LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wbv de key servicekosten 2011
wbv de key servicekosten 2011
ik heb nog steeds geen afrekening van de servicekosten gehad. dit ging fout omdat de het bestand van technecum niet kon inlezen. dit voor ons meteen de eindafrekening van de stookkosten. aangezien we allemaal een ketel hebben die aangesloten is op onze eigen gasmeter. nu heb ik de eindafrekening van het nuon gehad, nu moet ik 317 euro bijbetalen. een vraag kent iemand deze probleem met een andere wbv. graag reactie terug.
Re: wbv de key servicekosten 2011
je verhaal is erg onduidelijk, bedoel je dat je blokverwarming heb?
Hiervan worden de kosten verdeelt onder alle bewoners en staan echt niet op uw gasmeter aangesloten hoor.
ik vermoed dus dat je het oververbruik aan gas of elektra gewoon even moet achterhalen aan de hand van je vorige afrekening.
afhankelijk van het tijdvak waarin het einde stook periode is opgenomen heeft de verhuurder 6 maanden te gelegenheid om met een afrekening stook en service kosten te komen.
de meter standen worden meestal in juni/juli opgenomen, dus volgens mij heeft je wbv nog even de tijd.
peter.
Hiervan worden de kosten verdeelt onder alle bewoners en staan echt niet op uw gasmeter aangesloten hoor.
ik vermoed dus dat je het oververbruik aan gas of elektra gewoon even moet achterhalen aan de hand van je vorige afrekening.
afhankelijk van het tijdvak waarin het einde stook periode is opgenomen heeft de verhuurder 6 maanden te gelegenheid om met een afrekening stook en service kosten te komen.
de meter standen worden meestal in juni/juli opgenomen, dus volgens mij heeft je wbv nog even de tijd.
peter.
Re: wbv de key servicekosten 2011
we hebben een paar geleden warmtemeters gekregen op het collectieve systeem om apart te bepalen per woning wat er verbruikt werd.
vorig jaar hebben we een verketeling gehad waarbij het collectieve systeem is vervangen door een eigen systeem in iedere woning. dit was namelijk goedkoper dat het hele collectieve systeem op te lappen. namelijk allemaal achterstallig onderhoud van de key. die nooit wat aan het systeem heeft gedaan. wij konden elke keer feenstra bellen voor het systeem als het niet werkte.
vorig jaar hebben we een verketeling gehad waarbij het collectieve systeem is vervangen door een eigen systeem in iedere woning. dit was namelijk goedkoper dat het hele collectieve systeem op te lappen. namelijk allemaal achterstallig onderhoud van de key. die nooit wat aan het systeem heeft gedaan. wij konden elke keer feenstra bellen voor het systeem als het niet werkte.