Ik weet momenteel even niet waar ik beginnen moet....
Me vader is 3 jaar geleden overleden een half jaar later stopte zijn bedrijf die hij samen runde met me broer. Echter zijn mijn moeder en broer hier met schulden uit gekomen nu is er een gedwongen verkoop van de woning waar ik met mijn moeder in zit deze is onlangs verkocht.
Ik heb echter ook sinds 3 jaar een kleine onderneming aan huis als zzp'er in de belettering.
Me moeder is reeds geholpen en heeft een seniorenwoning toegewezen gekregen maar echter word ik niet geholpen en drijg ik ook alles kwijt te raken. Heeft iemand hier een idee voor of waar ik moet beginnen?
Heb reeds een gesprek bij de gemeente gehad en de woningbouwstichting maar die zeggen dat ik gewoon moet reageren alleen er is niets haalbaars omtrent een optie te creëren.
Lastig genoeg sta ik dus buiten alle problemen maar word dus wel gewoon met me hele hebben en houden op straat geplaatst met een week of 6 - 7.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedwongen verkoop
Re: Gedwongen verkoop
Bedankt voor de bijdehante opmerking dacht post even een gauw tussen de bedrijvigheid door een berichtje maar schijnbaar ook niet goed.
Kootje29 schreef:Bedankt voor de bijdehante opmerking dacht post even een gauw tussen de bedrijvigheid door een berichtje maar schijnbaar ook niet goed.
Moet je niks van aantrekken Gewoon posten zoals jij dat goed vindt!
Inderdaad heb ik zakelijk wel opties genoeg, dar zal het ook niet op vast hangen als het moet. Echter probeer ik dat uit te stellen want ik was nog niet zo snel van plan om bij een collega binnen te gaan zitten.
ciske schreef:Kootje29 schreef:Bedankt voor de bijdehante opmerking dacht post even een gauw tussen de bedrijvigheid door een berichtje maar schijnbaar ook niet goed.
Moet je niks van aantrekken Gewoon posten zoals jij dat goed vindt!
Bedankt ciske doe ik ook niet maar ik hoop hier ook iets kwa informatie te vinden dit is een geheel nieuwe situatie voor mij waar ik eigenlijks even geen raad meer mee weet.
Misschien is iets van tijdelijk onderdak op een vakantiepark oid een oplossing? Of even onderhandelen met een lokale Bed and Breakfast? Die willen vast wel wat praten over de prijs als je er langere tijd blijft?
-
Voor je bedrijf zou je misschien een ruimte in een verzamelkantoor of iets dergelijks kunnen huren? Officieel mag je er natuurlijk niet overnachten, maar je mag natuurlijk wel de hele nacht aan het werk zijn als het moet.
Privé kun je desnoods een postbusnummer aanhouden.
Privé kun je desnoods een postbusnummer aanhouden.
Hoi,
Ik zou eens naar anti-kraak kijken. Er zijn heel veel kantoorpanden die op die manier verhuurd worden. Sommige kan je jaren blijven zitten en vaak grote ruimtes. Hier in Zwijndrecht is er zo'n pand dat op die manier verhuurd worden. Ik zie er nu ook kleine bedrijfsactiviteiten, oa 2e hands winkel. Voor de rest wordt het bewoond. En zo zijn er wel meer mogelijkheden.
Ik zou eens naar anti-kraak kijken. Er zijn heel veel kantoorpanden die op die manier verhuurd worden. Sommige kan je jaren blijven zitten en vaak grote ruimtes. Hier in Zwijndrecht is er zo'n pand dat op die manier verhuurd worden. Ik zie er nu ook kleine bedrijfsactiviteiten, oa 2e hands winkel. Voor de rest wordt het bewoond. En zo zijn er wel meer mogelijkheden.