LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huren van een CV ketel
Huren van een CV ketel
Ik zou graag willen weten of je een CV ketel (Combi ketel) ook kunt huren, maar dat voor een bepaalde periode (geen contract van ettelijke jaren !!!) en dat je de ketel als je bijvoorbeeld je huis verkoopt, dan ook weer kunt terugbrengen.
Ik wil best voor een jaar of zo een ketel huren maar zeker NIET langer. Mocht ik mijn huis dan verkopen kan ik met de nieuwe kopers bespreken of zij de huur van de ketel willen overnemen, maar ik had bij Essent geinformeerd en daar moet je die combi ketel voor 12 !!!! jaar huren....... en dat vind ik belachelijk lang !
Zijn er ook bedrijven waar ik direct een ketel voor een kortere periode kan huren ?
Nu het zo koud is, valt het niet mee om zonder combiketel te zitten. Het is vreselijk koud in huis en ik kan helaas geen ketel kopen nu....
Wie kan mij meer vertellen ???
Ik wil best voor een jaar of zo een ketel huren maar zeker NIET langer. Mocht ik mijn huis dan verkopen kan ik met de nieuwe kopers bespreken of zij de huur van de ketel willen overnemen, maar ik had bij Essent geinformeerd en daar moet je die combi ketel voor 12 !!!! jaar huren....... en dat vind ik belachelijk lang !
Zijn er ook bedrijven waar ik direct een ketel voor een kortere periode kan huren ?
Nu het zo koud is, valt het niet mee om zonder combiketel te zitten. Het is vreselijk koud in huis en ik kan helaas geen ketel kopen nu....
Wie kan mij meer vertellen ???
Re: Huren van een CV ketel
Niemand ?
Ook daar is de huurperiode 12 jaar en dat wil TS niet.
De huurperiode is twaalf jaar. Daarna wordt de huurperiode jaarlijks stilzwijgend verlengd.
Ik wil best voor een jaar of zo een ketel huren maar zeker NIET langer.
Voor de slimmeriken, maak ik de zin dan langer.tennis schreef: Vraag eens hier:
Vraag eens hier, of het voor een kortere tijd mogelijk is!
@ moontje63
Deze heeft volgens mij, geen minimale huurtijd.
Lees maar eens zelf.
http://www.energiewacht.com/files/cvcombiketel_huur.pdf
Laatst gewijzigd door tennis op 21 dec 2010 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat denk je wat de investering is om zo'n ketel te plaatsen ?moontje63 schreef: Ik wil best voor een jaar of zo een ketel huren maar zeker NIET langer.
en wat denk je wat de waarde is van zo'n ketel wanneer jij deze na een jaar van de muur aftrekt.
Die termijn van 1 jaar kun je met gemak vergeten.
Natuurlijk zijn ze te huur voor een jaar. De aanschaf en plaatsingskosten deelt men dan door 12. T.s zal dan schrikken van de maandhuur.
Na plaatsing is een ketel afgeschreven. "Niets" meer waard. Wie wil er een gebruikte ketel ? Dus vandaar dat je ze slechts kunt huren voor een termijn gelijk aan de technische levensduur.
Heel logisch.
Na plaatsing is een ketel afgeschreven. "Niets" meer waard. Wie wil er een gebruikte ketel ? Dus vandaar dat je ze slechts kunt huren voor een termijn gelijk aan de technische levensduur.
Heel logisch.
Natuurlijk, maar dit kan hij/zij misschien wel betalen!T.s zal dan schrikken van de maandhuur.
Korte looptijd hogere huur!
-
Gewoon voor langere tijd huren en het contract met het huis 'meeverkopen'.
Maak het uzelf nou niet onnodig moeilijk en duur!
Sterker nog, je moet zo'n ding gewoon kopen. Zo duur zijn ze nou ook weer niet.VioletPrue schreef:Gewoon voor langere tijd huren en het contract met het huis 'meeverkopen'.
en anders even shoppen op marktplaats, voor €100,- heb je een gebruikte combi ketel.
Huren kan een prima oplossing zijn maar is meestal voor een periode van minimaal 10 jaar.
Jaar kan ook maar dan heeft u hoge maand prijzen.
10 jaar kan al vanaf 23 per maand met een vaste prijs 10 jaar lang.
En daar zit dan alles bij inbegrepen.
Valt best wel mee dus.
Valt best wel mee dus.
henkie00 schreef:Huren kan een prima oplossing zijn maar is meestal voor een periode van minimaal 10 jaar.
Valt best wel mee dus.
TS zou intussen al bevroren zijn, want er is geen respons meer .
moontje63
Laatst bezocht: 21 dec 2010 16:02