LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de key en het verwijderen van het collectieve systeem

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
ageeth12

de key en het verwijderen van het collectieve systeem

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Sinds afgelopen maandag heb ik niks dan ellende.

maandag: ketel verwijderd geen boiler zoals beloofd. lekkende watermeter.
dinsdag: watermeter verwijderd zonder toestemming van waternet.
woensdag: ik kom thuis lekkage vanuit de ketelkast. ze hadden gaten geboord door de kasten heen naar boven door het dak heen. dan woon ik nog beneden de woning onder het dak had de meeste schade.
donderdag: ik had vrijdag afgesproken om de radiatorknoppen te vervangen. dat ze even al gedaan.
vrijdag: wilden ze de watermeter terugplaatsen. maar ik heb met waternet gebeld zij weten van niks dat de watermeters verwijderd waren en opnieuw geplaatst zouden worden. feenstra is daar niet toe bevoegd. dat mag alleen waternet doen.

troubleshooter

Re: de key en het verwijderen van het collectieve systeem

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Een hopeloze rommen tegen wil een dank lees ik! Niets aan te doen? Jawel hoor! Gewoon duidelijk maken dat het u niet zint. Waternet stelt u straks nog aansprakelijk. Het is uw meter.

ageeth12

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Weet ik advies ingewonnen. Ik heb namelijk ook smerig drinkwater nu. Morgen komt de opzichter van de key. Had van de week ook foto's gemaakt van het hele gebeuren. En iemand is er bij anders sta ik niet voor de gevolgen in. Ik heb even op de website van waternet gekeken. En de voorwaarden van waternet geprint. Hij moet met de toestemming van waternet over de brug komen. Anders wordt het een rechtzaak tegen de key. Ze willem gewoon niet meer geld uitgeven. De aansluiting uit de grond van de hoofdwaterleiding zit nu achter een schot in de ventilatieschat van de ketel verborgen. Wie verzend dit. Ik ben degene die problemen krijgt. Als waternet het niet goedkeurt met de hoofdwaterleiding zit ik weer in de troep.

troubleshooter

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Dan mag u hopen dat u op de woningbouwvereniging kunt terugvallen mocht het nodig zijn. In ieder geval heel veel succes.

Gesloten