Voor van alles en nog wat, en dus niet alleen om leuke dingen van te doen. Wij sparen nu al voor de verduurzaming van onze woning tzt bijvoorbeeld. Ook hebben wij al veel eerder de vrij fundamentele keuze gemaakt om niet alle registers open te trekken qua koophuis/hoogte van hypotheek, wat ons nu de financiële armslag geeft om dingen als de kosten van de energietransitie op te kunnen vangen.atlas1302 schreef:M.a.w. je vraagt je af waarvoor je werkt of pensioen ontvangt, je wordt door de kat of de hond gebeten..het is maar net welke je het lekkerst vindt. Vraag en aanbod bepaalt nog steeds de waarde alsmede de rente en die gaat ook een keer stijgen of denkt u van niet!
Het blijft een groeiend probleem in Nederland, salderen van uw zonnepanelen liggen ook al op de helling dus er blijft weinig over van de lekkere koekjes.
Ik heb makkelijk praten vanuit het buitenland met elke dag die zon op mijn panelen, maar daar gaat mijn niet gebruikte energie terug in het net. Accu`s peperduur en niet aan te slepen, dus ook wij hebben hier problemen maar dan anders. Wij worden gebeten door de muskieten elke dag weer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] huren onbetaalbaar
Re: huren onbetaalbaar
@tlas 1302,
Productie van Waterstof en opslag is wel duurder dan een Accu maar hoe is de levensduur van een accu en energie verlies bij stilstand/zelfontlading?
Jou kleine auto kan hier ook prima op rijden.
Wel voorzichtig doen want anders hebben we een forum lid minder hier!
Nu weet je gelijk waarom ik nu verhuisplannen heb van binnen naar buiten de bebouwde kom.
Productie van Waterstof en opslag is wel duurder dan een Accu maar hoe is de levensduur van een accu en energie verlies bij stilstand/zelfontlading?
Jou kleine auto kan hier ook prima op rijden.
Wel voorzichtig doen want anders hebben we een forum lid minder hier!
Nu weet je gelijk waarom ik nu verhuisplannen heb van binnen naar buiten de bebouwde kom.
Dat is onzin.Zingiber schreef:Het gevolg van volgens de (huidige) regels huurverhoging heffen is dat de huren binnen een paar jaar de huurgrens gaan bereiken. Of het 30 of 100 m2 is, of het een krot of een nieuwbouw is, straks zullen alle sociale huurwoningen rond de 7-800 euro kosten.bertusvang schreef:De extra huurverhoging mag elke wooncorporatie tot volgens de regels naar eigen inzicht heffen. Onze wooncorporatie is anders en wil momenteel naar 95% van max. huur. Verder huren wij ook naar alle te tevredenheid. maar de huur moet wel betaald kunnen worden in de toekomst.HADES2001 schreef:deze hele berekening is uitgaande van het maximaal aantal punten, over het algemeen komt bijna geen enkele woning op het maximum.
Ik huur momenteel voor een habbekrats voor 72m2 en ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding