hallo lezers
wij hebben sinds eind 2009 een nieuwbouw huurwoning
er mankeerd zoveel aan deze woning
van lekkage's aan het dak waar ze al 13x voor geweest zijn ( en nog niet opgelost is )
tot lekkage in aan de leidingen in de muren(bouwfout) en verkleurde tegels in de badkamer
in totaal zijn ze bijna 23x( eigenlijk wel meer ) in de korte tijd dat wij hier wonen geweest
al die tijd heb ik vrije dagen op moeten nemen tot conclusie ik nu geen vrije dagen meer heb.
kunnen wij de woningbouw een compensatie vragen voor alle ellende die wij nu gehad hebben vragen ivm met alle vrije dagen enzo ?
zo ja, dan hoor ik graag welke weg wij moeten bewandelen want inmiddels ligt deze vraag al bijna een week bij de woningbouw en worden wij alleen aan het lijntje gehouden van dat het in behandeling is maar wij horen maar niks, als wij weer bellen dan horen wij het zelfde als eerst het is in behandeling meer niet.
zij laten absoluut niets van hun horen wij moeten er steeds achteraan,verder dan de telefoniste komen we niet.
We beginnen het nu eigenlijk wel behoorlijk zat te worden, dat de woningbouw laks in met het beantwoorden van onze vragen....of een oplossing te zoeken.
we zijn er inmiddels wel achter dat het binnen de woningbouw een soort van afschuifsysteem is dan behandeld die het en dan weer een ander...
of moeten wij het hoger opzoeken met de rechtsbijstand enzo....?
ik zie graag jullie antwoord(en) tegemoed .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] compensatie woningbouw???
Re: compensatie woningbouw???
kunnen wij de woningbouw een compensatie vragen voor alle ellende die wij nu gehad hebben vragen ivm met alle vrije dagen enzo ?
zo ja, dan hoor ik graag welke weg wij moeten bewandelen want inmiddels ligt deze vraag al bijna een week bij de woningbouw en worden wij alleen aan het lijntje gehouden van dat het in behandeling is maar wij horen maar niks
Al bijna een week = op z'n hoogst 6 dagen, waarvan 2 niet werkdagen.
Dat is voor jou misschien lang, maar een beetje meer geduld mag je best hebben.
Het is natuurlijk niet zo dat degene bij wie je vraag als eerste op 't bureau komt, met 1 druk op de knop beslissen kan tot een financiële vergoeding.
zo ja, dan hoor ik graag welke weg wij moeten bewandelen want inmiddels ligt deze vraag al bijna een week bij de woningbouw en worden wij alleen aan het lijntje gehouden van dat het in behandeling is maar wij horen maar niks
Al bijna een week = op z'n hoogst 6 dagen, waarvan 2 niet werkdagen.
Dat is voor jou misschien lang, maar een beetje meer geduld mag je best hebben.
Het is natuurlijk niet zo dat degene bij wie je vraag als eerste op 't bureau komt, met 1 druk op de knop beslissen kan tot een financiële vergoeding.
dank je wel..
maar het is nu een week nog maar de vorige keren heeft het ook bijna 3 weken geduurd, en dan ook na een week weer bellen enz
de telefoniste vertelde mij dat er een antwoord binnen 3 werkdagen moet komen, als is het van we hebben het in behandeling.......
maar het is nu een week nog maar de vorige keren heeft het ook bijna 3 weken geduurd, en dan ook na een week weer bellen enz
de telefoniste vertelde mij dat er een antwoord binnen 3 werkdagen moet komen, als is het van we hebben het in behandeling.......
dat zijn standaard antwoorden, komt nog wel en anders ga je er langs.de telefoniste vertelde mij dat er een antwoord binnen 3 werkdagen moet komen, als is het van we hebben het in behandeling.......
langs gaan helpt half
dan ondernemen ze wel aktie maar ook op slank mode
dan ondernemen ze wel aktie maar ook op slank mode
-
Ik denk niet dat u hier een vergoeding voor kan krijgen.
Als u een eigen huis heeft en er is iets stuk, moet u ook aanwezig zijn als er een 'mannetje' komt om het te maken.
Dat kost ook een vrije dag en die kunt u ook nergens claimen.
Ik snap dat het u frustreert, maar misschien is het eens tijd om, als het onderhoud zo slecht wordt gedaan dat men voor een klus dertien keer terug moet komen, de huurcommissie in te schakelen.
Dan ligt het probleem namelijk op een heel ander vlak.
Veel succes!
Als u een eigen huis heeft en er is iets stuk, moet u ook aanwezig zijn als er een 'mannetje' komt om het te maken.
Dat kost ook een vrije dag en die kunt u ook nergens claimen.
Ik snap dat het u frustreert, maar misschien is het eens tijd om, als het onderhoud zo slecht wordt gedaan dat men voor een klus dertien keer terug moet komen, de huurcommissie in te schakelen.
Dan ligt het probleem namelijk op een heel ander vlak.
Veel succes!