LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wij willen de huur opzeggen, maar de huurbaas doet moeilijk!
Wij willen de huur opzeggen, maar de huurbaas doet moeilijk!
Dag allemaal,
Wij wonen tijdelijk voor een periode van een jaar in een recreatiewoning waar wij ons niet mogen inschrijven. Het inschrijfprobleem hebben wij kunnen oplossen door ons bij familie in te schrijven. In ons huurcontract staat dat tussentijdse opzegging niet mogelijk is. Terwijl in de algemene bepalingen huur 2003 onder punt 19 staat, dat de opzegtermijn gelijk is aan de duur van een betaalperiode. Dus dat betekent 1 maand opzegtermijn. De woning wordt gewoon te duur en wij zijn opzoek naar een manier om eerder deze woning te kunnen verlaten. In ons huurcontract staat ook niet vermeld dat wij ons niet kunnen inschrijven en hiervan op de hoogte zijn. Dus weet iemand nog mazen in de wet, waardoor wij toch binnen 1 maand kunnen vertrekken, zodat we niet in financiele moeilijkheden komen. Misschien nog belangrijk om te weten, wij hebben geen mogelijkheid tot ventilatie in de woonkamer, badkamer en keuken. Geen ramen die open kunnen. Verder vroeg ik mij af, aangezien wij ons niet kunnen inschrijven op dit adres of de huurbaas uberhaupt ons tegen kan houden. Wettelijk wonen wij hier helemaal niet en de huur betalen wij altijd contant. Ik heb alleen de eerste maand huur en borg via de bank overgemaakt. Wie o wie kan mij meer vertellen! En is slimmer dan mijn sluwe huurbaas.
Kizenna
Wij wonen tijdelijk voor een periode van een jaar in een recreatiewoning waar wij ons niet mogen inschrijven. Het inschrijfprobleem hebben wij kunnen oplossen door ons bij familie in te schrijven. In ons huurcontract staat dat tussentijdse opzegging niet mogelijk is. Terwijl in de algemene bepalingen huur 2003 onder punt 19 staat, dat de opzegtermijn gelijk is aan de duur van een betaalperiode. Dus dat betekent 1 maand opzegtermijn. De woning wordt gewoon te duur en wij zijn opzoek naar een manier om eerder deze woning te kunnen verlaten. In ons huurcontract staat ook niet vermeld dat wij ons niet kunnen inschrijven en hiervan op de hoogte zijn. Dus weet iemand nog mazen in de wet, waardoor wij toch binnen 1 maand kunnen vertrekken, zodat we niet in financiele moeilijkheden komen. Misschien nog belangrijk om te weten, wij hebben geen mogelijkheid tot ventilatie in de woonkamer, badkamer en keuken. Geen ramen die open kunnen. Verder vroeg ik mij af, aangezien wij ons niet kunnen inschrijven op dit adres of de huurbaas uberhaupt ons tegen kan houden. Wettelijk wonen wij hier helemaal niet en de huur betalen wij altijd contant. Ik heb alleen de eerste maand huur en borg via de bank overgemaakt. Wie o wie kan mij meer vertellen! En is slimmer dan mijn sluwe huurbaas.
Kizenna
Re: Wij willen de huur opzeggen, maar de huurbaas doet moeilijk!
Tja de mazen in de wet is wat lastig in een dergelijk geval. Permanente bewoning van een recreatiewoning is in veruit de meeste gevallen niet toegestaan. Dit verklaart ook waarom u zich niet mocht inschrijven bij de gemeente en verklaart ook waarom dit niet in de huurovereenkomst vermeld staat.
Nog een hint waaruit kan blijken dat het niet is toegestaan is dat de huur contant afgerekend wordt.
Het wordt dus een beetje moeilijk om met wetten en de mazen ervan te schermen als waarschijnlijk het contract al dubieus is.
U kunt eens advies inwinnen bij een juridisch loket, eerste advies is doorgaans gratis. Heel misschien is er een mogelijkheid gewoon te vertrekken omdat de permanente bewoning niet toegestaan is en het daarmee voor verhuurder lastig wordt om naleving van de overeenkomst juridisch af te dwingen. Alvorens dit te doen informeer dan heel goed naar de mogelijke gevolgen, niet dat u een incassobureau op uw dak krijgt en bepaalde termijnen alsnog moet betalen. Indien u besluit dit te doen, kunt u fluiten naar de borg denk ik. Ik neem even aan dat de verhuurder ook op het randje balanceert (misschien zelfs een beetje louche te noemen is) en dus deze niet zal teruggeven.
Daar komt bij dat ik het vermoeden heb dat de verhuurder deze inkomsten niet aan de belastingdienst opgeeft. (Dat weet ik natuurlijk niet zeker en is even een aanname, misschien kunt u dat beter inschatten). Als dit inderdaad het geval is en u houdt dit in uw achterhoofd kan het nog wel eens zo zijn dat verhuurder het bij nader inzien u toch niet zo lastig zal maken.
Nog een hint waaruit kan blijken dat het niet is toegestaan is dat de huur contant afgerekend wordt.
Het wordt dus een beetje moeilijk om met wetten en de mazen ervan te schermen als waarschijnlijk het contract al dubieus is.
U kunt eens advies inwinnen bij een juridisch loket, eerste advies is doorgaans gratis. Heel misschien is er een mogelijkheid gewoon te vertrekken omdat de permanente bewoning niet toegestaan is en het daarmee voor verhuurder lastig wordt om naleving van de overeenkomst juridisch af te dwingen. Alvorens dit te doen informeer dan heel goed naar de mogelijke gevolgen, niet dat u een incassobureau op uw dak krijgt en bepaalde termijnen alsnog moet betalen. Indien u besluit dit te doen, kunt u fluiten naar de borg denk ik. Ik neem even aan dat de verhuurder ook op het randje balanceert (misschien zelfs een beetje louche te noemen is) en dus deze niet zal teruggeven.
Daar komt bij dat ik het vermoeden heb dat de verhuurder deze inkomsten niet aan de belastingdienst opgeeft. (Dat weet ik natuurlijk niet zeker en is even een aanname, misschien kunt u dat beter inschatten). Als dit inderdaad het geval is en u houdt dit in uw achterhoofd kan het nog wel eens zo zijn dat verhuurder het bij nader inzien u toch niet zo lastig zal maken.
Emmy, bedankt voor je snelle reactie! Goede tips! daar kunnen we mee aan de slag! Kizenna
Per aangetekende brief de huur opzeggen conform die ene maandtermijn en borg inhouden op de laatste maand.
Dan vertrekken.
De verhuurder heeft geen poot om op te staan.
P.S. ik hoop dat je wel kwitanties van die contante betalingen hebt ontvangen?
Dan vertrekken.
De verhuurder heeft geen poot om op te staan.
P.S. ik hoop dat je wel kwitanties van die contante betalingen hebt ontvangen?
Klasse antwoorden allemaal.
Fiesiekus spant daarbij de kroon!
Indien je er geen verstand van hebt, onthoud je dan van commentaar! Indien jouw antwoord opgevolgd zou worden hebben de huurders direct een probleem!
Zo te lezen hebben deze huurders een jaarcontract. Deze kan alleen met WEDERZIJDS instemmen ontbonden worden.
Gebreken aan de woning kun je melden en deze dienen opgelost te worden door de verhuurder, maar dat ontslaat de huurder niet van de plicht tot betaling!
Maar indien het een recreatie-woning betreft lees het onderstaande eens..... :
"Een voorbeeld: u heeft een recreatiewoning in de gemeente **********, u huurt een kamer bij een vriend of familielid, en u laat zich op dat adres inschrijven bij die gemeente. Op papier woont u daar, maar in werkelijkheid woont u het hele jaar of het grootste deel daarvan in uw recreatiewoning. Ook dan is volgens de regels uw recreatiewoning uw vaste woon- of verblijfplaats. Het andere adres is slechts een ‘schijnadres’.
Nog een misverstand. U woont ’s zomers in uw recreatiewoning in gemeente ********. ’s Winters onderbreekt u dat voor een verblijf in het buitenland. Ook dan is er sprake van permanent bewonen van uw recreatiewoning. U bent immers niet verhuisd, u gaat er alleen maar even tussenuit.
In Nederland blijft u formeel wonen op het adres van uw recreatiewoning.
Informeer altijd bij de gemeente als u voornemens bent om een recreatieverblijf te gaan bewonen.
Wat doet de gemeente als ik wel permanent ga wonen in een recreatieverblijf?
De gemeente draagt zorg voor de handhaving van het verbod op permanente bewoning van recreatieverblijven, door bijvoorbeeld door regelmatig recreatieterreinen te inspecteren.
Als de gemeente constateert dat er permanent gebruik wordt gemaakt van een recreatieverblijf, dan kan de gemeente daartegen handhavend optreden. Dit kan leiden tot het opleggen van een dwangsom of het uitoefenen van bestuursdwang om permanente bewoning te beeindigen. "
Met een jaarcontract kan de verhuurder ( omdat het een recreatie-woning betreft) een probleem hebben.
Kaart het eens aan bij de verhuurder en vertel dan dat je wil vertrekken. Volgens mij zal de verhuurder dan alle medewerking verlenen.
Ik vraag me alleen af waarom jullie een woning huren waarbij je een jaarcontract tekent, terwijl je weet dat het te duur voor jullie is?!
Blijft vreemd dit verhaal.
Indien je er geen verstand van hebt, onthoud je dan van commentaar! Indien jouw antwoord opgevolgd zou worden hebben de huurders direct een probleem!
Zo te lezen hebben deze huurders een jaarcontract. Deze kan alleen met WEDERZIJDS instemmen ontbonden worden.
Gebreken aan de woning kun je melden en deze dienen opgelost te worden door de verhuurder, maar dat ontslaat de huurder niet van de plicht tot betaling!
Maar indien het een recreatie-woning betreft lees het onderstaande eens..... :
"Een voorbeeld: u heeft een recreatiewoning in de gemeente **********, u huurt een kamer bij een vriend of familielid, en u laat zich op dat adres inschrijven bij die gemeente. Op papier woont u daar, maar in werkelijkheid woont u het hele jaar of het grootste deel daarvan in uw recreatiewoning. Ook dan is volgens de regels uw recreatiewoning uw vaste woon- of verblijfplaats. Het andere adres is slechts een ‘schijnadres’.
Nog een misverstand. U woont ’s zomers in uw recreatiewoning in gemeente ********. ’s Winters onderbreekt u dat voor een verblijf in het buitenland. Ook dan is er sprake van permanent bewonen van uw recreatiewoning. U bent immers niet verhuisd, u gaat er alleen maar even tussenuit.
In Nederland blijft u formeel wonen op het adres van uw recreatiewoning.
Informeer altijd bij de gemeente als u voornemens bent om een recreatieverblijf te gaan bewonen.
Wat doet de gemeente als ik wel permanent ga wonen in een recreatieverblijf?
De gemeente draagt zorg voor de handhaving van het verbod op permanente bewoning van recreatieverblijven, door bijvoorbeeld door regelmatig recreatieterreinen te inspecteren.
Als de gemeente constateert dat er permanent gebruik wordt gemaakt van een recreatieverblijf, dan kan de gemeente daartegen handhavend optreden. Dit kan leiden tot het opleggen van een dwangsom of het uitoefenen van bestuursdwang om permanente bewoning te beeindigen. "
Met een jaarcontract kan de verhuurder ( omdat het een recreatie-woning betreft) een probleem hebben.
Kaart het eens aan bij de verhuurder en vertel dan dat je wil vertrekken. Volgens mij zal de verhuurder dan alle medewerking verlenen.
Ik vraag me alleen af waarom jullie een woning huren waarbij je een jaarcontract tekent, terwijl je weet dat het te duur voor jullie is?!
Blijft vreemd dit verhaal.
Aangezien enkel Fiesiekus en ik antwoord hebben gegeven, denk ik ook dat dit op mijn post slaat.mmichel schreef:Klasse antwoorden allemaal.
Op grond van wel juridisch gebeuren wil TS dit dan gaan vorderen ? Een aantal regels voor het huren van een woonruimte zijn in dat opzicht anders dan het huren van een recreatiewoning, welke je meestal maar beperkte tijd huurt. Bovendien kan de hele overeenkomst vernietigd worden omdat dit niet is toegestaan.mmichel schreef: Gebreken aan de woning kun je melden en deze dienen opgelost te worden door de verhuurder, maar dat ontslaat de huurder niet van de plicht tot betaling!
Met een heel lang verhaal zeg je in andere bewoordingen hetzelfde als wat ik al schreef:mmichel schreef: ....Met een jaarcontract kan de verhuurder ( omdat het een recreatie-woning betreft) een probleem hebben.
Hierbij had ik al rekening gehouden met het jaarcontract zoals het er ligt en dat dat dus hoogstwaarschijnlijk niet is toegestaan. Let wel er zijn enkele plaatsen waar dit gedoogd wordt, maar dit is meer uitzondering dan regel. Daarbij gaf ik aan dat de overeenkomst waarschijnlijk dus dubieus is en dus TS daar niet aan gehouden kan worden juridisch gezien.Emmy75 schreef:Permanente bewoning van een recreatiewoning is in veruit de meeste gevallen niet toegestaan.
Dus ja wat dat lange verhaal dan toevoegt is mij een raadsel.
Het is zeer aannemelijk dat de verhuurder donders goed weet dat dit niet deugt. Enkele aanwijzingen: het niet mogen inschrijven en de contante betaling. Het is dus misschien te verwachten dat de verhuurder niet zomaar meewerkt en lekker dwars wil liggen en de huurder overbluft.mmichel schreef: Kaart het eens aan bij de verhuurder en vertel dan dat je wil vertrekken. Volgens mij zal de verhuurder dan alle medewerking verlenen.
TS kan mijn informatie wel gebruiken om de verhuurder aan te spreken dat deze het de verhuurder erg lastig kan gaan maken als deze niet wil meewerken en dus terugbluffen. Hiermee zal TS er wel rekening moeten houden dat de verhuurder niet genegen zal zijn de borg terug te betalen.
Dus hoezo klasse antwoorden allemaal
Dat jaarcontract staat helemaal nergens vermeld in de vraagstelling.mmichel schreef:Zo te lezen hebben deze huurders een jaarcontract. Ik vraag me alleen af waarom jullie een woning huren waarbij je een jaarcontract tekent, terwijl je weet dat het te duur voor jullie is?!
Nee dat klopt, maar zou je kunnen concluderen adhv (waarbij dit nog geen absolute zekerheid oplevert uiteraard)Fiesiekus schreef:Dat jaarcontract staat helemaal nergens vermeld in de vraagstelling.mmichel schreef:Zo te lezen hebben deze huurders een jaarcontract. Ik vraag me alleen af waarom jullie een woning huren waarbij je een jaarcontract tekent, terwijl je weet dat het te duur voor jullie is?!
kizenna schreef:Wij wonen tijdelijk voor een periode van een jaar in een recreatiewoning waar wij ons niet mogen inschrijven. Het inschrijfprobleem hebben wij kunnen oplossen door ons bij familie in te schrijven. In ons huurcontract staat dat tussentijdse opzegging niet mogelijk is.
Dag allemaal,
Bedankt dat jullie aan het meedenken zijn geslagen! Ik heb veel aan jullie tips! Wat betreft een antwoord op de volgende vraag "waarom gaan jullie daar wonen als de woning te duur is?"; Inmiddels zijn we door omstandigheden 1 inkomen armer! Dus ja hierdoor zijn we genoodzaakt goedkoper te gaan wonen.
Ik heb inmiddels via een aangetekende brief officieel opgezegd! De huurbaas zijn we inmiddels aan het overbluffen en we hebben het idee dat het begint te werken. Hij manipuleert goed, maar wij zijn beter, ha, ha. En we blijven ten aller tijde zeer vriendelijk.
Kizenna
Bedankt dat jullie aan het meedenken zijn geslagen! Ik heb veel aan jullie tips! Wat betreft een antwoord op de volgende vraag "waarom gaan jullie daar wonen als de woning te duur is?"; Inmiddels zijn we door omstandigheden 1 inkomen armer! Dus ja hierdoor zijn we genoodzaakt goedkoper te gaan wonen.
Ik heb inmiddels via een aangetekende brief officieel opgezegd! De huurbaas zijn we inmiddels aan het overbluffen en we hebben het idee dat het begint te werken. Hij manipuleert goed, maar wij zijn beter, ha, ha. En we blijven ten aller tijde zeer vriendelijk.
Kizenna
Kijk Kizenna, zo pak je de zaken goed aan!
Vriendelijk en zakelijk proberen te blijven is wel het beste. Ik hoop alleen dat je niet met een al te louche persoon te maken hebt.kizenna schreef: De huurbaas zijn we inmiddels aan het overbluffen en we hebben het idee dat het begint te werken. Hij manipuleert goed, maar wij zijn beter, ha, ha. En we blijven ten aller tijde zeer vriendelijk.
Geef desnoods aan dat je de huur niet meer kunt betalen en dat het in zijn belang is mee te werken en hij beter een nieuwe huurder kan zoeken.
Je kunt ook aangeven inmiddels te hebben vernomen dat permanente bewoning van een recreatiewoning niet is toegestaan. Of het waar is of niet, gewoon volhouden dat je dat niet wist tegenover de huurbaas. Geef eventueel aan dat het in het belang is van de huurbaas mee te werken en dat je anders gaat proberen de huurovereenkomst nietig te laten verklaren waarmee je het geval ook bij de gemeente gaat aanmelden. Daarbij geef je aan dat dit niet zo hoeft te lopen als de huurbaas welwillend is en wil meewerken. Dus dat hij gewoon weer kan verhuren en je de zaak dan verder zal laten zitten.
Heb je eigenlijk betalingsbewijzen cq. kwitanties van de betaalde huur?
De troef De belastingdienst kun je eventueel als troef achter de hand houden en tzt eens hardop (mondeling vragen) of je je afvraagt of hij de inkomsten wel opgeeft aan de belasting. Als hij het wel netjes opgeeft, sla je de plank volledig mis en zet hij zijn hakken in het zand. Als hij het niet opgeeft zet je hem echt met de rug tegen de muur en moet je je even afvragen of dat wenselijk is. Je moet de situatie een beetje inschatten zeg maar en ook inschatten wat de kans is dat hij het niet opgeeft en nagaan of hij dat bedrag zou moeten opgeven. Een beetje aanvoelen of je deze moet gebruiken want kan zich tegen je keren.
Succes en we horen graag hoe het afloopt.
Ben nog steeds beneiuwd of er nu echt sprake is van een jaarcontract en welke regels er voor de permanente bewoning van het huis gelden. Er zijn nl. uitzonderingen die permanente bewoning wel toestaan waarbij de bewoners zich overigens op een ander adres inschrijven (hoe zit dat dan?).
Ja er zijn enkele uitzonderingen (zoals ik ergens ook al zei). Tendens is wel dat het steeds meer niet mag cq meer nageleefd wordt. De gemeente moet toezien op naleving. Er zijn ook uitzonderingen gemaakt voor mensen die voor 2003 al zoveel jaar ergens permanent woonden enz. Om erachter te komen kun je binnen de gemeente eens navraag doen of het in die gemeente wel of niet is toegestaan.Fiesiekus schreef:Ben nog steeds beneiuwd of er nu echt sprake is van een jaarcontract en welke regels er voor de permanente bewoning van het huis gelden. Er zijn nl. uitzonderingen die permanente bewoning wel toestaan waarbij de bewoners zich overigens op een ander adres inschrijven (hoe zit dat dan?).
1. TS heeft een recreatiewoning gehuurd. Nu wil zij daar permanent gaan wonen (wat niet mag), wat heeft de verhuurder daar mee te maken? Die heeft gewoon een recratiewoning voor 1 jaar verhuurd, dat mag toch?Verder vroeg ik mij af, aangezien wij ons niet kunnen inschrijven op dit adres of de huurbaas uberhaupt ons tegen kan houden.
2. Waarom zou dat jaarcontract niet geldig zijn?
Nee, dat mag niet zomaar, tenminste niet aan dezelfde huurder voor permanente bewoning. Als een recreatiewoning voor allerlei perioden al 5 jaar in het vooruit door verschillende huurders wordt gehuurd mag het weer wel.SJZ schreef:
1. TS heeft een recreatiewoning gehuurd. Nu wil zij daar permanent gaan wonen (wat niet mag), wat heeft de verhuurder daar mee te maken? Die heeft gewoon een recratiewoning voor 1 jaar verhuurd, dat mag toch?
2. Waarom zou dat jaarcontract niet geldig zijn?
De verhuurder behoort te weten dat permanente bewoning niet is toegestaan. Dus vooraf een jaarcontract opstellen mag niet. Het wordt een iets ander verhaal als iemand voor 6 maanden huurt en vervolgens die zou willen verlengen. Dan zou de verhuurder de huurder erop moeten wijzen dat het niet mag.
Dat weet-ie vast wel, maar daarom mag je toch wel een recreatiewoning voor 1 jaar verhuren? Doe ik misschien binnenkort ook, dan kan ik lekker een jaar daar recreëren.De verhuurder behoort te weten dat permanente bewoning niet is toegestaan.
Hoe kom jij er nou bij dat de verhuurder het verhuurd heeft "VOOR PERMANENTE BEWONING"? Je verhuurt een recratiewoning toch zodat mensen er van tijd tot tijd lekker vakantie kunnen vieren? Dat de huurders 'm dan illegaal gaan gebruiken, daar kun je als verhuurder toch niks aan doen?niet aan dezelfde huurder voor permanente bewoning.
Hoe ik erbij kom?SJZ schreef: Hoe kom jij er nou bij dat de verhuurder het verhuurd heeft "VOOR PERMANENTE BEWONING"? Je verhuurt een recratiewoning toch zodat mensen er van tijd tot tijd lekker vakantie kunnen vieren? Dat de huurders 'm dan illegaal gaan gebruiken, daar kun je als verhuurder toch niks aan doen?
Via deze link
In dit geval weet de verhuurder donders goed dat de huurders geen andere hoofdverblijfplaats hebben. Hij heeft de huurders er uitdrukkelijk op gewezen dat ze zich niet mochten inschrijven bij de gemeente op dat adres.
Dag allemaal,
De huurbaas en zijn vrouw hebben ons nu al twee keer gevraagd of wij foto's van het zomerhuisje willen maken en op marktplaats zetten? Ha, ha. Dus zei ik dat ik best foto's wil maken, maar niet een advertentie op marktplaats ga zetten. Ze vallen hiermee dus wel door de mand, want waarom willen ze niet geregistreert op marktplaats staan? Hebben ze de inkomsten toch niet doorgegeven aan de belastingdienst? Ze hebben via facebook nu een aantal toekomstige huurders laten kijken, maar niet 1 is geinteresseerd. Heel vervelend willen ze steeds de kijkers in het weekend en rond etenstijd laten kijken. Dus de huurvoorwaarden nog eens na gelezen, ha, ha. En ga hem confronteren dat hij alleen op werkdagen tijdens werktijden kijkers mag laten komen. Deze reactie onstond doordat hij 2 maal 10 minuten van te voren liet weten dat de kijkers niet kwamen. Terwijl dit al een dag bij hem bekend was. Aangezien mijn vriend overdag slaapt, is dat natuurlijk erg vervelend. Ps; hij draait nachtdiensten, vandaar. Dit was weer een update, ha, ha. We blijven lachen en ervaren het als een leuke uitdaging. Wederom bedankt voor al jullie medeleven en tips!
Kizenna
De huurbaas en zijn vrouw hebben ons nu al twee keer gevraagd of wij foto's van het zomerhuisje willen maken en op marktplaats zetten? Ha, ha. Dus zei ik dat ik best foto's wil maken, maar niet een advertentie op marktplaats ga zetten. Ze vallen hiermee dus wel door de mand, want waarom willen ze niet geregistreert op marktplaats staan? Hebben ze de inkomsten toch niet doorgegeven aan de belastingdienst? Ze hebben via facebook nu een aantal toekomstige huurders laten kijken, maar niet 1 is geinteresseerd. Heel vervelend willen ze steeds de kijkers in het weekend en rond etenstijd laten kijken. Dus de huurvoorwaarden nog eens na gelezen, ha, ha. En ga hem confronteren dat hij alleen op werkdagen tijdens werktijden kijkers mag laten komen. Deze reactie onstond doordat hij 2 maal 10 minuten van te voren liet weten dat de kijkers niet kwamen. Terwijl dit al een dag bij hem bekend was. Aangezien mijn vriend overdag slaapt, is dat natuurlijk erg vervelend. Ps; hij draait nachtdiensten, vandaar. Dit was weer een update, ha, ha. We blijven lachen en ervaren het als een leuke uitdaging. Wederom bedankt voor al jullie medeleven en tips!
Kizenna
Ha, ha is me dat lachen....
Heeft ie al gereageerd op jullie aangetekende brief waarin jullie de huur opzeggen?
Heeft ie al gereageerd op jullie aangetekende brief waarin jullie de huur opzeggen?
ja inderdaad..Fiesiekus schreef:Ha, ha is me dat lachen....
Volgens mij staat verhuurder toch al aardig met zijn beentjes in het water zoveel nattigheid voelt ie.