LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tuin

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
w.ophorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2005 09:26

tuin

Ongelezen bericht door w.ophorst »

Ik wil een onderwerp laten plaatsen omdat ik al 8 maanden in conflikt ben met de woning bouw ver Wooninc in eindhoven
het is namelijk zo mag een woning bouw zelf bepalen hoe een grens van een voortuin is we hebben al 27 jaar een erfscheiding van regenpijp naar regen pijp plotseling verwijderde de buren de natuurlijke afscheiding (een heg) en zeide de hele tuin is van ons onder mijn wc raam dat stuk tuin is me nu ontnomen Op het cadaster is geen tuin bekent in het huur contrakt staat ook niets
De bouw zegt als beide buren een ondergetekend verzoek in dienen kan de erfscheiding recht dit is geen oplossing wand ze stuurde die oplossing na het conflikt dus de buren zeggen nee
Daar bij geven ze ook toe dat ze vezuimt zijn de (erfscheiding nooit is vastgelegt)om zo een onzinnige oplossing aan te geven
De woning stichting meet met 2 maten en bevooroordeeld al van af het begin ze verdienen beslist geen schoon heid prijs maar zeker een (KOUDE DOUCHE)


[/quote][/u][/i]

Johannes44

Re: tuin

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Buren kunnen natuuurlijk NOOIT bepalen wat hun tuin is, als jij dat ook niet kutn aantonen!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: tuin

Ongelezen bericht door NAK »

Er zijn twee mogelijkheden om er achter te komen.

1e. Op het gemeentehuis navraag doen en een copie vragen van bijvoorbeeld het bestemmingsplaan of de riolering.
Op deze tekening staat pricies aangegeven waar de erfgrenzen lopen.

2e. Bij het kadaster informatie opvragen over de erfgrenzen. mogelijk dat zij een tekening kunnen leveren waar precies van elke kavel de erfgrenzen zijn aangegeven.

Je kunt natuurlijk ook eerst even kijken op www.kadasterservice.nl

Succes

Gesloten