LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitelkaar, sociale huurwoning op beide namen.

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
pandalife

Uitelkaar, sociale huurwoning op beide namen.

Ongelezen bericht door pandalife »

Maand geleden heb ik een relatie verbroken van 7 jaar. Nu wilt mijn ex mij eruit kicken. Hij heeft alles, banken, wasmachine, computer, stoelen, kasten, tafels etc. Mijn enige spullen bestaat uit mijn oude bedrijfspullen, dierbare dingetjes en kleding. Maar dat maakt hem niet dat hij mij zomaar op straat kan zetten?!? Ik weet in hemelsnaam niet wat ik moet doen en voel me hopeloos.
Wat ik probeerde is een oplossing vinden en rustig een huisje zoeken. Maar ik word zenuwachtig van hem. Hoewel ik kalm blijf doet hij agressief. Tijdens de relatie heeft mij lichamelijk en geestelijk mishandeld, dat weet alleen de psychiater. Hierbij heb ik trauma en paniek stoornissen gekregen en heb 2 jaar lexapro geslikt. Ik ben 4 maanden geleden plotseling met lexapro gestopt omdat ik een rekening kreeg van 175 euro en was het beu om voor onzinnige medicijnen te betalen. En na veel afkickverschijnselen en schokken in mijn lichaam heb ik ervoor gevochten om van m'n angst te overwinnen. Na al die therapieeen blijkt dat ik een sterk mens ben en daarom heb ik een punt gezet.

Alleen hij wilt me NU uitkicken. Helaas pindakaas voor hem, het huisje staat op beiden namen en ik kan aantonen dat ik ook de huur meebetaald. Hoe los ik dit in hemelsnaam op!?! Want ik ben moe van heen en weer reizen naar m'n ouders en ik wil dat er een einde aankomt. Morgen is het maandag. Mooi! Hopelijk weten jullie een raad.

Liefs, Pandalife

suzan020

Re: Uitelkaar, sociale huurwoning op beide namen.

Ongelezen bericht door suzan020 »

verwijderd bericht
Laatst gewijzigd door suzan020 op 29 nov 2012 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

LadyDaisy

Re: Uitelkaar, sociale huurwoning op beide namen.

Ongelezen bericht door LadyDaisy »

Hij kan je er niet uitgooien.
Het contract staat op beider naam.
Ik zit en dezelfde situatie: scheiding, huurwoning op beider naam.

Wat je kunt doen is een splitsingsformulier invullen, dan wordt de inschrijfdatum van degene die bijgeschreven was de nieuwe inschrijfdatum.
Je kunt ook de woningbouw even bellen voor dit formulier en de situatie even uitleggen.
Schakel ook je psychiater in en maatschappelijk werk, de hele voorgeschiedenis kan in je voordeel werken met het vinden van een nieuwe woning (lichamelijk geweld).

Gesloten