LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gas Water en Licht afrekening
-
Gas Water en Licht afrekening
Ik heb voor een vaste periode van 6 maanden particulier een woning gehuurd voor alleengebruik van april t/m september. Nu krijg ik half januari een eindafrekening voor Gas, Water en Licht van ruim 700 euro. Ik zou betalen maar er is vantevoren niet vastgelegd of ik zowel voor het vaste als het variabele deel verantwoordelijk ben. Ik vind het bedrag absurd hoog. Kan iemand mij adviseren? Ik heb nu alleen het variabele deel overgemaakt.
Re: Gas Water en Licht afrekening
Begrijp het goed? je hebt in die maanden geen voorschot betaald en nu komt de afrekening. 700 euro is niet bijster hoog en wat het door de particulier afgesloten contract betreft daar sta jij buiten maar je moet wel betalen.
Re: Gas Water en Licht afrekening
Absurd hoog ?
Ik zou proberen daar altijd te blijven,want ik denk dat je in je volgende woning dan nog wel voor een verrassing komt te staan .
Ik zou proberen daar altijd te blijven,want ik denk dat je in je volgende woning dan nog wel voor een verrassing komt te staan .