LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
tweety47
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2007 22:59

per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Ongelezen bericht door tweety47 »

wij worden per 17 januari op straat gezet.

omdat wij mensen willen helpen omdat wij kamer verhuren voor studenten. we hebben contract getekend bij sint josef en dat is later met een andere woningbouw gefuseerd en heeft een andere naam gekregen. maar in het contract staat dat we kamers mogen verhuren mits je er in woont en als je het aangeeft en dat heeft mij vriend gedaan. maar nu na jaren later is er iemand die jaloers is over ons geklaagd bij de woningbouw en heb andere mee gesleept. en toen zijn ze een onderzoek begonnen. maar je begrijp wel dat er mensen die meegesleept zijn ook verkeerde dingen zeggen. een aantal mensen zijn geintimideerd om tegen ons te zijn. maar toen wij op een afspraak moesten komen bij de woningbouw zijn wij ook geintimideerd en bedrijgt dat wij moesten tekenen dat wij de woning opzeggen of anders werd de karton rechter ingeschakeld en dat zou ons dan duizende euro's kosten. door dat mij vriend in een burnout zit. kon hij niet goed nadenken en heeft getekend ja dom zullen jullie zeggen. maar iemand die in een burnout zit kan geen goede beslissingen nemen. dus door wij geintimideerd werden. ik ben zelf zwaar diabetes patient die 4 maal per dag moet spuiten. maar als ik op straat komt te staan zit ik met een groot probleem, want mij insuline moet in de koeling bewaard worden. en als ik niet kan spuiten dan word het mij dood.
dus ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen. want wij krijgen ook geen andere woonruimte meer van hun aangeboden. en via een makalaar krijgen we ook niet want dan verdienen we net te weinig.
wie o wie kan ons helpen. we hebben wel een advokaat ingeschakeld. maar we houden ons hart vast wat het allemaal gaat kosten. de advokaat kost 180 per uur, rechtbijstand krijgen we niet omdat we net boven de grens zitten.

een hulpeloze vrouw

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Ongelezen bericht door NAK »

Je hebt nog 5½ maand om iets te regelen.

Neem dan in iedergeval contact op met het juridisch loket, www.hetjl.nl/ , en vertel daar welk probleem je heb.

tweety47
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2007 22:59

Re: per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Ongelezen bericht door tweety47 »

hoi allemaal

wij hebben gewonnen wij mogen hier blijven wonen en alles blijft bij het ouden. nu nog kosten terug eisen van de advokaat en schade vergoeding. maar we kunnen al een beetje feesten.

bedankt

groetjes yvonne

Bart Lommers
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 18:44

Re: per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Ongelezen bericht door Bart Lommers »

Ik ben blij dat het zo is afgelopen. Goed om te horen dat gerechtigheid nog steeds bestaat. Veel succes bij het verhalen van de overige kosten.

B

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: per 17 januari worden wij op straat gezet door de woningbouw

Ongelezen bericht door NAK »

Geweldig dat is dan eind goed....al goed.
Maak er iets moois van.

Gesloten