| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postadres
Postadres
Goedendag ,
Ik ben sinds 21 maart 2011 dakloos,technisch gezien.
Ik heb de laatste tijd dan eens hier en dan eens daar overnacht,ik heb werk
vrije sector huurwoningen vragen veel huur en ook nog eens extra huur of soms 2x hoogte huur , nu heb ik wel de mogelijkheid om een kamer te huren maar ik mag me niet op dat adres laten inschrijven ,hoe kom ik dan aan een postadres weten jullie raad
bvd Nico
Ik ben sinds 21 maart 2011 dakloos,technisch gezien.
Ik heb de laatste tijd dan eens hier en dan eens daar overnacht,ik heb werk
vrije sector huurwoningen vragen veel huur en ook nog eens extra huur of soms 2x hoogte huur , nu heb ik wel de mogelijkheid om een kamer te huren maar ik mag me niet op dat adres laten inschrijven ,hoe kom ik dan aan een postadres weten jullie raad
bvd Nico
Re: Postadres
Vreemd dat jij je op dat adres niet mag inschrijven, maar oke.
Je zou natuurlijk vrienden/familie/kennis kunnen vragen of jij je bij hun
mag inschrijven.
In ieder geval bij mensen die geen huurtoeslag of dergelijke krijgen want anders hebben ze kans dat die gaat vervallen.
Je zou natuurlijk vrienden/familie/kennis kunnen vragen of jij je bij hun
mag inschrijven.
In ieder geval bij mensen die geen huurtoeslag of dergelijke krijgen want anders hebben ze kans dat die gaat vervallen.
Ja dat is het probleen ja ,anders had ik me allang ingeschreven,ik krijg ook mijn post van de belasting niet,sta er een beetje alleen voor,weten jullie raad
Postbus nemen ?nivos schreef:Ja dat is het probleen ja ,anders had ik me allang ingeschreven,ik krijg ook mijn post van de belasting niet,sta er een beetje alleen voor,weten jullie raad
waar kan dat tegenwoordig nog?
bij heel veel postagentschappen kun je een postbus huren, evenals bij alle tnt bussiness centers.
-
the_hurricane
je kunt ook gewoon aan familie of vrienden vragen of je daar een postadres mag hebben. Moet je er alleen voor zorgen dat dat ook als zodanig bij de gemeente geregistreerd staat. Dan zou het voor diegene ook geen probleem op dienen te leveren indien hij/zij huurtoeslag ontvangt.
Voordat je naar de gemeente gaat om dat te regelen zorg er wel voor dat je schriftelijk toestemming hebt van degene die op dat adres woont. Dat is namelijk wel een vereiste van de gemeente voordat ze je willen inschrijven met een postadres
Voordat je naar de gemeente gaat om dat te regelen zorg er wel voor dat je schriftelijk toestemming hebt van degene die op dat adres woont. Dat is namelijk wel een vereiste van de gemeente voordat ze je willen inschrijven met een postadres
@ the_hurricane,
als je goed leest zie je dat die 'oplossing' al was aangekaart met
daarop ook al een antwoordt van TS.
als je goed leest zie je dat die 'oplossing' al was aangekaart met
daarop ook al een antwoordt van TS.
-
the_hurricane
ik dacht alleen dat je bedoelde als woonadres en niet als postadres, zijn namelijk nog wel verschillende dingen. als je je bij kennissen laat inschrijven met een woonadres dan kunnen ze problemen krijgen met de huurstoeslag en met een postadres (briefadres officieel) niet. 
Daar heb je wel weer gelijk in.the_hurricane schreef:ik dacht alleen dat je bedoelde als woonadres en niet als postadres, zijn namelijk nog wel verschillende dingen. als je je bij kennissen laat inschrijven met een woonadres dan kunnen ze problemen krijgen met de huurstoeslag en met een postadres (briefadres officieel) niet.
Maar.......dit is een antwoordt van TS :
Ja dat is het probleen ja ,anders had ik me allang ingeschreven,ik krijg ook mijn post van de belasting niet,sta er een beetje alleen voor,weten jullie raad
-
the_hurricane
ik zou zo zeggen ga eens bij de gemeente langs, er zijn namelijk altijd wel adressen waarop mensen zich kunnen inschrijven. Dat zijn namelijk vaak een soort opvanghuizen voor daklozen enz. Je kunt je dan eventueel met toestemming van die instantie op dat adres inschrijven.
Niet iedereen krijgt toeslag... Nivos, ken je geen mensen die geen toeslag krijgen? Ik heb ook ruim een jaar als postadres gediend voor lieve familie die door omstandigheden officieel dakloos werden (ze hadden werk maar konden geen woning kopen en huren was niet te betalen). Nooit enig probleem gehad. Ik wens je wel veel sterkte. Het is toch vreselijk als je hier in Nederland al dakloos moet zijn terwijl je gewoon werk hebt.