LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ga echt niet betalen.dan maar kort geding!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
leni1966

Ik ga echt niet betalen.dan maar kort geding!

Ongelezen bericht door leni1966 »

Sinds ik de woning huurt van vestia heb ik klachten.

Ik zal ze op een rij zetten.

De gebreken al die jaren aan de woning: - Tocht - krommen binnen deuren. - Afzuig installatie regelmatig kapot-afzuigfilters niet vervangen -Verwarming half warm of deed het helemaal niet! - schimmel slaapkamer - scheur met schimmel in de muur slaapkamer - vloer niet glad slaapkamer ik kon geen zeil of iets dergelijks neerleggen in de slaapkamer. - wc pot regelmatig los -deursteil buitendeur tocht-cv met digitale meter onder douche bevestigd-ketel beneden regelmatig kapot lek! - meer als 10 keer moest er beneden bijgevuld worden. - slaapkamer boven het raam een kier half centimeter ook de zijkanten kier zelf moest ik dit oplossen met 2 tubes kit,niet vergoed gehad dus al moet ik het er uithalen het gaat er uit die kit en dan foto er van maken- 4 grote ontluchters geplaats op cv wat geen gezicht is. - balkon berghok niet geïsoleerd. - laminaat naar de vervelend door met genoodzaakt met open deur moest douche ivb dat de afzuiging dagen buiten werking was. geen vergoeding gehad 3 weken onderhoud verwarming. - woon omgeving achteruit gegaan. En ze hebben er niks aan gedaan!
En nu door dat tocht hok hele grote afrekening van de stookkosten en ik heb ook vernomen om dat de digitale meter letterlijk onder de douche gemonteerd is en die cv dat de digitale meter de warmte van het douche ook geteld heeft.wie durft een kort geding tegen vestia aan te spanen zullen we de koppen bij elkaar steken????????????????Ik heb nooit woongenot kunnen ondervinden door alle ellende heb ik mijn huis opgezegd per 1 augustus en ik heb foto,s en filmpjes gemaakt zo dat ze er niet onderuit kunnen komen.

gr leni

ciske

Re: Ik ga echt niet betalen.dan maar kort geding!

Ongelezen bericht door ciske »

ellende heb ik mijn huis opgezegd per 1 augustus

Waar maak je je druk om als je opgezegd hebt?? Of komen ze met papieren dat de boel in orde moet zijn?

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ze is gewoon kwaad.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Afzuigcilters moet je toch Zelf doen??

Denk dat je de energie rekening toch echt moet betalen....
Als je hier zo mee zat,had je allang naar de huurcommissie moeten gaan,sorry...meer kan ik er niet van maken

Nee werk niet bij vestia ,sla ff over... Zeg het vast voor geval dat :mrgreen:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en je balkon berghok niet geïsoleerd...dikke foei!!

En verder was ze in september 2012 dakloos dus hoezo al jarenlang klachten?
Denk dat TS een beetje de weg kwijt is....

leni1966

dhc schreef:Ja, en je balkon berghok niet geïsoleerd...dikke foei!!

Het gaat niet om mijn woning ik help diegene enkel.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

ik help diegene enkel
Waarmee dan? er is toch opgezegd?

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

leni1966 schreef:Sinds ik de woning huurt van vestia heb ik klachten.

Ik zal ze op een rij zetten.

De gebreken al die jaren aan de woning: - Tocht - krommen binnen deuren. - Afzuig installatie regelmatig kapot-afzuigfilters niet vervangen -Verwarming half warm of deed het helemaal niet! - schimmel slaapkamer - scheur met schimmel in de muur slaapkamer - vloer niet glad slaapkamer ik kon geen zeil of iets dergelijks neerleggen in de slaapkamer. - wc pot regelmatig los -deursteil buitendeur tocht-cv met digitale meter onder douche bevestigd-ketel beneden regelmatig kapot lek! - meer als 10 keer moest er beneden bijgevuld worden. - slaapkamer boven het raam een kier half centimeter ook de zijkanten kier zelf moest ik dit oplossen met 2 tubes kit,niet vergoed gehad dus al moet ik het er uithalen het gaat er uit die kit en dan foto er van maken- 4 grote ontluchters geplaats op cv wat geen gezicht is. - balkon berghok niet geïsoleerd. - laminaat naar de ***** door met genoodzaakt met open deur moest douche ivb dat de afzuiging dagen buiten werking was. geen vergoeding gehad 3 weken onderhoud verwarming. - woon omgeving achteruit gegaan. En ze hebben er niks aan gedaan!
En nu door dat tocht hok hele grote afrekening van de stookkosten en ik heb ook vernomen om dat de digitale meter letterlijk onder de douche gemonteerd is en die cv dat de digitale meter de warmte van het douche ook geteld heeft.wie durft een kort geding tegen vestia aan te spanen zullen we de koppen bij elkaar steken????????????????Ik heb nooit woongenot kunnen ondervinden door alle ellende heb ik mijn huis opgezegd per 1 augustus en ik heb foto,s en filmpjes gemaakt zo dat ze er niet onderuit kunnen komen.

gr leni

dhc

leni1966 schreef:
dhc schreef:Ja, en je balkon berghok niet geïsoleerd...dikke foei!!

Het gaat niet om mijn woning ik help diegene enkel.
Vind je het niet een beetje simpel om al je berichten waarin je jezelf tegenspreekt, te verwijderen?

Wat is er sinds september 2012 dan allemaal veranderd?
Ach...laat ook maar....

leni1966

ja idd Ach...laat ook maar....nogmaals het gaat niet om mijn zelf even lezen a u b :wink: ik zal het er voortaan even bij schrijven oke.
In 2012 heeft diegene de huurcommissie op de hoogte gesteld waardoor ,vestia eindelijk maanden later in actie kwam maar die tijd heeft hij zich blauw lopen stoken letterlijk en figuurlijk. Dus de problemen tenminste een gedeelte er van zijn verholpen, maar niet alles!nu begind het weer van voor af aan keukenraam kan niet dicht krom getrokken ,slaapkamerdeur kromgetrokken schimmel slaapkamer tocht voordeur heel de lijst zie eerdere bericht ik ben er gisteren geweest en het is een al ellende en nu achteraf van betrouwbare bron blijk dat al die jaren,de cv met de digitale meter verkeerd gemonteerd zijn. Vandaar ook de Hooge stookkosten, hij word nu zo depri er van en heeft gewoon de woning opgezegd.:)en vestia gaat hij aansprakelijk stellen via rechtswegen.

dhc

en vestia gaat hij aansprakelijk stellen via rechtswegen.
Vanwege wat?

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

leni1966 schreef:ja idd Ach...laat ook maar....nogmaals het gaat niet om mijn zelf even lezen a u b :wink: ik zal het er voortaan even bij schrijven oke.
In 2012 heeft diegene de huurcommissie op de hoogte gesteld waardoor ,vestia eindelijk maanden later in actie kwam maar die tijd heeft hij zich blauw lopen stoken letterlijk en figuurlijk. Dus de problemen tenminste een gedeelte er van zijn verholpen, maar niet alles!nu begind het weer van voor af aan keukenraam kan niet dicht krom getrokken ,slaapkamerdeur kromgetrokken schimmel slaapkamer tocht voordeur heel de lijst zie eerdere bericht ik ben er gisteren geweest en het is een al ellende en nu achteraf van betrouwbare bron blijk dat al die jaren,de cv met de digitale meter verkeerd gemonteerd zijn. Vandaar ook de Hooge stookkosten, hij word nu zo depri er van en heeft gewoon de woning opgezegd.:)en vestia gaat hij aansprakelijk stellen via rechtswegen.
1. Als die meneer zich blauw heeft lopen stoken kan hij misschien in Smurfenland gaan wonen, of veel geld verdienen op de kermis.
2. Met de deur open douchen is gewoon dom.
3. Verwachten dat de woningbouw dan de schade aan het laminaat vergoed is nog veel dommer.
4. Een huis dat er zo uit ziet überhaupt huren is dom!
5. Domtidomtidom!

leni1966

De centrale afzuiging was kapot 3 dagen,wat moet hij dan de moord steken?ik denk dat jij een beetje dom ben?

Gesloten