LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] centrada lelystad

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
maritzka

centrada lelystad

Ongelezen bericht door maritzka »

geachte mensen

hierbij wil ik u mede delen als u een woning via centrada huurt van lelystad en u heeft een renovatie gehad van centrada en der zijn dingen nog niet goed om actie te gaan voeren ik zal het volgende verhaal vertellen

vandaag kwam er iemand langs en die mkwam voor de deurwaarde omdat ik volgens centrada mijn huur niet heb betaald en der uit moet nou ik was zo boos want ik betaal altijd netjes mijn huur en heb daar alle bewijzen van
maar nu blijkt dat ze mensen de ruit willen gaan gooien waar de woning net gerenoveerd is zodat ze de huurprijs omhoog kunnen gooien en dan gaan ze maar tegen de deurwaarde liegen dat mensen de hur niet betalen en ze zo de woing uit te krijgen het is schandalig

mijn woning is in mei vorig jaar zijn ze begonnen met renoveren en toen wij der in kwamen was het al een en al bager en werd ons beloof dat ze zouden gaan verbouwen nou heb eindelijk drie jaar geduurt maar nu is het verbouwd en is het nog nieta f de gevels zijn niet goed heb schade in me huis me bed is kapot meubelen zijn kapot de keuekebvloer is nog steeds niet gedaan deuren zijn niet vervangen die kapot zijn noem maar op palfon gaat los laten en ik zit wel hier met vier kinderen en darabij zit ene baby van twee maanden en elke keer zeggen ze ja we gaan der wat aan doen mevrouw maar na een jaar later nog niks gedaan en krijgen we dit ik ben nog meer mensen in mijn straat zijn het nu zo spuugzat dat we nu besloten hebben om actie te gaan voeren dus hierbijk roep ik op mensen kom mee doen met het protest want zo gaaan er nog meer gezinnen kapopt dit mag niet meer gebeuren

wil je mee doen stuur dan een mailtje naar [email protected] dan neem ik contact op met u dan hoort u hoe en wat waneer we gaan doen

Toxopeus

Re: centrada lelystad

Ongelezen bericht door Toxopeus »

maritzka schreef:vandaag kwam er iemand langs en die mkwam voor de deurwaarde omdat ik volgens centrada mijn huur niet heb betaald en der uit moet nou ik was zo boos want ik betaal altijd netjes mijn huur en heb daar alle bewijzen van
Als jij netjes de huur hebt betaald komt er ook geen deurwaarder langs en al helemaal niet om je uit jouw huis te zetten.
Ik neem aan dat je de deurwaarder de afschriften van de betaling hebt laten zien en dat hij niet wist hoe snel hij moest wegkomen?
maritzka schreef:maar nu blijkt dat ze mensen de ruit willen gaan gooien waar de woning net gerenoveerd is zodat ze de huurprijs omhoog kunnen gooien en dan gaan ze maar tegen de deurwaarde liegen dat mensen de hur niet betalen en ze zo de woing uit te krijgen het is schandalig
Als ze bij woningcorporatie Centrada zo te werk zou gaan dan zouden ze hun eigen ruiten ingooien. :wink:

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Zoals wel vaker, ben ik bang verteld t.s. niet het hele verhaal. Een deurwaarder komt niet voor niets. Als een renovatie volgens de huurder niet goed is dan is de gang naar de geschillencommissie huren de enige weg. Zal wel niet van toepassing zijn.

maritzka

ik heb gewoon de hur netje sbetaal wu ook de bewijzen laten zien aan de deruwaarde maar hij wou het miet weten hij zegt doe het maar bij de rechtbank

nou blijkt dus ook uit de stukken dat ze is bij mijn gewone huur die ik nu betaal ook nog is rente gaan bijrekenen dus ikk moet nu dubbel betalen

maritzka

het is scnahdalig voor woorden

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
ik heb gewoon de hur netje sbetaal wu ook de bewijzen laten zien aan de deruwaarde maar hij wou het miet weten hij zegt doe het maar bij de rechtbank

nou blijkt dus ook uit de stukken dat ze is bij mijn gewone huur die ik nu betaal ook nog is rente gaan bijrekenen dus ikk moet nu dubbel betalen

Dit lijkt me dus echt een broodje aap verhaal. Je zult heus niet alle maanden netjes betaald hebben.

Misschien heb je het hele verhaal ook niet goed begrepen, want klaarblijkelijk ben je de nederlandse taal niet machtig.... :mrgreen:

Gesloten