LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Malafide Huurbaas

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
n0enatjuhh

Malafide Huurbaas

Ongelezen bericht door n0enatjuhh »

Hallo allemaal,

Ik was met spoed op zoek naar een kamer en reageerde op elke kamer via allerlei sites. Helaas geen reacties ontvangen. Totdat ik een nummer van van een verhuurster op kamernet.nl . Na contact genomen te hebben en de kamer bezichtigd te hebben vroeg ze wanneer ik introk. Ik kreeg 13 sept de sleutel en trok er al de 15e in. Hiervoor vroeg zij een maand borg en een volle maand huur, wat ik niet begreep omdat we op de helft van de maand zaten. Het was of dat of niets. Ik gaf de volle maand huur + borg aan der. Ze zat me met van alles tegen, centrale verwarming wou ze niet opendraaien, omdat zij het niet koud had. Ik vermoedde dat hier iets niet klopte. Ze belde me 's avonds vaak op om te vragen waarom k nog niet thuis was. Net een moeder :twisted: Ik werd er op een gegeven moment boos om, omdat k niet van al dat bemoei hou. Na mijn huisgenote gesproken te hebben bleek het te zijn dat zij maar de helft van de huur had betaald over sep terwijl zij de sleutel ook op de 13e kreeg.

Ik was boos en confronteerde haar ermee. 'Ja ik heb met iedereen aparte afspraken.' Ik liet het erbij maar het zat me niet lekker.

Nu ben ik er achter gekomen dat zij officieel staat ingeschreven als malafide huisbaas. Wat moet ik nu doen! Want onderhand heb ik wel de maand november betaald, maar heb er niet eens ingeslapen.... Heeft iemand raad?

tiptoo

Re: Malafide Huurbaas

Ongelezen bericht door tiptoo »

zoek een andere kamer zal niet makkelijk zijn maar zo te horen zit je niet goed en die bemoeizucht , dat hoef je niet te accepteren succes, er schijnt ook iets voor kamerhuurders te zijn een soort huurdershuis waar je met je klachten naar toe ken succes.

n0enatjuhh

oke dank je wel. ondertussen heb ik al een nieuwe kamer gevonden. vandaag zal ik mijn spullen uit de oude halen en me borg terug vragen. Het blijkt te zijn dat haar broer ook een oplichter is en die nu in Turkije een 4sterrenhotel heeft.

Hoe verwijder ik dit onderwerp?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

n0enatjuhh schreef:Hallo allemaal,

Ik was met spoed op zoek naar een kamer en reageerde op elke kamer via allerlei sites. Helaas geen reacties ontvangen. Totdat ik een nummer van van een verhuurster op kamernet.nl . Na contact genomen te hebben en de kamer bezichtigd te hebben vroeg ze wanneer ik introk. Ik kreeg 13 sept de sleutel en trok er al de 15e in. Hiervoor vroeg zij een maand borg en een volle maand huur, wat ik niet begreep omdat we op de helft van de maand zaten. Het was of dat of niets. Ik gaf de volle maand huur + borg aan der. Ze zat me met van alles tegen, centrale verwarming wou ze niet opendraaien, omdat zij het niet koud had. Ik vermoedde dat hier iets niet klopte. Ze belde me 's avonds vaak op om te vragen waarom k nog niet thuis was. Net een moeder :twisted: Ik werd er op een gegeven moment boos om, omdat k niet van al dat bemoei hou. Na mijn huisgenote gesproken te hebben bleek het te zijn dat zij maar de helft van de huur had betaald over sep terwijl zij de sleutel ook op de 13e kreeg.

Ik was boos en confronteerde haar ermee. 'Ja ik heb met iedereen aparte afspraken.' Ik liet het erbij maar het zat me niet lekker.

Nu ben ik er achter gekomen dat zij officieel staat ingeschreven als malafide huisbaas. Wat moet ik nu doen! Want onderhand heb ik wel de maand november betaald, maar heb er niet eens ingeslapen.... Heeft iemand raad?
Waarom wil je dit nu verwijderen ?

tiptoo

crazyme schreef:
waarom quote je dit?

als zij het wilt verwijderen ken ze haar eigen bijdragen weghalen , dus gewoon op knopje wijzig doen ,alleen heb jij het nu ook herhaald , kinderachtig , ken zijn dat de huurbaas hier ook leest.

TS succes met de nieuwe kamer.

crazyme

tiptoo schreef:ken zijn dat de huurbaas hier ook leest.
Dan moet je niet posten.

tiptoo

crazyme schreef:
tiptoo schreef:ken zijn dat de huurbaas hier ook leest.
Dan moet je niet posten.

en dat bepaal jij ?????

crazyme

tiptoo schreef: als zij het wilt verwijderen ken ze haar eigen bijdragen weghalen.
En dat bepaal jij ???? :mrgreen:

Wat maak je je toch weer druk.

tiptoo

crazyme schreef:
Wat maak je je toch weer druk.
:mrgreen: ik maak me niet druk vind het kinderachtig maar goed je ziet maar

n0enatjuhh

crazyme schreef:,

Ik wou het verwijderen, omdat ik nu via het juridisch loket wordt geholpen. Als je goed kijkt dan zie je dat ik dit forum ben begonnen, omdat ik advies wou. Die heb ik gehad, dus vond ik het niet nodig om het te laten.

crazyme

n0enatjuhh schreef:
crazyme schreef:,

Ik wou het verwijderen, omdat ik nu via het juridisch loket wordt geholpen. Als je goed kijkt dan zie je dat ik dit forum ben begonnen, omdat ik advies wou. Die heb ik gehad, dus vond ik het niet nodig om het te laten.
Een doel van een forum is om ook anderen te informeren die in een zelfde situatie zitten. Verwijderen van jouw openingspost maakt het forum onleesbaar en onbruikbaar.

Het is nogal egoïstisch om eerlijk te zijn.

n0enatjuhh

crazyme schreef:
Een doel van een forum is om ook anderen te informeren die in een zelfde situatie zitten. Verwijderen van jouw openingspost maakt het forum onleesbaar en onbruikbaar.

Het is nogal egoïstisch om eerlijk te zijn.

Ik heb het gelaten toch, wat is jouw probleem? Als je niks te doen hebt, kan je ook gewoon een spelletje spelen i.p.v lopen zeuren. Je hebt blijkbaar niks beters te doen en onzin reacties te plaatsen. Get a life :lol: je naam zegt het al crazy you

owjahhh by the way niemand heeft je mening gevraagd wat je van me vindt. Want dat interesseert me toch niet...

Gesloten