LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wateroverlast
Wateroverlast
Sinds een paar dagen heb ik ca 15 cm water in mijn kelder die te bereiken is via de woonkamer. Volgens de huisbaas is het grondwater, de verzekering wil de opgelopen schade niet vergoeden omdat het grondwater is. De huisbaas heeft toegezegd om een 'extra vloer' in de kelder te laten leggen. Ik huur particulier en weet niet waar ik heen moet met dit soort klachten. Aangezien ik zeer klein woon heb ik die extra ruimte (met name voor kleding) hard nodig. Kan ik iemand eventeel laten komen (van inspectie ofzo) om er naar te kijken?
Re: Wateroverlast
Waarom niet iedereen heeft een privé zwembad met dit warme weer en die kleren hang je gewoon op in je klerenkast.
Next vraag.
Next vraag.
Ga naar je bewonerscommissie in je wijk of bel de gemeente waar bij jouw in de buurt een bewonerscommissie of huurdervereniging waar jouw woning onder valt zit.
Zij kunnen je met dit verder helpen. Daar zijn zij namelijk voor.
Zij hebben vaak ook extern deskundige aangesloten (van de gemeente) die kunnen kijken en rapport opmaken.
Zij kunnen je met dit verder helpen. Daar zijn zij namelijk voor.
Zij hebben vaak ook extern deskundige aangesloten (van de gemeente) die kunnen kijken en rapport opmaken.
grondwater wat opeens zo stijgt kan een gevaar betekenen voor de woning/straat/leidingen. Je moet de gemeente hierover bellen.
Zelfs een gevaar voor de volksgezondheid. Meteen bellen naar de gemeente.