Sja, met vage berichten die allerlei vragen opwerpen kunnen we je niet helpen. Als je een advocaat inschakelt, geef ik je toch wat tips mee: zet van tevoren puntsgewijs de dingen waar je tegen aan loopt op papier, en probeer het tot een tot anderhalf A4 te beperken. Langere verhalen zou je eventueel in een bijlage bij kunnen voegen. Zorg dat je het in ieder geval helderder hebt dan je hier doet.Aliasje schreef:Asterix,
Ik denk dat ik dit bericht eerlijk gezegd helemaal niet eens moest schrijven, nog verder in detail gaan heeft weinig nut. Denk dat de meeste mensen hiermee (gelukkig)niet in aanraking komen. En de mensen die dit wel kennen die schrijven geen bericht op trosradar maar gaan naar de advocaat. Dus denk dat ik maar dat ga doen. Dan kan ik deze vraag ook aan hem richten.
Groet,
Aliasje
Verder ben ik het met fleurtje eens, als er om duidelijkheid wordt gevraagd haak je af, dus ik krijg eigenlijk het gevoel dat je eigen rol wel eens groter zou kunnen zijn dan je hier toe durft te geven. Je weet zelf of dat zo is, of niet - maakt niet uit, maar vertel in ieder geval wel je advocaat het hele verhaal, anders zal die je niet verder kunnen helpen.