Ik ben in april 1994 een huurkontrakt aangegaan met de firma Topaz.
Dit kontrakt duurde vijf jaar en gaat om een bedrag van fl1599,.
Na tien jaar zou dit bedrag met overlegging van een geldcertificaat en
het huurkontrakt worden uitgekeerd,nu blijkt dat Topaz int rentals in
2001 is opgeheven dit heb ik bij navraag via de kamer van koophandel
vernomen.
Mijn vraag is of hier nog iets tegen te doen is om dit geld alsnog te
kunnen innen.[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitbetaling huurkontrakt topaz international rentals bv
Re: uitbetaling huurkontrakt topaz international rentals bv
Ik heb hetzelfde probleem, en wie zegt mij niet dat dit met voorbedachte rade is gebeurt.
EN DAN waarom heeft de curractor niks laten weten, we zaten toch in de boekhouding.
DUS EIGENLIJK ZOUDEN WE MOETEN WETEN WIE DE CURRATOR WAS OF IS want je kunt de Topaz ook aansprakelijk stellen dat het voorbedachte rade was, plus wie zegt dat er geen wanbeleid is gevoerd.
En dan krijg je een heel ander soort faillisement.
Het zijn maar ideen van iemand die ook de dupe is.
EN DAN waarom heeft de curractor niks laten weten, we zaten toch in de boekhouding.
DUS EIGENLIJK ZOUDEN WE MOETEN WETEN WIE DE CURRATOR WAS OF IS want je kunt de Topaz ook aansprakelijk stellen dat het voorbedachte rade was, plus wie zegt dat er geen wanbeleid is gevoerd.
En dan krijg je een heel ander soort faillisement.
Het zijn maar ideen van iemand die ook de dupe is.
Re: uitbetaling huurkontrakt topaz international rentals bv
Ook wij hebben hetzelfde probleem, ik heb echter van de K.v.K. begrepen dat de eigenaar het bedrijf in een algemene vergadering (lees alleen de eigenaar) heeft opgeheven. Ik heb via iemand van de K.v.K. het adres gekregen van deze heer. Hij reageert echter niet op aangetekende brieven.
SCALA geeft toe de lopende contracten te hebben overgenomen, maar vermeld tevens dat de geld terug garantie geen lopende huurcontract was en dat zij derhalve hier niet op in gaan.
Ik ben van mening dat ook dit certificaat een lopend contract is en zal dus deze week contact opnemen met het juridisch loket.
Misschien is het handig om zo veel mogelijk gedupeerden te bereiken. Hebben jullie een idee hoe we dit kunnen doen?
SCALA geeft toe de lopende contracten te hebben overgenomen, maar vermeld tevens dat de geld terug garantie geen lopende huurcontract was en dat zij derhalve hier niet op in gaan.
Ik ben van mening dat ook dit certificaat een lopend contract is en zal dus deze week contact opnemen met het juridisch loket.
Misschien is het handig om zo veel mogelijk gedupeerden te bereiken. Hebben jullie een idee hoe we dit kunnen doen?