verhuren onder de leegstands wet, gewoon de koopprijs behoorlijk opschroeven...
en als een kijker op komt dagen met een bod hoef je deze natuurlijk niet te accepteren...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koophuis legaal tijdelijk verhuren
Re: Koophuis legaal tijdelijk verhuren
Je beseft je dat het ook geld kost om je huis te koop te zetten?
-
Julie4444 schreef:Je beseft je dat het ook geld kost om je huis te koop te zetten?
Er zijn genoeg gratis sites, waar je je huis te koop kan zetten.
Maar dit is niet het onderwerp.
Het gaat om tijdelijk verhuren.
-
snuffel1 schreef:Het betreft niet tijdelijk verhuren maar tijdelijk de nichtjes in laten wonen om op het huis te laten passen.
Sorry, maar de titel van het topic is toch:
Koophuis legaal TIJDELIJK verhuren.
@Hypotheek2016: misschien wil je eerst het topic lezen, alvorens anderen te vertellen waar het wel of niet over gaat.
-
Misschien moet TS dan het topictitel aanpassen.Julie4444 schreef:@Hypotheek2016: misschien wil je eerst het topic lezen, alvorens anderen te vertellen waar het wel of niet over gaat.
Daar ga ik voor, hoe uiteindelijk een andere situatie geschetst wordt, is toch niet belangrijk.
Mwah. Over het algemeen zegt de inhoud van het topic heel wat meer dan alleen de kale topictitel. Maar ik lan me voorstellen dat jij als nieuweling op het forum dat anders ervaartHypotheek2016 schreef:Misschien moet TS dan het topictitel aanpassen.Julie4444 schreef:@Hypotheek2016: misschien wil je eerst het topic lezen, alvorens anderen te vertellen waar het wel of niet over gaat.
Daar ga ik voor, hoe uiteindelijk een andere situatie geschetst wordt, is toch niet belangrijk.