LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet er geregeld worden?

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Fleurtjuh666

Re: Wat moet er geregeld worden?

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

witte angora schreef:
Jezus9 schreef:
witte angora schreef:Gekke vragen, inderdaad.Over die badkamer op de gang ga ik het niet hebben, want je kunt toch zelf wel nagaan dat dat ding gemeenschappelijk is, en dat die studio/whatever dus niet voor huurtoeslag in aanmerking komt.

In plaats van gekke vragen te stellen naar dingen die je ergens wel weet, kun je beter even de voorwaarden goed tot je door laten dringen, en dan zelf kijken of iets aan de eisen voldoet of niet.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Gefrustreerd? Je vriendin heeft je hart voor de duizenste keer gebroken? Ik vraag maar iets over huurtoeslag, vanwaar die felheid?

Bovendien bedoelde ik met die badkamer-gang dat er op de site staat ''eigen douche' en 'eigen wc' maar vervolgens zie ik op de foto's dat je er via een gang moet komen. Maar ik vraag dat hier omdat die profielen altijd misleidend zijn, dat zetten ze bijvoorbeeld neer op het profiel eigen badkamer en bij bezichtiging blijkt dat je de badkamer alsnog deelt. Vetrouw dat toch al snel niet als het via een gang is.
Welke felheid? Welke frustratie? Waar gaat dit over? Wat jij niet vertrouwt is toch precies wat ik schrijf?

Met jou ben ik klaar, je zoekt het maar uit. :evil:
Ja, dat gevoel heb ik ook al, witte angora, die aanval van TS slaat nergens op. Op de site van de belastingdienst, waar ik al eerder naar linkte, staan volgens mij alle antwoorden op de vragen van TS, maar blijkbaar geen zin(?) om daar te kijken?
En denk dat TS het toch echt wel zelf had kunnen bedenken dat het geen ZELFSTANDIGE woning is als de badkamer op de gang zit.

Jezus9

Ongelezen bericht door Jezus9 »

Nou daar ben ik totaal niet gefrustreerd over, lichamelijk ben ik steeds het ziekenhuis in en uit vandaar. En dat ik dat hier vraag, tja het verschil is dat jullie slim zijn en ik een laag IQ heb dus ik kan niet zo snel voor mezelf denken.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Jezus9 schreef:Nou daar ben ik totaal niet gefrustreerd over, lichamelijk ben ik steeds het ziekenhuis in en uit vandaar. En dat ik dat hier vraag, tja het verschil is dat jullie slim zijn en ik een laag IQ heb dus ik kan niet zo snel voor mezelf denken.
Ik wil niet vervelend doen, maar kun je je niet eerst beter concentreren op beter worden voor je een eigen huisje gaat zoeken? Komt nog best een hoop (lichamelijk) werk bij kijken.... :?

Gesloten