Hoi!!!!
Rond november 2003 krijg ik bericht van Essent waarop stond dat ik een achterstand van betaling van de maand april 2003 nog niet heb voldaan; tot mijn verbassing!!!!!!!. Het is bijna eind jaar 2003 en komen ze nu pas achter en ik heb april wél betaald en trouwens de andere maanden ook, dus géén achterstand.Ik heb natuurlijk al mijn acceptgiro gezocht en bijhorende bankafschrift.
Ik belde klantenservice na al de minuten wachten om geholpen te worden, vertelde ik hun dat ik betaald heb en dat een misvertand is. Hun advies was om bewijs van betaling naar hun toe te sturen........heb ik gedaan en op 02 december 2003 krijg ik een ontvangstbevestiging en dat ik binnen 6 weken een antwoord kan verwachten.......raad u wat niet binnen 12 weken!!!!!!!.
Ik belde weer op een vroeg voor de persoon dat de ontvangstbevestiging gestuurd had te noemen F DRIJVERS-v.d. MEERENDONK ( klantenservice ), raad eens!!! Die meneer werkt niet meer voor ons zei de persoon aan de telefoon. Na wat bla bla bla ben ik naar de begin gestuurd...........opnieuw copie's en bewijs van betaling toe sturen, en ik krijg niks te horen, ik bel weer , niemand weet van niks, niks ontvangen van mij.....weer opnieuw beginen en dat spel ging door voor enkele weken tot dat ik het besluit had genomen om niet meer te bellen en geen copie's meer zou sturen ( ik heb veel geld aanbesteed door te bellen en elke keer copie's toe te posten ).
Na een tijdje rust krijg ik weer een brief van Essent deze keer va de Heer J. van de Weijer Essent Retail bv, Incassoteam Brabant Regio West met de onderwerp Openstaande vordering van april 2003 een bedrag van 35,93 Euros terwijl de maandelijk voorschot van april 2003 was 100 Euros. Dus ik belde de heer J. van de Weijer op weer hetzelde verhaald van altijd, april staat open wij hebben geen betaling van u ontvangen ook geen bewijs van betaling bla bla bla en raad eens!! ik moet bewijs naar hem toe sturen hij zou uitzoeken en wat verkeer is gegaan.....heb ik ook gedaan en vermeld alles wat hij aan mij door gegeven heeft. (zijn brief stond gedateerd 23 april 2004 ). Jullie weten wat hierna komt.....geen gehoor; ik belde van ochtend wat hoor ik van de persoon aan de telefoon toen ik voor de Heer J. van de Weijer vroeg: Van de Weijer is niet te traceren..maar staat nog open", wij hebben niks van u ontvangen!!!!!".
IK WORD HIER GEK VAN!!!!!!! KUNNEN JULLIE A.U.B. MIJ HELPEN.
IK WEET NIET MEER WAT TE DOEN.
Trouwens bij de jaarafrekening 2003/2004 hebben wat geld ingehouden, heb ik gevraag aan ieder die ik gesproken heb en niemand kan antwoord geven Ik krijg het volgende te horen: Dat wet ik niet meneer ,ik snap deze nota helemaal niet, het is ander dan de andere en het is mij niet duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!. Hallo wie snap deze nota wél bij Essent? Niemand die ik aan de telefoon gehad heb in ieder geval..........die waren veeeeeeeel!!!!!!.
HELP!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!! HELP!!!!!![/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent
Re: Essent
Gewoon je kopie AANGETEKENT naar Essent sturen.Zij moeten dan tekenen van ontvangst!!!
Zodra getekend sta je rechtelijk in je voordeel en als je rechtsbijstandsverzekering heb, kan je juridisch een advocaat inschakelen
Zodra getekend sta je rechtelijk in je voordeel en als je rechtsbijstandsverzekering heb, kan je juridisch een advocaat inschakelen
Re: Essent
Ongelooflijk hoe je zoveel onzin in een paar regels kunt krijgen.alex666 schreef:Gewoon je kopie AANGETEKENT naar Essent sturen.Zij moeten dan tekenen van ontvangst!!!