LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schuren in de muren en plafon.
schuren in de muren en plafon.
Hallo.
Ik heb een volgende vraag ik woon in een huur huis vanaf vorig jaar Juni deze woning is helemaal gerenoveerd.
Oude duren eruit en dan een blinde muur van gemaakt, nieuwe plafons er in van gipsplaten, nu gaan er schuren in de nieuwe muren ontstaan en ook gipsplaten aan het plafon gaan schuren, ik heb de woning bouw gebeld en ja hoor de opzichter kwam langs heeft rond gekeken en zijn antwoord was: hier doen we niks aan de nieuwe muren omdat je altijd een slechte verbinding heb met een oude muur en verder is het de natuur die dit in beweging zet en valt onder onderhoud, en de meeste mensen behangen deze muren en zien dan niks maar wij hebben deze muren gewit.
dus met andere worden je moet dit maar zelf oplossen en weer in een negen maanden opnieuw gaan witten en de schuren zelf dicht gaan maken kost weer geld en de schuren blijven terug komen.
Weet iemand wat ik nu kan doen ik ben het hier niet mee eens.
Re: schuren in de muren en plafon.
Oude duren eruit = deuren ??????
nu gaan er schuren in = sheuren ???????
Het feit dat anderen een muur behangen en daarmee de scheuren camoufleren is nog geen rechtvaardiging om er niets aan te doen.
Dus een aangetekende brief schrijven aan de verhuurder en eisen dat, binnen een bepaalde tijd, de problemen verholpen worden.
Voldoen ze daar niet aan contact op nemen met de de huurcommissie.
www.huurcommissie.nl
Succes
nu gaan er schuren in = sheuren ???????
Het feit dat anderen een muur behangen en daarmee de scheuren camoufleren is nog geen rechtvaardiging om er niets aan te doen.
Dus een aangetekende brief schrijven aan de verhuurder en eisen dat, binnen een bepaalde tijd, de problemen verholpen worden.
Voldoen ze daar niet aan contact op nemen met de de huurcommissie.
www.huurcommissie.nl
Succes
Re: schuren in de muren en plafon.
Nak, leuk dat je bij het plagen van een ander zelf ook de mist in gaat!nu gaan er schuren in = sheuren ???????