LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huisbaas betaald borg niet terug
-
Huisbaas betaald borg niet terug
probleem opgelost; huisbaas heeft betaald.
Laatst gewijzigd door anoniem12345 op 21 sep 2010 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Huisbaas betaald borg niet terug
heb je het van borgbedrag een bewijs dat je die betaalt hebt dan zou ik zeggen maak er werk van , en met dat dreigement naar de politie gaan of die er wat meedoen is afwachten succes .
-
Re: Huisbaas betaald borg niet terug
Nee u hoeft geen proces te voeren tegen de verhuurder.
Schrijf een brief aan de verhuurder met de volgende tekst.
Schrijf een brief aan de verhuurder met de volgende tekst.
Geachte ........
Sedert **-**-**** heb ik mijn huur van de woonruimte aan de:****(straat en huisnumer),(postcode en woonplaats) aldaar in een behoorlijke staat verlaten. Aangezien ik op voorhand een waarborgsom aan u heb betaald a.d.:€ .......,.. welke ik zou terug ontvangen na het verlaten der woonruimte en ik u daarover herhaaldelijk heb verzocht echter mij ten spijt zonder enig resultaat stel ik u thans voor de laatste maal in de gelegenheid de borgsom a.d.:€ ........,.. voor: **.**.**** te voldoen doormiddel van overschrijving op bank/giro-rekeningnummer: ......... t.n.v.: (naam rekeninghouder). Ik zal voor de verwerking middels de bank respijt van een week in acht nemen. Blijkt dan alsnog dat u de verschuldigde borg niet hebt voldaan zal ik mij zonder verdere waarschuwing tot de deurwaarder wenden ten einde het verschuldigde bedrag op u te vorderden met aanzegging dat alle invorderingskosten voor uw rekening komen.
Vertrouwende er op u middels deze naar behoren in kennis te hebben gesteld verblijf ik onder voorbehoud van alle rechten.
Ondertekening en datering naam adres