LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergoeding kleine renovatie door woningbouw?????

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
ukkie

vergoeding kleine renovatie door woningbouw?????

Ongelezen bericht door ukkie »

Ik zit nu midden in een renovatie van mijn badkamer
Wat dus 2 weken gaat duren geen gebruik van badkamer natuurlijk
dat wisten we maar dat we dus ook nu 2 weken nu geen gebruik kunnen maken van de cv/ en dus warm water wisten we niet

Nu werd ik geattendeerd op het feit dat er als er een kleine renovatie in je huis door de woningbouw word verricht dat je hier voor een vergoeding hoort te krijgen vanwege de overlast.

Kan iemand mij verder helpen

Gert K.

Re: vergoeding kleine renovatie door woningbouw?????

Ongelezen bericht door Gert K. »

Nu werd ik geattendeerd op het feit dat er als er een kleine renovatie in je huis door de woningbouw word verricht dat je hier voor een vergoeding hoort te krijgen vanwege de overlast.

Kan iemand mij verder helpen
@ukkie

De woningbouwstichting kent twee soorten werkzaamheden aan je huis, 'groot onderhoud' en renovatie.
Voor één soort werkzaamheden behoeft men de huurder géén vergoeding te betalen.
Volgens mij is men bij jouw aan het werk, zonder hiervoor aansprakelijk te zijn bij schade.
Hier ook als ééns gebeurt, twee keer dwars door de muur, behang stuk, een oude toogspiegel vervangen voor een stichtingspiegeltje (toogspiegel de container in).
Met veel pijn en moeite f 100 (ja gulden) voor de geleden schade.
Toen ik om uitleg vroeg, was deze schade vrijstelling een uitzondering, dus maak je borst maar nat.

ukkie

Nou kan ik mijn borst nat maken dan
de ene slaapkamer staat volgebouwd met het bouwmateriaal de andere met de kasten uit de badkamer en wasmachine en droger

en dan geen badkamer we moeten gezellig dagelijks op het gas water verwarmen om ons als gezin te wassen
Maar nu las ik op intenet
dat een renovatie van badkamer dus helemaal gestript onder kleine renovatie valt en dat sommige woning bedrijven hier voor een ongemakken vergoeding geven
Ga het toch proberen buiten dat ik dus 2 weken vrij heb moeten nemen want geef de bouwvakker echt niet de sleutel en ga zelf de deur uit

Gert K.

Ongelezen bericht door Gert K. »

Ga het toch proberen buiten dat ik dus 2 weken vrij heb moeten nemen want geef de bouwvakker echt niet de sleutel en ga zelf de deur uit

@ukkie

Een bouwvakker is nog 'wel' te vertrouwen!

ukkie

Helaas in deze samenleving kan je helaas niet meer goed van vertrouwen zijn en dat is erg genoeg vind ik

Ik geef helaas niet aan mensen die ik nog geen 5 minuten ken mijn sleutel af .
:( :( :( :(

Dit was niet gericht persoonlijk op de bouwvakker

Gesloten