LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service kosten

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
annytheo

Service kosten

Ongelezen bericht door annytheo »

In 2008 heb ik al een bezwaar ingediend bij woning stichting Talis in Wijchen.
In junie ingediend,in Augustus brief i.v.m.vacantie niet mogelijk te behandelen,in september meer tijd nodig om alles uit te zoeken,toen niets meer vernomen.
In juni 2010 weer bezwaar ingediend en de afrekeningen voor stroomkosten en schoonmaak kosten opgevraagd.
Na vele telefoontjes en telkens weer andere uitvluchten,ik heb 150 minuten in totaal hierover gebeld eindelijk in september 2010 de afrekening ontvangen.
Wij wonen in een flat van 2 en 3 hoog en daar worden de ramen boven gewassen omdat die niet berijkbaar zijn voor de bewoners.
Volgens de pagina van de huurcommissie mogen die niet in rekening worden gebracht,heb in een gesprek hun daarop gewzen,gevraagd of zij op de pagina van de huurcommissie wilden kijken maar ons verzoek werd afgewezen en we moesten maar naar de huur commissie gaan.
Zelfs de woonkonsulent van Talis wou ons niet helpen.
Nu heb ik in 2008 al bezwaar gemaakt maar wij kunnen maar voor drie jaar eventueel teveel betaal service kosten terug krijgen.
wij betalen 148 euro per maand en dit jaar zijn de ramen nog maar twee keer gewassen.
A.M.C brengt bedragen in rekening en zonder controle worden die betaald.
Voor ons als bewoners niet te begrijpen
Bewoners Hombergse hof Wijchen

Chanmaster

Re: Service kosten

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Rest u de volgende stap, te weten de zaak aanhangig maken bij de huurcommissie ressorten in uw kanton. (Zie http://www.rechtspraak.nl voor adressen)

Gesloten