| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huisbaas rommelt met internet
Huisbaas rommelt met internet
Ik woon al enige tijd in een studentenhuis waar wij uiteraard ook internet hebben. Onze huisbaas is officieel klant van Ziggo, maar wij (huurders) betalen hiervoor. De snelheid van ons internet was altijd acceptabel, tot dit op een zekere dag ineens niet meer het geval was. En het bleef ook een paar weken zo, totdat de ergernis zo hoog opliep dat er verhaal is gehaald bij de huisbaas. Hij zou het regelen met Ziggo. Een paar dagen later was het internet weer als zoals het voorheen ook was. Iedereen weer tevreden. Totdat de huisbaas vond dat bij deze 'upgrade' van het internet uiteraard ook kosten kwamen kijken. €5,- pp pm. Een leuke €660,- extra op jaarbasis (in totaal, voor de huisbaas).
Ik heb nu het donkerbruine vermoeden dat meneer de Huisjesmelker het internet opzettelijk omlaag heeft laten schroeven om het vervolgens te kunnen laten upgraden naar snel internet.
Probleem is dat ík geen klant ben bij Ziggo en dus geen gegevens kan opvragen. Wat kan ik nu doen? Heeft er iemand tips of advies?
Ik heb nu het donkerbruine vermoeden dat meneer de Huisjesmelker het internet opzettelijk omlaag heeft laten schroeven om het vervolgens te kunnen laten upgraden naar snel internet.
Probleem is dat ík geen klant ben bij Ziggo en dus geen gegevens kan opvragen. Wat kan ik nu doen? Heeft er iemand tips of advies?
Laatst gewijzigd door MV1987 op 04 nov 2011 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Huisbaas rommelt met internet
Wat betaal je nu voor het internet dan per maand ?
Geen idee, ik weet alleen wat ik totaal betaal. Maar hoeveel daarvan voor elektra, gas, water en internet is.. geen idee.
Hoeveel huurders zijn er daar in het studentenhuis dan ?
Geen idee of het mag waar die huisbaas mee bezig is maar voor 5 extra per maand kun je niet zelf internet voor aanschaffen.
Geen idee of het mag waar die huisbaas mee bezig is maar voor 5 extra per maand kun je niet zelf internet voor aanschaffen.
-
stronkstronk
11?Chocomelk schreef:Hoeveel huurders zijn er daar in het studentenhuis dan ?
11 huurders. En ik kan er zelf inderdaad geen internet voor aanschaffen. Maar ik hou niet zo van dit soort gekonkel. Ik zou mijn huisbaas hier graag op een nette manier mee willen confronteren, maar dan heb ik wel de gegevens van Ziggo nodig. Ik heb dit overigens zojuist ook voorgelegd aan Ziggo en wacht momenteel nog op reactie.Chocomelk schreef:Hoeveel huurders zijn er daar in het studentenhuis dan ?
-
stronkstronk
Kijk eens wat Ziggo aanbiedt voor internet producten. Het duurste is 70 euro of zo uit mijn hoofd. Zowiezo is 5 euro meer per maand p.p. een belachelijk bedrag. Die man weet wel hoe hij jullie moet uitknijpen.
Z3 is het geworden gok ik (maar ook dat weet ik dus niet zeker), dat kost €47,95 per maand. Die verhoging van €5,- zou dus betekenen dat we voorheen geen internet hadden. Dat hij €47,95 afrondt naar een bedrag van €55,- zullen we maar even door de vingers zien.stronkstronk schreef:Kijk eens wat Ziggo aanbiedt voor internet producten. Het duurste is 70 euro of zo uit mijn hoofd. Zowiezo is 5 euro meer per maand p.p. een belachelijk bedrag. Die man weet wel hoe hij jullie moet uitknijpen.
-
stronkstronk
Enig idee als je geen internet van je huisbaas afneemt hoeveel dat scheelt per maand?
Dan de buurman een aanbiedinkje doen om wireless van hem af te nemen voor een normale prijs met z'n allen.
Dan de buurman een aanbiedinkje doen om wireless van hem af te nemen voor een normale prijs met z'n allen.
-
Bob Schurkjens
Het is al helemaal fout dat hij all-in huur rekent. Waarom komen jullie daar niet met zijn allen tegen in het geweer? Hij zal ook wel rommelen met gas en licht etc.
http://www.huurnietteduur.net/Default.a ... path=,1075,
Omdat het onmogelijk lijkt om met studenten één vuist te vormen. Men wil de huisbaas niet tegen zich krijgen.Bob Schurkjens schreef:Het is al helemaal fout dat hij all-in huur rekent. Waarom komen jullie daar niet met zijn allen tegen in het geweer? Hij zal ook wel rommelen met gas en licht etc.