LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuisvergoeding

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
david69

Verhuisvergoeding

Ongelezen bericht door david69 »

Mijn neef moest verhuizen wegens sloop van zijn woning. Alle huurders werd de verhuisvergoeding van 5000 euro aangeboden.
Voordat mijn neef een nieuwe woning vond is hij komen te overlijden en wij zullen daarom de woning ontruimen. Is de corporatie nu toch nog verplicht de vergoeding bij het vrijkomen van de woning uit te keren?

mylo1

Re: Verhuisvergoeding

Ongelezen bericht door mylo1 »

Wat denk je zelf????

Ik vind het nog al verdrietig om te lezen, dat er nog steeds mensen met dollar tekentjes rondlopen :cry:

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Hoe erg ook dat je neef overleden is, dit vind ik toch een beetje te inhalig voor woorden.

De vergoeding is bedoeld om te verhuizen niet om het huis te ontruimen. Het recht op vergoeding verviel dus op het moment dat de eigenaar (je neef) overleed.

Hoe kun je in een verdrietige tijd als deze aan geld denken waar je niet eens recht op heb? Sommige mensen.....

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Mensen zijn inhalige wezens, dat is hier maar weer eens bewezen. Wat een schandalige manier van denken.....

kazana

Ongelezen bericht door kazana »

Schaam je David of denk jij
de 1 zijn dood de ander het brood :twisted:

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

er wordt zoals gebruikelijk nogal overdreven gereageerd, het is maar een vraag! jullie kennen de situatie helemaal niet van David, hij zal het ook heel erg vinden maar 'k kan me voorstellen dat je dit afvraagt, misschien beetje zakelijk maar dat komt nu eenmaal erbij kijken bij afwikkeling van nalatenschap.

Maar zoals reeds gezegd, ik denk niet dat u hierop aanspraak kunt maken, het is puur bedoeld als tegemoetkoming in verhuiskosten en dat is hier niet het geval.

Sterkte!

karr-2

Terecht of niet, ik vind het schandalig dat je bij de dood van een familielid euro tekens in je ogen krijgt.....

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

hee Karr-2, oude rekel, je bent er weer, we misten je al een paar dagen op het het forum

karr-2

hee Karr-2, oude rekel, je bent er weer, we misten je al een paar dagen op het het forum
Ik kom en ga wanneer ik dat wil, er zijn dagen bij dat zelfs ik moet werken voor de kost.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ik had hier ook even een vraag over. Wanneer krijgt men zoiezo die verhuisvergoeding? Voor of na het betrekken van de andere woning?

Gesloten