LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwbouw en afwerking - Brabantwonen en Bouwbedrijf Timmers

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
elice

Nieuwbouw en afwerking - Brabantwonen en Bouwbedrijf Timmers

Ongelezen bericht door elice »

Op 18 en 19 mei 2010 werden de nieuwbouw appartementen in Brabantstaat te Oss verhuurd door Brabantwonen te Oss aan de bewoners. Het is gebouwd door Bouwbedrijf Timmers te Rosmalen.
Alle bewoners moesten een lijst invullen als er dingen nog niet in orde waren. Deze zouden dan in orde gemaakt worden door Bouwbedrijf Timmers.
Telkens kwamen ze voor 1 of twee dingetjes terug deze werden dan in orde gemaakt.
Deze moesten we aftekenen.
Ik heb me een keer verplicht gevoeld om af te tekenen. Er gezegd: "Vrouwtje je moet niet zo moeilijk doen! Word allemaal in orde gemaakt".
Uiteindelijk kregen we een nieuwe lijst daar heb ik en andere bewoners weer de afwerkpunten gezet. Maar tot op heden word er weinig van deze punten weggewerkt.
Het is inmiddels 24 januari 2011 en zijn nog steeds bij diverse bewoners qua afwerken dingen blijven liggen.

En na diverse keren bellen met Brabantwonen en sommige hebben zelf contact opgenomen met Bouwbedrijf Timmers. Worden we van het kastje naar de muur gestuurd.
Brabantwonen zegt:
"We kunnen de lijst niet kunnen vinden".
"Deze problemen zijn bij ons niet bekend".
"U word teruggebeld". Vervolgens word je niet meer teruggebeld.
"We hebben het reparatieverzoek die je via de site hebt verstuurd niet ontvangen".
En als ze komen kijken dan hoor je ook niets meer.
"Iemand van Bouwbedrijf Timmers neemt met u contact op". Daar hoor je ook niets meer van.

Hieronder de diverse problemen bij diverse bewoners:
- n.v.t. lees onderaan!

Ik ben het zat om te bellen of mailen. En diverse andere bewoners ook!
Wanneer maken ze het nou eens echt af!

Heeft hier iemand anders een idee hoe je dit aan kunt pakken?

04/03/2011 - Er is inmiddels een datum afgesproken waarin de boven genoemde punten worden gemaakt door het bouwbedrijf.

11/03/2011 - De problemen zijn inmiddels verholpen!
Laatst gewijzigd door elice op 13 mar 2011 00:50, 3 keer totaal gewijzigd.

Athoz

Re: Nieuwbouw en afwerking - Brabantwonen en Bouwbedrijf Timmers

Ongelezen bericht door Athoz »

In dit geval is de verhuurder toch verantwoordelijk voor de staat van je woning. Als ze je doorsturen naar de aannemer, maar daar krijg je geen gehoor, speel het dan via je verhuurder.

Kan namelijk niet zo zijn dat jijzelf alles moet regelen terwijl je verhuurder de verantwoordelijke is en blijft..

Gesloten