LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met directeenhuurwoning.nl

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
sim03

ervaring met directeenhuurwoning.nl

Ongelezen bericht door sim03 »

Heeft iemand ervaring met directeenhuurwoning.nl

Ben dus dringend op zoek naar een wonruimte aangezien mijn huurhuis verkocht is via internet kwam ik op de site van bovengenoemde gegevens ingevuld en via ideal 6,95 inschrijfgeld overgemaakt
Maar er komt geen enkele reactie nu al meerdere mails gestuurd en nu dus ook gevraagd het inschrijfgeld terug te storten maar natuurlijk nog steeds geen reactie
zijn er meerdere mensen die hier ervaring mee hebben

mvg sim

gerda1956

Re: ervaring met directeenhuurwoning.nl

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Slechte website: geen contactgegevens (alleen via formulier op de website), geen adres en onder deze naam ook niet bij KVK te vinden.
Belooft meestal niet veel goeds, of in het beste geval een giga borgsom en/of administratiekosten.
Zou er niet mee in zee gaan!

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

TS ik weet niet wat je aan huur kan betalen maar dit soort sites kan je beter links laten liggen.

makelaar misschien en anders de reguliere woningstichtingen?

sim03

ach ja mijn geld zal ik wel kwijt zijn gelukkig was het niet zo heel veel
kan huren tot de max huurtoeslag grens dus eigenlijk wel genoodzaakt om via een woningbouwvereniging ben nu al meer dan een jaar ingeschreven maar het gaat via een lotingsysteem al op meer dan honderd huizen gereageerd maar nog niet 1 keer uitgeloot zelfs niet op een hogere plaats gebeld met hun maar ze zeggen gewoon dan ben je 1 van de mensen die altijd pech heeft met de loting als reactie toen gegeven dat sommige nrs. altijd uitgeloot worden zeggen ze gewoon tja die hebben dan geluk maar je weet gewoon dat het niet eerlijk gaat vb iemand kreeg een huis toegewezen maar kreeg op het laats te horen dat hij die niet kon betrekken wegens verbouwingen nog geen week later wordt die uitgeloot voor een ander huis dan kun je mij niet wijs maken dat dat puur toeval is ach ja we wachten af heb nog tot 1 november de tijd dan moet ik er echt uit

sim

smilie

Ongelezen bericht door smilie »

Als je iDeal betaling verricht, staat erbij:

"Stg. Derdengelden TargetMedia inzake Alexander De Bont Bouw"

Vervolgens, Google leert dat "Alexander De Bont Bouw" is:

http://www.zoekned.nl/Breda/Alexander+d ... ijf_396155

Dus ik zou daar maar even bellen :)

Anders wil ik ook best wel 6,95 van je hebben :P

gerda1956

Ongelezen bericht door gerda1956 »

@ Smilie: goed tip om via Ideal te kijken!! 8)

sim03

dank je voor de tip zal morgen gelijk even bellen

grt sim

sim03

donderdag dus een mail gestuurd naar alexander de bont bouw gisteren een mail terug gekregen maar volgens deze firma hebben ze geen idee waar het over gaat nu dus nog weer een mail gestuurd om alles nog meer te verduidelijken dus even afwachten via de site van directeenhuurwoning nog geen enkele reactie

sim

ferrysimons

Ongelezen bericht door ferrysimons »

Hi beste lotgenoten,
Ik ben er ook voor gevallen, geld overgemaakt ( dus ook geld kwijt). Verscheidende mails gestuurd, geen reactie dus tot zo ver. Maar had beter moeten weten, geen background check gedaan. Er is ook geen overzicht waar ze huizen, woningen beschikbaar hebben. Wel hebben ze advertenties en lekker makende aanbiedingen op verschillende websites!

|******PAS dus alles met www.directeenhuurwoning.nl  VERMIJDEN!! *****

Gesloten