LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sierplinten gips van plafon laat los is dat ook verzekerd
-
sierplinten gips van plafon laat los is dat ook verzekerd
sierplint gips van plafon laat los is dat ook verzekerd zit er +/- 4 a 5 jaar op
wie kan mijn helpen wat kan ik doen ik heb de plint onderstut met een balk met kan het eventueel gekit worden zo niet vergoed de verzekering een nieuwe want het is best kostbaar
wie kan mijn helpen wat kan ik doen ik heb de plint onderstut met een balk met kan het eventueel gekit worden zo niet vergoed de verzekering een nieuwe want het is best kostbaar
Re: sierplinten gips van plafon laat los is dat ook verzekerd
Niet zelf plakken maar voor garantie claimen want dit soort dingen hoorde vele tientallen jaren zonder problemen te blijven hangen.
-
bij de verzekering claimen of stucadoor
Zal niet 'zomaar' los horen te laten. Als er geen lekkage oid is, zal het dus slecht zijn vastgemaakt en zal de verzekering het waarschijnlijk niet vergoeden. Dan valt het namelijk onder slecht onderhoud.
-
kan het ook door trillingen van vrachtwagens kunnen zijn of vliegtuigen die vandaag heel laag overvlogen
Een huis naast Schiphol en drukke autoweg A4 heeft ook gips en dat blijft ook goed zitten.
Een echte vakman houd rekening met dit soort omstandigheden en niet Uw verzekeraar maar de persoon die het werk uitvoerde of zijn verzekeraar dus claim bij de persoon die het uitvoerde.
Een slechte montage is meestal vuile ondergrond of verkeerde voorbehandeling.
Bij diverse bouwmarkten zijn folders hoe je het moet doen en voorbehandeling voor het plakken word daar ook vermeld met welke producten je hiervoor moet hebben.
De ondergrond moet wel stevig zijn en dus geen losse gipsplaten of zo want daar kan niemand iets op zetten of je moet per gipsplaat een naad maken....
Een echte vakman houd rekening met dit soort omstandigheden en niet Uw verzekeraar maar de persoon die het werk uitvoerde of zijn verzekeraar dus claim bij de persoon die het uitvoerde.
Een slechte montage is meestal vuile ondergrond of verkeerde voorbehandeling.
Bij diverse bouwmarkten zijn folders hoe je het moet doen en voorbehandeling voor het plakken word daar ook vermeld met welke producten je hiervoor moet hebben.
De ondergrond moet wel stevig zijn en dus geen losse gipsplaten of zo want daar kan niemand iets op zetten of je moet per gipsplaat een naad maken....
-
Indien u de sierplinten zelf hebt aangebracht komt herstel voor eigen rekening.
In alle andere gevallen diend herstel door de verhuurder te worden verzorgd.
Chanmaster schreef:Indien u de sierplinten zelf hebt aangebracht komt herstel voor eigen rekening.
Hier heb je een punt, want TS heeft niet vermeld, of zelf, of door iemand anders geplaatst!
Zelf gedaan, geen garantie!stofzuigertje schreef:Niet zelf plakken maar voor garantie claimen want dit soort dingen hoorde vele tientallen jaren zonder problemen te blijven hangen.
-
ik bedank jullie allemaal voor de goeden inlichtingen en reaktie,s
alleen dat bedrijf bestaat niet meer die man is met pensioen gegaan kan ik dan nog iets anders doen
alleen dat bedrijf bestaat niet meer die man is met pensioen gegaan kan ik dan nog iets anders doen
b.p.dingemans schreef:ik bedank jullie allemaal voor de goeden inlichtingen en reaktie,s
stofzuigertje schreef: Een slechte montage is meestal vuile ondergrond of verkeerde voorbehandeling.
Als het al 4 - 5 jaar geleden is, heeft het zeker niets met een slechte montage doen.
Waarom TS niet bij de verzekeraar vraagt, of dit verzekerd is, is mij een raadsel
.