LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurbaas wil tv/internet abonnement niet wijzigen.

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
wvliempd

Huurbaas wil tv/internet abonnement niet wijzigen.

Ongelezen bericht door wvliempd »

Hoi,

Ik ben een student en woon per 1 december in Nijmegen. Met 2 anderen heb ik een huisje gehuurd (gemeubileerd).
We betalen per maand 200 euro aan GWL, servicekosten, en tv abonnement (ziggo)

De vorige huurders hadden een los internetabonnement van tele 2, maar die gaat maar tot max 38mb/s. Dit is voor ons niet genoeg.
Nu wilden wij bij ziggo een tv + internetabonnement afsluiten. Dit hebben we gedaan, maar we kregen een brief dat er al een ander abonnement van ziggo aanwezig was. Dit klopt ook. Nu hebben we de eigenaar gemaild, maar die wil geen ander internetabonnement afsluiten omdat de vorige huurders ook zelf internet hebben geregeld (38mb/s).

Wat kunnen wij nu doen?

Ook al contact gehad met de verhuur organisatie maar die zegt niks te kunnen regelen, en dat we bij de eigenaar moeten zijn.

Graag hoor ik jullie advies hoe wij dit op kunnen lossen, en wat onze rechten hierin zijn.

Groetjes Willem

stofzuigertje

Re: Huurbaas wil tv/internet abonnement niet wijzigen.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ja, hij mag weigeren omdat dit niet in de huidige voorwaarden staat.

Maar Ziggo, als hij een zwaardere neemt en alles op zijn pakket, dan moeten jullie wel de meerprijs voor sneller internet en andere pakketten betalen.

Bied desnoods aan alles te betalen zodat zijn huidige gratis word.
Dit zware pakket delen door 3 studenten en dan zal hij omdat hij dan voortaan gratis mee mag liften dit wel afsluiten.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

stofzuigertje schreef:Ja, hij mag weigeren omdat dit niet in de huidige voorwaarden staat.