De site, http://ikwilhuren.nu/, is een mooie melkkoe.
Je moet je inschrijven voor 35 euro p/j en dan krijg je toegang tot alle woningen en kun je reageren op een woning.
Ik heb die 35 euro maar overgemaakt om zo mogelijk sneller aan een andere en betere woning te komen in de vrijesector.
De woningen die op de site staan ter bezichtiging staan al vier maanden op de site, als je aanvraagt voor bezichtiging zijn ze helaas net verhuurd. Daarnaast is er helemaal géén nieuw aanbod van woningen.
De vier maanden dat ik lid ben is er helemaal niets veranderd en staan nog steeds dezelfde woningen, die al verhuurd zijn, op de site.
Kortom een vette worst die je €35,= kost!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ikwilhuren.nu van MVGM makelaars
-
Janneman1168
Re: ikwilhuren.nu van MVGM makelaars
Wat was de reactie van MVGM makelaars naar aanleiding van je klacht ?
-
Onbekend2012
Re: ikwilhuren.nu van MVGM makelaars
Ook ik heb woningen gezien bij MVGM, maar ik heb me nog niet ingeschreven (ik wil die firma niet sponsoren). Ik ben wel eerst langs de woningen gereden, en zag dat ze daadwerkelijk leeg stonden en er ook platen van verhuur voor het raam hangen. Een aantal woningen staan ook te koop bij Woonregisseur.nl.
Dus als ik me in zou schrijven, lijkt het me sterk dat ze me zouden vertellen dat de woningen net verhuurd zijn.
Dus als ik me in zou schrijven, lijkt het me sterk dat ze me zouden vertellen dat de woningen net verhuurd zijn.