Elke partij heeft tegenwoordig milieubeleid hoog in het vaandel, dus ook de VVD!Dan krijgen we ook nogeens de milieuregels van groenlinks op ons gelegd
Ik leef nu en zie wat een puinhoop dit kabinet er van maakt! Het is een stokpaardje van VVD'ers om terug te kijken in de tijd en links overal de schuld van te geven, lekker makkelijk! Uw VVD zat ook in paars.
Sociale huurwoningen zijn vroeger in het leven geroepen voor mensen met lage inkomens. Met de plannen van minister Dekker komen heel veel mensen met lage inkomens, die net teveel verdienen om huursubsidie te krijgen, in grote financiële problemen! Dit zijn de plannen van dit kabinet. Ook de gezondheidszorg is in 2006 niet meer inkomensafhankelijk. Allemaal plannen van het kabinet dat er nu zit. De rijken rijker en de armen armer. We worden klaargestoomd voor een liberaal Europa. Of we daar nu - zoals u mij wil vertellen - zo blij mee moeten zijn? De gewone man is niet gek en ziet ook wel wie er baat heeft bij al deze kabinetsplannen.
Wat is de WOZ waarde van Uw huis? Volgens mij moet U nog een keer gaan rekenen. Of u betaalt zo'n gigantische huur voor uw huis dat u misschien beter kunt kopen. Of u woont in een woning met een dusdanig lage WOZ waarde dat de liberalisatie voor uw woning niet geldt.Dan bespraar ik per maand Euro 100,=
Ik hoop dat een volgend kabinet (ZONDER CDA en VVD) nog iets van de slechte plannen van minister Dekker kan terugdraaien.