| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huurbaas wil tv/internet abonnement niet wijzigen.
-
stefanhouterman
Re: Huurbaas wil tv/internet abonnement niet wijzigen.
Ziggo gebeld en ze hebben het abonnement aangepast. Stond er zelf een beetje van te kijken dat dit zomaar kon voor iemand anders, maar dat terzijde.
Dus jullie hadden alle gegevens van het contract van Ziggo van de verhuurder gekregen?
Hier geloof ik er niets van.
Zou ik voor iemand anders het pakket met een telefoontje kunnen veranderen.
Als de verhuurder van Azië terug komt, dan ontkent hij het de uitbreiding van het pakket in opdracht gegeven te hebben.
Dan moet de huurder zich toch voor de eigenaar hebben uitgegeven. Ook zullen inloggegevens en dergelijke per mail aan de huisbaas gestuurd worden.
Maar goed, straks lezen we dus wel dat iemand zomaar het abonnement van een ander heeft gewijzigd en wat er nu aan gedaan kan worden.
)
Maar goed, straks lezen we dus wel dat iemand zomaar het abonnement van een ander heeft gewijzigd en wat er nu aan gedaan kan worden.
-
stefanhouterman
Er wordt naar bepaalde gegevens gevraagd, die een huurder niet heeft.tijger1 schreef:Dan moet de huurder zich toch voor de eigenaar hebben uitgegeven. Ook zullen inloggegevens en dergelijke per mail aan de huisbaas gestuurd worden.
Maar goed, straks lezen we dus wel dat iemand zomaar het abonnement van een ander heeft gewijzigd en wat er nu aan gedaan kan worden.)
TS en zijn vriend, heeft hier al steken laten vallen, dus ongeloofwaardig.
Laatst gewijzigd door stefanhouterman op 15 dec 2015 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom zou ik daar in hemelsnaam over liegen?
Heb bij ziggo aangegeven dat wij huurders zijn van het huis van de eigenaar. Heb mezelf niet voorgedaan als de eigenaar van het huis. De bevestiging van de bestelling heb ik ook naar zijn emailadres laten sturen, dus de eigenaar weet ervan. En de eigenaar stuurt alle mails die we van ziggo krijgen ook netjes door naar ons m.b.t. installatie en levering.
Moet zeggen dat het wel een raadsel voor mij blijft waarom dit zo makkelijk ging.
Heb bij ziggo aangegeven dat wij huurders zijn van het huis van de eigenaar. Heb mezelf niet voorgedaan als de eigenaar van het huis. De bevestiging van de bestelling heb ik ook naar zijn emailadres laten sturen, dus de eigenaar weet ervan. En de eigenaar stuurt alle mails die we van ziggo krijgen ook netjes door naar ons m.b.t. installatie en levering.
Moet zeggen dat het wel een raadsel voor mij blijft waarom dit zo makkelijk ging.
Vraag of de de verhuurder het tv-abonnement wil opzeggen/aan jullie wil overdoen.
-
stefanhouterman
wvliempd schreef:Waarom zou ik daar in hemelsnaam over liegen?
Ik heb dan ook een klacht bij Ziggo ingediend, want ik wil niet, dat iemand zo makkelijk mijn abo kan veranderen.
Wordt aan gewerkt.
Volgens mij is deze zin niet compleet. Wat wordt er na die bepaalde gegevens gevraagd?stefanhouterman schreef:Er wordt na bepaalde gegevens gevraagd, die een huurder niet heeft.tijger1 schreef:Dan moet de huurder zich toch voor de eigenaar hebben uitgegeven. Ook zullen inloggegevens en dergelijke per mail aan de huisbaas gestuurd worden.
Maar goed, straks lezen we dus wel dat iemand zomaar het abonnement van een ander heeft gewijzigd en wat er nu aan gedaan kan worden.)