LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] langdurige renovatie
langdurige renovatie
Zo'n 9 maanden geleden zou bij mij het plafond worden vervangen i.v.m. waterschade. Volgens de huisbaas zou dit maar enkele maanden gaan duren. Wij zijn nu echter al 9 maanden verder en ik zit nog steeds in de rommel. De huisbaas heeft nl. besloten om van de gelegenheid gebruik te maken om het hele huis maar meteen op te knappen. Wat kan ik nu precies ondernemen? Ik wil heel graag dat alles binnen een maand opgelost is en vind dat ik wel een compensatie verdien voor al die maanden dat ik heb moeten leven in de rommel. Maar daarnaast wil ik geen onaangename sfeer krijgen tussen mij en mijn huisbaas, aangezien we in hetzelfde huis wonen. heeft iemand een goed advies voor mij?
Re: langdurige renovatie
Ik heb ook eens zoiets meegemaakt met een verhuurder, mijn advies is zwijgen en ja knikken. Ze hebben je in de macht en lachen er om.
Re: langdurige renovatie
Huurcommissie inschakelen je hebt recht om van al die maanden minimaal 50% terug te vorderen, wegens misleiding.