om jaarlijkse mijn inschrijving te verlengen vraagt huiswaarts elk jaar E10,- hiervoor. Op zich geen probleem maar even een vraag.
In maart ontving ik een brief dat in april ik weer kon verlengen en ze binnen een korte periode E10,- van mij willen. Ik DEZELFDE dag bedrag overgemaakt dus voor eind maart was het binnen. Elke keer wanneer ik inlogde was mijn inschrijving niet verlengd tot deze week 24 april! Dus 5 weken verder. Ik neem contact op en ze geven aan dat het bedrag ontvangen is en ze een automatische incasso van E10,- hebben afgeschreven!
Ik zeg ja maar ik heb al in maart betaald. Mw kon mij precies de bedrag opnoemen die bij hun binnen zijn. Maar om nu het dubbele betaalde bedrag terug te krijgen moet IK aan hun een betalingsbewijs van beide betalingen sturen terwijl ze de beide bedragen zien staan.
Ik vind dit erg omslachtig
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huiswaarts verleningskosten
Re: Huiswaarts verleningskosten
Is het ook.moi01 schreef: Ik vind dit erg omslachtig
waarom storneer je de automatische afschrijving dan niet? dan heb je je geld terug en is het probleem opgelost.
nou ik ben bang dat als ik storneer ik dan verder van huis ben en daardoor de inschrijving vervalt en ik dan in administratieve rompslomp beland.kokka schreef:waarom storneer je de automatische afschrijving dan niet? dan heb je je geld terug en is het probleem opgelost.
als je op hun site kijkt staat er niet eens email adres bekend waar je dan het eea naar toe kan sturen. het enige wat ze hebben is een contactformulier waar je alleen iets kunt vragen.
maar je hebt toch al betaald?