LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuurder wil woning maar niet aanpassen.

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
espressoleut
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jun 2007 14:27

Verhuurder wil woning maar niet aanpassen.

Ongelezen bericht door espressoleut »

Ik woon sinds enkele maanden na mij revalidatieperiode in een zelfstandige woning.Bij het tekenen van het huurcontract nu ruim twee maanden geleden was er een indicatie en een plan van aanpak van de aanpassingen die uitgevoerd diende te worden.Het geld staat ter beschikking en zal worden betaald als de aanpassingen zijn uitgevoerd.Het gaat over het verbreden van deuren en het voorzien van deurmotoren en hoeklijsten ter voorkomen van schade,aanpassen van het toilet,verwijderen van de douchebak en de vloer opnieuw betegelen en de keuken zo aanpassen dat deze onderrijdbaar is voor mij in me rolstoel.Ik wacht nu al ruim twee maanden op aanvang van de werkzaamheden en zolang deze niet zijn gedaan kan ik nog steeds niet zelfstandig wonen,dat wil zeggen dat ik niet kan douchen,niet kan koken en nog eens niet de deur in of uit zonder hulp van derden.De verhuurder verlangt wel van mij dat ik de volledige huur betaal maar daar ben ik het niet mee eens.Wat zijn mij rechten en plichten ten aanzien van de huur?

Bosjesman
Berichten: 263
Lid geworden op: 15 feb 2007 14:09

Re: Verhuurder wil woning maar niet aanpassen.

Ongelezen bericht door Bosjesman »

Bij WMO aankaarten an de gemeente. Zij hebben hetbudget gesteld, dan moet er ook uitgevoerdd worden? Als zij zelf druk er achter zetten heeft dit meer effect dan het zelf doen.

Gesloten