LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisbaas betaald borg niet terug

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
anoniem12345

Huisbaas betaald borg niet terug

Ongelezen bericht door anoniem12345 »

probleem opgelost; huisbaas heeft betaald.
Laatst gewijzigd door anoniem12345 op 21 sep 2010 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo

Re: Huisbaas betaald borg niet terug

Ongelezen bericht door tiptoo »

heb je het van borgbedrag een bewijs dat je die betaalt hebt dan zou ik zeggen maak er werk van , en met dat dreigement naar de politie gaan of die er wat meedoen is afwachten succes .

troubleshooter

Re: Huisbaas betaald borg niet terug

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Nee u hoeft geen proces te voeren tegen de verhuurder.
Schrijf een brief aan de verhuurder met de volgende tekst.
Geachte ........
Sedert **-**-**** heb ik mijn huur van de woonruimte aan de:****(straat en huisnumer),(postcode en woonplaats) aldaar in een behoorlijke staat verlaten. Aangezien ik op voorhand een waarborgsom aan u heb betaald a.d.:€ .......,.. welke ik zou terug ontvangen na het verlaten der woonruimte en ik u daarover herhaaldelijk heb verzocht echter mij ten spijt zonder enig resultaat stel ik u thans voor de laatste maal in de gelegenheid de borgsom a.d.:€ ........,.. voor: **.**.**** te voldoen doormiddel van overschrijving op bank/giro-rekeningnummer: ......... t.n.v.: (naam rekeninghouder). Ik zal voor de verwerking middels de bank respijt van een week in acht nemen. Blijkt dan alsnog dat u de verschuldigde borg niet hebt voldaan zal ik mij zonder verdere waarschuwing tot de deurwaarder wenden ten einde het verschuldigde bedrag op u te vorderden met aanzegging dat alle invorderingskosten voor uw rekening komen.

Vertrouwende er op u middels deze naar behoren in kennis te hebben gesteld verblijf ik onder voorbehoud van alle rechten.

Ondertekening en datering naam adres

Gesloten