ALS JE AAN HET OPLICHTEN BENT WAAROM ZOU IK ME DAN BIJ DE KAMER VAN KOOPHANDEL INSCHRIJVEN, IK DOE ME BEST, MET DE RIEMEN ROEIEN DIE JE HEBT, MEER KAN JE NIET VERWACHTEN VAN IEMAND

NEDERLAND, HET LAND VAN VERMOGEN , WAAR ACHMED EN JANMODDAAL
ZICH WEINIG KUNNE VEROORLOFEN.

IK HOOP DAT DE LEZERS HIERVAN, MIJ ZULLEN BEGRIJPEN , IK BEN WEKELIJKS TE HOREN OP RADIO STANVASTE, LUISTER NAAR DE STEM

VAN SAULUS TOT PAULUS

Naar boven

roro25

Geplaatst op 16 Jan 2008 17:48 door roro25

Begin eerst met het kopen van een ander toetsenbord. Ik geloof dat de Caps-Lock toets blijft hangen.

Respect: zoek dat woord eerst eens op in de Van Dale.
De betekenis ervan is niet iemand moedwillig oplichten (omdat je een starter bent). Er is niet gebleken van een of andere eerbied voor een anders goed.

Waarom redden andere starters het wel zonder een ander op te lichten.

Dus begin a.u.b. niet over het woordje respect.

Wil je graag predikken doe dat op een andere plaats. Niet op een consumentendforum. (heeft niets met respect te maken; het hoort hier gewoon niet thuis)

woon & Werk

Geplaatst op 16 Jan 2008 18:06 door woon & Werk

wie ligt nou de boel op hier, jij of ik???? wijze naar de ander is allemaal perfect roro maar iemand als jij kan niet praten over ondernemen

als je zelf net thuis komt van werk

voeg me maaar toe : xxxxx

dan kan ik je mijn visie geven ,

en mischien zie jij dan ook de waarheid in plaats van alleen maar eigenweis
prate

Naar boven

roro25

Geplaatst op 16 Jan 2008 19:39 door roro25

geen interesse

Waarom zou ik niet over ondernemen kunnen praten? Misschien ben ik niet in loondienst werkzaam, misschien ben ik ook wel zelfstandige.
Aannames zijn meestal niet bevorderlijk voor ondernemerschap

Naar boven

woon & Werk

Geplaatst op 16 Jan 2008 23:45 door woon & Werk

BESTE LEZERS,

WIJ ZULLEN UW VRAGEN EN KRITIEK IN ONTVANGST NEMEN, BRENG DIT DAN WEL ONDERBOUWD NAAR VOREN, MAAK NIET DE ZELFDE FOUT ALS PILATUS!

WIE NOOIT EEN FOUT HEEFT GEMAAKT GOOI DE EERSTE STEEN

xxxxxxxx
xxx

Naar boven

puma73

Geplaatst op 17 Jan 2008 00:42 door puma73

woon en werk,

Lees eerst de gedragsregels voor dit forum,

Quote:
Het gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde “schreeuwen”) is niet toegestaan, evenals het naar de interpretatie van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief en smilies.

Leer eerste eens deze regels na te leven en geef dan op een "normale" manier antwoord

tros radar

Geplaatst op 18 Jan 2008 16:35 door tros radar

Beste forumgebruikers,

Prive-gegevens mogen niet op het forum gepost worden. Verder is het ook verboden te 'schreeuwen' of reclame te maken.

Daarom wordt dit topic nu gesloten en later verwijderd.

Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet

woon & Werk

Re: Bureau Woon & Werk Bemiddeling

Ongelezen bericht door woon & Werk »

Denk eerst even na voordat u met modder gaat gooien, naar bedrijven en personen betreffende oplichting.
Oplichting is het pas als deze is bewezen anders wordt het LASTER EN/OF SMAAD. Beding voor het begin.

Groeten Jan BMS.Purmerend

Mr. Floppy

Re: Bureau Woon & Werk Bemiddeling

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Het is pas smaad/laster, als men opzettelijk onwaarheden vertelt.

Oplichting kan ook plaatsvinden zonder dat men bewijs kan leveren. (gebrek aan bewijs sluit oplichting dus niet uit) :wink:

Gesloten